Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 08.11.2018 16:01. Дата останього редагування моніторингу 09.11.2018 08:51

Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2018-11-08-000569  
ID 3b3e5fc66d27441ea8033f304997bf91  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
08.11.18
Порушення не виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами розгляду документів, оприлюднених в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2018-09-10-000597-b за процедурою закупівлі робіт щодо будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) Держаудитслужба встановила: 1. Документи Замовника складені відповідно до вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579. Порушень не встановлено. 2. Процедура закупівлі на стадіях планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розгляду тендерних пропозицій проведена із дотриманням вимог законодавства у сфері закупівель. Рішення Замовника щодо допуску до оцінки ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768) та АТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432) та відхилення ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669) прийняті з дотриманням вимог законодавства у сфері закупівель.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 09.11.2018 08:51  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2018 року Питання, що стали предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель: 1) Річний план закупівель та зміни до нього; 2) Порядок вибору процедури закупівель будівельних робіт; 3) Оприлюднення та подання інформації під час проведення процедури закупівлі; 4) Тендерна документація, надання роз'яснень щодо умов тендерної документації та внесення змін до неї; 5) Забезпечення тендерної пропозиції; 6) Розкриття та розгляд тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: Річний план закупівель на 2018 рік Оголошення про проведення процедури закупівлі; Тендерна документація, зміни та роз'яснення до неї; Протокол розгляду тендерних пропозицій; Тендерні пропозиції учасників, а саме: - ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768) - ПАТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432) - ПРАТ СБМУ «ТУНЕЛЬБУД». (ЄДРПОУ 01264669) Державна аудиторська служба України здійснила моніторинг закупівлі на підставі документів та інформації оприлюднених в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2018-09-10-000597-b та повідомляє. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Визначення та відображення у річному плані зазначених будівельних робіт здійснено Замовником з дотриманням норм розділу III Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 відповідно. Згідно з частиною другою статті 12 Закону замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель. Зважаючи що процедура закупівель робіт проводиться шляхом відкритих торгів з урахуванням норм частини четвертої статті 10 Закону, тому порушень вимог законодавства у сфері закупівель, в частині порядку вибору процедури, не встановлено. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів за номером ID: UA-2018-09-10-000597-b оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 10 вересня 2018 року відповідно до статті 10 цього Закону та містить усю визначену частиною другою статті 21 Закону інформацію. У свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 10 Закону, зазначене оголошення у строки, встановлені у частині першій цієї статті, додатково оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою. Алгоритм здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації вибрано у залежності від очікуваної вартості предмета закупівлі. Рішення про затвердження тендерної документації на закупівлю робіт з будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (далі – будівельні роботи з будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену) та змін до неї оформлено протоколами засідань тендерного комітету Замовника від 10.09.2018 № 2383 та від 04.10.2018 № 2609 відповідно. Порушень Замовником законодавства у сфері закупівель в частині складання, затвердження, оприлюднення та внесення змін у тендерну документацію не встановлено. Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, вид, розмір, строк дії тощо. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції (пункт 8 частини першої статті 1 Закону). Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися, зокрема, гарантією. Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції та, як вбачається із норм абз. 3 частини першої статті 24 Закону, розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Зважаючи, що Замовник в тендерній документації визначив забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії на суму: 1 000 000,00 грн, Держаудитслужба не встановила порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення виду та розміру такого забезпечення. Відповідно до норм статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Для участі у визначеній процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції: - ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768) - ПАТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432) - ПРАТ СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669). Керуючись нормами абзацу другого частини п'ятої статті 28 Закону, за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник 02 листопада 2018 року склав за формою, встановленою Уповноваженим органом протокол розгляду тендерних пропозицій № 2881, відповідно до якого тендерні пропозиції ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768) та АТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432) є такі, що відповідають кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації і допущено до оцінки. Тендерна пропозиція ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669) відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Держаудитслужба розглянула зазначені рішення Замовника та встановила. Тендерні пропозиції ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768) та АТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432) відповідають умовам тендерної документації щодо закупівлі робіт з будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену та містять документальне підтвердження щодо відповідності цих учасників визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям. Водночас Держаудитслужба встановила, що тендерна пропозиція ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669) не містить документального підтвердження відповідності учасника визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Відсутнє документальне підтвердження щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в частині - ненадання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у пп. № 47 і № 55 Довідки про наявність машин та обладнання від 11.10.2018 № 3 наданої ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (далі – Довідка № 3); - відсутності іншого обладнання за пп. № 186 та № 195 Довідки № 3 у витязі з реєстру довгострокових матеріальних активів від 04.05.2018 № D5/18/49 наданих АТ «Метростав»; - відсутності підтвердження правових підстав, згідно яких учасник залучає обладнання за № 192, № 193, №194 у АТ «Метростав». 2. Відсутнє документальне підтвердження щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині відсутності документів, що підтверджують інформацію про закінчення навчального закладу робітників Левчик Б.К. та Андрєєв С.О. (п. 29 та п. 37 Довідки субпідрядника ТОВ «БК «Адамант» від 10.10.2018 № 209/2 відповідно). 3. Відсутнє документальне підтвердження щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в частині не підтвердження учасником/субпідрядником інформації щодо виконання ними робіт з будівництва транспортних тунелів закритим способом, внутрішнім діаметром не менше 5,5 метра та довжиною не менше, як 1 км., а також виконання робіт методом «стіна в грунті». Таким чином, тендерна пропозиція ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та відповідно до вимог п.1 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 09.11.2018 08:51  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.11.2018 № 259 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Голова Л. ГАВРИЛОВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 08.11.2018 № 259 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель 45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 08.11.2018 00:00  
Дата публікації 08.11.2018 17:03  
Дата створення 08.11.2018 17:03  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
pinchuk.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
mykhailov.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 08.11.2018 17:03 - 05.12.2018 00:00  
Дата публікації висновку про результати 09.11.2018 08:51 - 15.11.2018 00:00