Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.12.2025 16:50. Дата останніх змін - 18.12.2025 16:50

Канцелярські товари

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-18-022231-a  
ID 2402a1704d6a461da7d3bd8d1e56d562  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-18-027994-a  
Очікувана вартість закупівлі
6`108.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління Державної казначейської служби України в Олевському районі Житомирської області  
Очікувана вартість закупівлі 6`108.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.12.25

Специфікація закупівлі

1)
папір для друку А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Володимирська 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 пачка
2)
папка - швидкозшивач
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Володимирська 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 15.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
3)
папка на зав"язках
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Володимирська 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 16:50
Версія документу від: 18.12.2025 16:50
ID: 08b2fef4b2ee40cc9836ac7f725ce2fb

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління Державної казначейської служби України в Олевському районі Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37937308  
Юридична адреса 11001, Україна, Житомирська область, Олевський р-н, м. Олевськ, ВУЛ. ВОЛОДИМИРСЬКА, буд. 5  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
6`108.00
Гривня без ПДВ
Переможець
18.12.2025 16:50

Укладені договори

Номер договору
295
Дата підписання
15.12.2025
Дата початку дії
15.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
6`108.00 Гривня без ПДВ