Процедура закупівлі оголошена 13.06.2025 08:50. Дата останніх змін - 20.06.2025 09:20
Спеціальні продукти харчування (Повноцінне харчування при запальних захворюваннях кишківника для дітей від 5 років та дорослих, 400 г.)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-06-13-000396-a | |
| ID | 52b46e988e4549508780e78daccd3650 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-06-13-000394-a |
Очікувана вартість закупівлі
36`288.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачальник забезпечує поставку товару, один раз на квартал, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту подання заявки. Поставка товару та розгрузка здійснюється за рахунок Постачальника у будні з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 14:00 години, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Романа Шухевича, 32а (поліклініка) на 2 й поверх. Постачальник забезпечує страхування товару під час доставки його до Покупця. Строк поставки товару не пізніше 19.12.2025 року (включно). Предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися для забезпечення інвалідів з урахуванням їх потреб (ч.2 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі»), товар своїми якісними та медико-технічними характеристиками повинен найбільше відповідатиме вимогам та потребам користувачів.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 36`288.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.06.25
Подання пропозицій
до 18.06.25
Кваліфікація переможця
з 18.06.25
Пропозиції розглянуті
з 18.06.25
Завершена
20.06.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу рахунку на оплату товару, видаткової накладної на Товар. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Суха суміш для ентерального харчування, для дітей від 5ти років, тип харчування: сипінг/зондове, тип суміші: олігомерна/полімерна, енергетична цінність на 100 мл: 100 ккал, вміст білків на 100 мл: 11 г, осмолярність 290 mOsmol/l, Лактоза: 0.1 г
Класифікація за ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Романа ШУХЕВИЧА,32а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025
Умови поставки: Постачальник забезпечує поставку товару, один раз на квартал, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту подання заявки.
Поставка товару та розгрузка здійснюється за рахунок Постачальника у будні з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 14:00 години, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Романа Шухевича, 32а (поліклініка) на 2 й поверх. Постачальник забезпечує страхування товару під час доставки його до Покупця. Строк поставки товару не пізніше 19.12.2025 року (включно).
Предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися для забезпечення інвалідів з урахуванням їх потреб (ч.2 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі»), товар своїми якісними та медико-технічними характеристиками повинен найбільше відповідатиме вимогам та потребам користувачів.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 48 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 08:49
Версія документу від: 13.06.2025 08:49
ID: 2e2832fddc514e30906787f983594ebe
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 08:50
Версія документу від: 13.06.2025 08:50
ID: d3dc68be1ac24cdf9c842a0ded1f2fdf
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Суха суміш для ентерального харчування, для дітей від 5ти років, тип харчування: сипінг/зондове, тип суміші: олігомерна/полімерна, енергетична цінність на 100 мл: 100 ккал, вміст білків на 100 мл: 11 г, осмолярність 290 mOsmol/l, Лактоза: 0.1 г
Посилання на законодавство
Технічні характеристики
Тип суміші: Олігомерна, Полімерна
Форма випуску: Суха суміш
Тип харчування: Зондове, Сипінг
Вікова категорія: Від 5ти років
Лактоза від: 0.1 - 0.1 грам
Осмолярність mOsmol/l від: 290 - 290 одиниця
Вміст білків на 100 мл від: 11 - 11 грам
Енергетична цінність на 100 мл від: 100 - 100 кілокалорія
|
Дати та строки
| Дата публікації | 13.06.2025 08:50 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 13.06.2025 08:50 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 18.06.2025 09:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37862093 |
| Юридична адреса | 50053, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ Романа ШУХЕВИЧА, будинок 32а |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 18.06.2025 09:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
36`288.00
Гривня з ПДВ
Modulen IBD спец дієт спож: суха повноцінна збалансована суміш, 400 г.
630.00 Гривня без ПДВ
Переможець
18.06.2025 10:05
Повідомлення про намір укласти договір
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТІ УА"
Код ЄДРПОУ: 45012718
36`288.00
Гривня з ПДВ
18.06.2025
10:05
Укладені договори
Номер договору
29к
Дата підписання
20.06.2025
Дата початку дії
20.06.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
36`288.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
30`240.00 Гривня
