Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.07.2025 20:11. Дата останніх змін - 07.08.2025 23:22

Шпаклівки -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-19-000466-a  
ID afdf97b4b9b34617869c6bafcae7c38b  
Очікувана вартість закупівлі
60`926.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА  
Очікувана вартість закупівлі 60`926.80 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
19.07.25
Подання пропозицій
до 24.07.25
Кваліфікація переможця
з 24.07.25
Пропозиції розглянуті
з 05.08.25
Завершена
07.08.25