Процедура закупівлі оголошена 09.12.2025 17:34. Дата останніх змін - 09.12.2025 18:11
канцтовари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-09-020832-a | |
| ID | b11fa1b762824c1e95068fa095c7ff62 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-09-025622-a |
Очікувана вартість закупівлі
3`775.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Бородянської селищної ради "Бородянська центральна районна лікарня" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`775.50 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
09.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
09.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
швидкозшивач А4 картон
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 140 штука
|
| 2) |
штемпельна фарба на водній основі синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
| 3) |
файл-кишеня 40мкм глянцевий прозорий 100шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 4) |
папір офісний А4 500л.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка,3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 18:09
Версія документу від: 09.12.2025 18:09
ID: 942b8c36d4d54b6590ad955517c7f25a
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Бородянської селищної ради "Бородянська центральна районна лікарня" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01994480 |
| Юридична адреса | 07801, Україна, Київська область, Бородянка, вул. Семашка 3 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
244/208
Дата підписання
09.12.2025
Дата початку дії
09.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
3`775.50 Гривня без ПДВ
