Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.12.2025 12:21. Дата останніх змін - 18.12.2025 12:21

Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-18-009376-a  
ID c4ebd946fcf1400ea377081382273d71  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-15-023813-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля проводиться по очікуваних видатках на 2026 рік. Доставка Товару здійснюється за адресами передбаченими Додатком 3 до проекту договору транспортом Продавця, щотижнево у понеділок з 08:00 до 14:00 години (якщо на понеділок припадає святковий чи вихідний день поставка здійснюється на наступний робочий день), відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (Заявки). У випадку необхідності зміни дня та часу поставки, день та час поставки змінюється за домовленістю сторін.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 801`254.33 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.12.25
Подання пропозицій
до 23.12.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті (гривнях) шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 15 – ти календарних днів з дня поставки Товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, Звенигородський район, в межах територіальної громади (адреси згідно Додатку 3 до проекту договору)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Закупівля проводиться по очікуваних видатках на 2026 рік. Доставка Товару здійснюється за адресами передбаченими Додатком 3 до проекту договору транспортом Продавця, щотижнево у понеділок з 08:00 до 14:00 години (якщо на понеділок припадає святковий чи вихідний день поставка здійснюється на наступний робочий день), відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (Заявки). У випадку необхідності зміни дня та часу поставки, день та час поставки змінюється за домовленістю сторін.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 19697 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору з г 3 18.12..2025 Молоко.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 12:07
Версія документу від: 18.12.2025 12:07
ID: b857bec7934c4319a437a4ead783aa3c
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 12:21
Версія документу від: 18.12.2025 12:21
ID: 61242ddca7684d6b815cbce7ec0043c2

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 3 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Продавець зобов’язаний протягом десяти календарних днів з дати підписання Договору надати Покупцю оформлену у відповідності до наступних вимог банківську гарантію: Розмір Банківської гарантії від суми Договору складає – 3 %. Банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною. Банківська гарантія обов’язково повинна містити наступне: - Накладений електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку - гаранта та накладену електронну цифрову печатку (з можливістю їх перевірки); - Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в Договорі; - Повну або скорочену назву бенефіціара; - Дату, номер і назву договору; - Офіційну електронну адресу Банка-Гаранта і Принципала; - Строк дії гарантії: до 31.12.20___ року. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Сторони погодили, що Продавець зобов’язаний застосовувати виключно типову форму Банківської гарантії, яку викладено в Додатку 4 до Договору для заповнення інформації, яка має бути вказана в графі, де це передбачено. Жодних змін по тексту Продавець робити не може без письмового погодження Покупця.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.12.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, пл
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозне Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.12.2025
Упаковка: плівка поліетиленова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.12.2025
Наявність кришки (закрутка або клапан) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.12.2025
Вид: пастеризоване
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.12.2025
Масова частка жиру від: 2.5 - 2.5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.12.2025
Маса нетто від: 1000 - 1000 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 18.12.2025 12:21  
Початок періоду прийому пропозицій 18.12.2025 12:21  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.12.2025 12:04  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04061576  
Юридична адреса 20603, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. Лозуватська, буд. 59