Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 18:59. Дата останніх змін - 19.12.2025 18:59

Папір офісний Maestro Standart Plus A-4 80 г/м2 (500л), Файл А4+ 40мкм глянцевий 100шт ВМ

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-023475-a  
ID 2db3ff03193144c7876d423a698ed161  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-027782-a  
Очікувана вартість закупівлі
22`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМБУЛАТОРІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ-СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ" СТАНИШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 22`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний Maestro Standart Plus A-4 80 г/м2 (500л),
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12440, Україна, Житомирська область, село Зарічани, провулок Шкільний, будинок 8-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 128 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 157 пачка
2)
Файл А4+ 40мкм глянцевий 100шт ВМ
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12440, Україна, Житомирська область, село Зарічани, провулок Шкільний, будинок 8-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 76.16 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 18:59
Версія документу від: 19.12.2025 18:59
ID: c69cd35a2fcf455a82976691bd12d9f2

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМБУЛАТОРІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ-СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ" СТАНИШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41382677  
Юридична адреса 12440, Україна, Житомирська область, с. Зарічани, провулок Шкільний, будинок 8-Б  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
22`000.00
Гривня без ПДВ
Переможець
19.12.2025 18:59

Укладені договори

Номер договору
115 КСБ
Дата підписання
17.12.2025
Дата початку дії
17.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
22`000.00 Гривня без ПДВ