Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 15:38. Дата останніх змін - 08.12.2025 15:41
Деревина дров’яна, 1 групи, ТУУ, колоті, твердолистяні, 0,35 м, від 1 м. куб. (код за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина, код номенклатурної позиції 03413000-8 Паливна деревина).
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-08-015572-a | |
| ID | 2f3b86803974408b82f35146dc18950d | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-08-017293-a |
Очікувана вартість закупівлі
8`060.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Деревина дров’яна, 1 групи, ТУУ, колоті, твердолистяні, 0,35 м, від 1 м. куб. повинна відповідати стандарту ТУУ-00994207-005, може постачатися як в корі, так і без кори (обдир кори допускається) та бути очищеною від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилися не повинна перевищувати 3,0 см. Вологість – 25 %. Зовнішня порохнява гнилизна, та внутрішня трухлява – не допускаються. Якісний стан деревини – не повинен мати радіологічного забруднення. Постачальник забезпечує поставку Деревини дров’яної, 1 групи, ТУУ, колоті, твердолистяні, 0,35 м, від 1 м. куб. з такими параметрами: довжина 0,35 м ± 0,02 м, товщина 10-15 см. Деревина дров’яна 1 групи включає такі породи: береза, дуб, бук, ясень, граб, клен, в’яз, модрина. Приймання Товару за кількістю та якістю на місці поставки здійснюється представником Замовника. При прийомі Товару його фактичний обсяг має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах. Для визначення об’єму деревини дров’яної використовується штабельний метод обміру згідно ДСТУ 4020-2. Об’єм штабеля (стосу) визначається шляхом перерахунку складової міри у щільну (м3), із застосуванням коефіцієнту повнодеревинності в розмірі 0,74, згідно Додатку А ТУУ-00994207-005. Обсяг деревини у складовій мірі визначають множенням висоти штабеля (стосу) на його довжину і ширину. Товар повинен бути укладений щільно без пустот. Також при поставці Товару Постачальник має дотримуватися заходів із захисту довкілля. Послуги, які обов’язково надає Постачальник та включає в ціну Товару: - доставка Товару (здійснюється за адресами, зазначеними в Додатку 2); - надання вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару: навантаження Товару та його розвантаження на місці поставки. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником загальної вартості поставленого протягом календарного місяця Товару не пізніше 10 (десяти) календарних днів місяця, наступного за місяцем поставки Товару за цінами вказаними в видатковій накладній.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Центр культури і дозвілля Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 8`060.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником загальної вартості поставленого протягом календарного місяця Товару не пізніше 10 (десяти) календарних днів місяця, наступного за місяцем поставки Товару за цінами вказаними в видатковій накладній. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 40 календарні дні |
Умови поставки
| Подія | Підписання договору | |
| Опис | Поставка Товару здійснюється повністю або окремими частинами (партіями Товару) протягом строку поставки Товару за адресами підпорядкованих Замовнику закладів, відповідно до графіків їх роботи за рахунок Постачальника спеціалізованим транспортом. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником загальної вартості поставленого протягом календарного місяця Товару не пізніше 10 (десяти) календарних днів місяця, наступного за місяцем поставки Товару за цінами вказаними в видатковій накладній. | |
| Тип оплати | Одноразова поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 40 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Дрова
Класифікація за ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, пров. Василя Стуса, будинок 17
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Деревина дров’яна, 1 групи, ТУУ, колоті, твердолистяні, 0,35 м, від 1 м. куб. повинна відповідати стандарту ТУУ-00994207-005, може постачатися як в корі, так і без кори (обдир кори допускається) та бути очищеною від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилися не повинна перевищувати 3,0 см. Вологість – 25 %. Зовнішня порохнява гнилизна, та внутрішня трухлява – не допускаються. Якісний стан деревини – не повинен мати радіологічного забруднення. Постачальник забезпечує поставку Деревини дров’яної, 1 групи, ТУУ, колоті, твердолистяні, 0,35 м, від 1 м. куб. з такими параметрами: довжина 0,35 м ± 0,02 м, товщина 10-15 см. Деревина дров’яна 1 групи включає такі породи: береза, дуб, бук, ясень, граб, клен, в’яз, модрина. Приймання Товару за кількістю та якістю на місці поставки здійснюється представником Замовника. При прийомі Товару його фактичний обсяг має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах. Для визначення об’єму деревини дров’яної використовується штабельний метод обміру згідно ДСТУ 4020-2. Об’єм штабеля (стосу) визначається шляхом перерахунку складової міри у щільну (м3), із застосуванням коефіцієнту повнодеревинності в розмірі 0,74, згідно Додатку А ТУУ-00994207-005. Обсяг деревини у складовій мірі визначають множенням висоти штабеля (стосу) на його довжину і ширину. Товар повинен бути укладений щільно без пустот. Також при поставці Товару Постачальник має дотримуватися заходів із захисту довкілля. Послуги, які обов’язково надає Постачальник та включає в ціну Товару: - доставка Товару (здійснюється за адресами, зазначеними в Додатку 2); - надання вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару: навантаження Товару та його розвантаження на місці поставки. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником загальної вартості поставленого протягом календарного місяця Товару не пізніше 10 (десяти) календарних днів місяця, наступного за місяцем поставки Товару за цінами вказаними в видатковій накладній.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 метр кубічний
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Договір Проєкт на Дрова 2025.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 15:38
Версія документу від: 08.12.2025 15:38
ID: 5e01fa973aba41929ceb53c9fa9fdeb2
|
![]() |
Проект договору
СПЕЦИФІКАЦІЯ Додаток 1 (1).pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 15:38
Версія документу від: 08.12.2025 15:38
ID: 5f3b13b0487c4e7b8231fe731d28d3ae
|
![]() |
Проект договору
ПОТРЕБИ В ДЕРЕВИНІ Додаток 2.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 15:38
Версія документу від: 08.12.2025 15:38
ID: 2bda47d4bf3d4252ae16bae947c6d06d
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 15:41
Версія документу від: 08.12.2025 15:41
ID: 4211310187474665aba5372ca9031801
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Дрова
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Група порід: перша
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005 Очікуване значення: Так
Вид: колоті
Природна вологість Очікуване значення: ні
Довжина Очікуване значення: 0.35 метр
Порода деревини: твердолистяні
|
Дати та строки
| Дата публікації | 08.12.2025 15:41 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 08.12.2025 15:41 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.12.2025 08:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Центр культури і дозвілля Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 36416227 |
| Юридична адреса | 37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, вулиця Мистецька, будинок 15 |
