Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 23:07. Дата останніх змін - 25.12.2025 15:18

33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Швидкий тест на 12 наркотиків :(AMP)/(ТНС)/(МОР)/(МЕТ)/(BAR)/(BZO)/(COC)/(TRA)/(MTD)/(MDMA)/(K2)(KET) для визначення в сечі, №1; Швидкий тест на алкоголь для визначення в слині, №1)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-024817-a  
ID 91d3e60596e24de8bb395c169c311406  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-029291-a  
Очікувана вартість закупівлі
168`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачальник гарантує, що Товар, який буде поставлятися Покупцю за цим Договором, належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством. Постачальник підтверджує, що укладення та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного в Україні законодавства та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання усіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить цілям діяльності Постачальника, положенням його установчих документів. Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару до 25 грудня 2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом 2-х календарних днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі Замовнику. Кожна поставка продукції має супроводжуватися датчиками температури, які передаються Замовнику одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на упаковці та/або етикетці, та/або зовнішньому пакуванні, та/або в інструкції із застосування продукції/інструкції для медичного застосування/інструкція про застосування продукції. Продукція повинна поставлятись у належній тарі та упаковці відповідно до нормативних вимог, діючих стандартів для даного виду продукції, що забезпечує її збереження під час транспортування з урахуванням можливого перевантаження при належному та звичайному поводженні. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 168`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Кваліфікація переможця
з 24.12.25
Пропозиції розглянуті
з 24.12.25
Завершена
25.12.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Швидкий тест на 12 наркотиків :(AMP)/(ТНС)/(МОР)/(МЕТ)/(BAR)/(BZO)/(COC)/(TRA)/(MTD)/(MDMA)/(K2)(KET) для визначення в сечі, №1
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Умови поставки: Постачальник гарантує, що Товар, який буде поставлятися Покупцю за цим Договором, належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством. Постачальник підтверджує, що укладення та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного в Україні законодавства та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання усіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить цілям діяльності Постачальника, положенням його установчих документів. Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару до 25 грудня 2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом 2-х календарних днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі Замовнику. Кожна поставка продукції має супроводжуватися датчиками температури, які передаються Замовнику одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на упаковці та/або етикетці, та/або зовнішньому пакуванні, та/або в інструкції із застосування продукції/інструкції для медичного застосування/інструкція про застосування продукції. Продукція повинна поставлятись у належній тарі та упаковці відповідно до нормативних вимог, діючих стандартів для даного виду продукції, що забезпечує її збереження під час транспортування з урахуванням можливого перевантаження при належному та звичайному поводженні. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 800 штука
2)
Швидкий тест на алкоголь для визначення в слині, №1
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Умови поставки: Постачальник гарантує, що Товар, який буде поставлятися Покупцю за цим Договором, належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством. Постачальник підтверджує, що укладення та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного в Україні законодавства та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання усіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить цілям діяльності Постачальника, положенням його установчих документів. Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару до 25 грудня 2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом 2-х календарних днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі Замовнику. Кожна поставка продукції має супроводжуватися датчиками температури, які передаються Замовнику одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на упаковці та/або етикетці, та/або зовнішньому пакуванні, та/або в інструкції із застосування продукції/інструкції для медичного застосування/інструкція про застосування продукції. Продукція повинна поставлятись у належній тарі та упаковці відповідно до нормативних вимог, діючих стандартів для даного виду продукції, що забезпечує її збереження під час транспортування з урахуванням можливого перевантаження при належному та звичайному поводженні. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 23:06
Версія документу від: 19.12.2025 23:06
ID: 890514ddf5fc49668c6a6f352857e1cc
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 23:07
Версія документу від: 19.12.2025 23:07
ID: 7a2602bfaa3f4a869d8595813ed0bfa9

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Швидкий тест на 12 наркотиків :(AMP)/(ТН
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Призначення: Швидкий тест на барбітурати (bar), Швидкий тест на метадон (mtd), Швидкий тест на метамфетамін (met), Швидкий тест на трамадол (tml), Швидкий тест на морфін (МОР), Швидкий тест на синтетичну марихуану (К2), Швидкий тест на кетамін (ket), Швидкий тест на кокаїн (coc), Швидкий тест на амфетамін (amp), Швидкий тест на марихуану (ТНС), Швидкий тест на екстазі (mdma), Швидкий тест на бензодіазепін (bzo)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Формат тесту: Тест-панель
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Матеріал дослідження: Сеча
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Метод аналізу: ІХА
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Кількість одиниць в упаковці Мінімальне значення: 1 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Чутливість Мінімальне значення: 90 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Специфічність Мінімальне значення: 90 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Швидкий тест на алкоголь для визначення
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Формат тесту: Тест-панель, Тест-смужка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Матеріал дослідження: Слина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Метод аналізу: ІХА
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Чутливість Мінімальне значення: 90 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Специфічність Мінімальне значення: 90 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 1 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 19.12.2025 23:07  
Початок періоду прийому пропозицій 19.12.2025 23:07  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01994391  
Юридична адреса Україна  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 24.12.2025 00:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
86`402.50
Гривня з ПДВ
2
113`050.00
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "МЕДЛІДЕР 24"
ID: b6643631f8fa4d3d9f73f19ece20113e
101`971.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
86`402.50
Гривня з ПДВ

Швидкий тест на виявлення 12 видів наркотичних речовин, сеча, касета для занурення: 1L34M3, Xiamen Boson Biotech Co., Ltd.

100.00 Гривня без ПДВ

Тест на алкоголь, ALC-S11

15.00 Гривня без ПДВ
Переможець
24.12.2025 11:50
2
101`971.00
Гривня з ПДВ

Швидкий тест на виявлення 12 видів наркотичних речовин, сеча, касета для занурення: 1L34M3, Xiamen Boson Biotech Co., Ltd.

116.00 Гривня без ПДВ

Швидкий тест на виявлення алкоголю, слина, тест-смужка: 1L29S5, Xiamen Boson Biotech Co., Ltd.

50.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
3
113`050.00
Гривня з ПДВ

Швидкий тест на виявлення 12 видів наркотичних речовин, сеча, касета для занурення: 1L34M3, Xiamen Boson Biotech Co., Ltd.

140.00 Гривня без ПДВ

Тест на алкоголь, ALC-S11

21.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСДІА ПЛЮС"
Код ЄДРПОУ: 40521344
86`402.50
Гривня з ПДВ
24.12.2025
11:50

Укладені договори

Номер договору
357
Дата підписання
24.12.2025
Дата початку дії
24.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
86`402.50 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
80`750.00 Гривня