Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 17:22. Дата останніх змін - 08.12.2025 17:22

Послуга з поточного ремонту адміністративного приміщення, із заміною дверей та вікон на металопластикові енергозберігаючі, за адресою вул. Ігоря Дорошенка, 47 м. Полтава Полтавської області

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-019268-a  
ID 05b17719ae1e4e14947ea6b0c1078569  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-08-023755-a  
Очікувана вартість закупівлі
49`950.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області  
Очікувана вартість закупівлі 49`950.00 Гривня (з ПДВ)  
Обгрунтування Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
08.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
08.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Послуга з поточного ремонту адміністративного приміщення, із заміною дверей та вікон на металопластикові енергозберігаючі, за адресою вул. Ігоря Дорошенка, 47 м. Полтава Полтавської області
Класифікація за ДК 021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, буд. 47
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:22
Версія документу від: 08.12.2025 17:22
ID: 4367ee139ba243748d4df559785fbb02

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02770127  
Юридична адреса 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, буд. 47  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
49`950.00
Гривня з ПДВ
Переможець
08.12.2025 17:22

Укладені договори

Номер договору
27
Дата підписання
08.12.2025
Дата початку дії
08.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
49`950.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
41`625.00 Гривня