Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.12.2025 18:41. Дата останніх змін - 18.12.2025 18:41

Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа на 2 роки. Послуги з надання права використання КП «Програмний комплекс «Варта» з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-18-024553-a  
ID dad68bad240d490eaffd1941bc2e7fb1  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-18-030788-a  
Очікувана вартість закупівлі
462.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА  
Очікувана вартість закупівлі 462.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
18.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа на 2 роки
Класифікація за ДК 021:2015: 72310000-1 - Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 15.12.2027
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
2)
Послуги з надання права використання КП «Програмний комплекс «Варта» з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису
Класифікація за ДК 021:2015: 72310000-1 - Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 15.12.2027
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 18:41
Версія документу від: 18.12.2025 18:41
ID: e2b8528c39304ae199747ce26b1d5325

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 31476318  
Юридична адреса 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул.Військових будівельників, 8  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
ФЧР31476318
Дата підписання
15.12.2025
Дата початку дії
15.12.2025
Дата завершення дії
15.12.2027
Ціна договору
462.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
385.00 Гривня