Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.12.2025 17:34. Дата останніх змін - 09.12.2025 18:11

канцтовари

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-09-020832-a  
ID b11fa1b762824c1e95068fa095c7ff62  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-09-025622-a  
Очікувана вартість закупівлі
3`775.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Бородянської селищної ради "Бородянська центральна районна лікарня"  
Очікувана вартість закупівлі 3`775.50 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
09.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
09.12.25

Специфікація закупівлі

1)
швидкозшивач А4 картон
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 140 штука
2)
штемпельна фарба на водній основі синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
3)
файл-кишеня 40мкм глянцевий прозорий 100шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
4)
папір офісний А4 500л.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 18:09
Версія документу від: 09.12.2025 18:09
ID: 942b8c36d4d54b6590ad955517c7f25a

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Бородянської селищної ради "Бородянська центральна районна лікарня"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01994480  
Юридична адреса 07801, Україна, Київська область, Бородянка, вул. Семашка 3  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
3`775.50
Гривня без ПДВ
Переможець
09.12.2025 17:37

Укладені договори

Номер договору
244/208
Дата підписання
09.12.2025
Дата початку дії
09.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
3`775.50 Гривня без ПДВ