Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.12.2025 19:02. Дата останніх змін - 10.12.2025 19:02

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-10-022345-a  
ID ac8893f6d7d8457b84864626cc04386f  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-10-027314-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління Державної міграційної служби України в Хмельницькій області  
Очікувана вартість закупівлі 55`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.12.25
Подання пропозицій
до 15.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 10 робочих (банківських) днів, після надання Продавцем видаткової накладної на товар.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. М. Мазура, буд. 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору_папір А4.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 19:00
Версія документу від: 10.12.2025 19:00
ID: 338470f2e1be4f8dab377ec3b7b45c37
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 19:02
Версія документу від: 10.12.2025 19:02
ID: 77d530cfe35240798dea5f146afc8a40

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.12.2025
Бренд: maestro
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 10.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 10.12.2025 19:02  
Початок періоду прийому пропозицій 10.12.2025 19:02  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.12.2025 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління Державної міграційної служби України в Хмельницькій області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37864148  
Юридична адреса 29013, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул.Грушевського М, буд.87