Процедура закупівлі оголошена 18.12.2025 16:50. Дата останніх змін - 18.12.2025 16:50
Канцелярські товари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-18-022231-a | |
| ID | 2402a1704d6a461da7d3bd8d1e56d562 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-18-027994-a |
Очікувана вартість закупівлі
6`108.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління Державної казначейської служби України в Олевському районі Житомирської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 6`108.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
18.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
папір для друку А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Володимирська 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 пачка
|
| 2) |
папка - швидкозшивач
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Володимирська 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 15.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
|
| 3) |
папка на зав"язках
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Володимирська 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 16:50
Версія документу від: 18.12.2025 16:50
ID: 08b2fef4b2ee40cc9836ac7f725ce2fb
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління Державної казначейської служби України в Олевському районі Житомирської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37937308 |
| Юридична адреса | 11001, Україна, Житомирська область, Олевський р-н, м. Олевськ, ВУЛ. ВОЛОДИМИРСЬКА, буд. 5 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
295
Дата підписання
15.12.2025
Дата початку дії
15.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
6`108.00 Гривня без ПДВ
