Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 16:26. Дата останніх змін - 08.12.2025 16:26
Канцелярські товари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-08-017694-a | |
| ID | 88f51e78cb6247f48506afff699131c5 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-08-021692-a |
Очікувана вартість закупівлі
825.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ТА ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 825.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
08.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Ватман А4 (21х29,7) 190г/м2 100 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 2) |
Папка-файл пластикова А5 40 мкм з перфорацією на 6 отворів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 3) |
Папір для нотаток KNOPKA 85х85 мм х400 арк., білий клеєний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 4) |
Файл 2 сорт А4+ 0,040мм глян 100шт/уп ЛОГО
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 5) |
Клей-олівець 21гр., 4629 NORMA
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 6) |
Папір для лазерного друку Maestro StandardPLUS F4 80г/м2, 500 арк. клас В
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 7) |
Папка швидкозшивач карт. 420г
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
| 8) |
Ручка I-Pen прінт. корпус синій ковпачок
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 16:26
Версія документу від: 08.12.2025 16:26
ID: c594222d01b6414899bbd69c64df1e74
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ТА ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42025918 |
| Юридична адреса | 44301, Україна, Волинська область, Ковельський р-н, місто Любомль, вул.Незалежності, будинок 23 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
0094
Дата підписання
08.12.2025
Дата початку дії
08.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
825.00 Гривня без ПДВ
