Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.12.2025 10:01. Дата останніх змін - 16.12.2025 10:01

Блок паперу для нотаток, закладки пластикові, папір з кл. смужкою, книга обліку (22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-16-003268-a  
ID c8b535c80b2d450d812857ea11f24ea8  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-16-004197-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`380.08 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН  
Очікувана вартість закупівлі 2`380.08 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
16.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
16.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Блок білого паперу для нотаток 90х90х90мм., не скл. BM2219
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65032, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
2)
Закладки пласт. з клейким шаром NEON 45x12мм, 5х20арк., JOBMAX, асорт.BM.2301-98
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65032, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
3)
Папір з кл.см. 76х76х100арк. (4х25арк) дек.неон BM.2312-97сорт.BM.2301-98
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65032, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
4)
Книга обліку "TIME IS MONEY" 96 арк/кліт.оф.(тв.лам.обл), А4, син. BM.2400-102301-98
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65032, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000000 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.12.2025 10:01
Версія документу від: 16.12.2025 10:01
ID: 2e67e64453464ed9958697da79414758

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23212638  
Юридична адреса 65032, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`380.08
Гривня без ПДВ
Переможець
16.12.2025 10:00

Укладені договори

Номер договору
1212-25ОД
Дата підписання
16.12.2025
Дата початку дії
16.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
2`380.08 Гривня без ПДВ