Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 17:19. Дата останніх змін - 19.12.2025 17:19
папір А4 В+ 500л Crystal Proffi, папір рулонний для плотерів та інженерних систем 610х50м., 80г/м2, папір А3 80г/м2 В+ 500л Maestro Standart
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-19-022324-a | |
| ID | 4fed7470b68b4f48813bd2cc19cf91c7 |
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина Т0170 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 0.00 (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Метод обрання процедури закупівлі | Оборонна закупівля | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
папір А4 В+ 500л Crystal Proffi
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 128.46
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
| 2) |
папір рулонний для плотерів та інженерних систем 610х50м., 80г/м2
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 381.12
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 рулон
|
| 3) |
папір А3 80г/м2 В+ 500л Maestro Standart
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 385.26
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 17:19
Версія документу від: 19.12.2025 17:19
ID: a1ca27db95ee4865a30a2685ad55ca29
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина Т0170 |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26641937 |
| Юридична адреса | Україна |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
476
Дата підписання
19.12.2025
Дата початку дії
19.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
894.84 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
745.70 Гривня
