Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.05.2025 17:45. Дата останніх змін - 30.05.2025 16:16

Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-07-013567-a  
ID 4050149daa09450fb2da058d57a204dc  
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`786`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`786`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
07.05.25
Період уточнень
до 13.05.25
Подання пропозицій
до 16.05.25
Аукціон
16.05.25
Кваліфікація переможця
з 16.05.25
Пропозиції розглянуті
з 22.05.25
Завершена
27.05.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 1`446`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 7`233.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 16.05.2025 12:07 - 16.05.2025 12:30  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15000 комплект

Тендерна документація

Проект договору
1.1 Проект договору вечеря 2.0.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: 6fd336f7687049ec981550503ea902d2
Тендерна документація
1. Оголошення вечеря.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: cba5d6d6f78f4ef4a5edac79b4a8ffff
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:46
Версія документу від: 07.05.2025 17:46
ID: 1460e033ae7d4e8c85a31a42b7fdb97e
Нетипізований документ
audit_4050149daa09450fb2da058d57a204dc_5afc9e8072ba4ad7bb9d3d89220f2435.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2025 12:30
Версія документу від: 16.05.2025 12:30
ID: 654b68aa884c49c7b89f6890d0b3fc8a

Лот №2. Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 482`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`411.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 16.05.2025 15:59 - 16.05.2025 16:22  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 комплект

Тендерна документація

Проект договору
1.1 Проект договору вечеря 2.0.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: 6fd336f7687049ec981550503ea902d2
Тендерна документація
1. Оголошення вечеря.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: cba5d6d6f78f4ef4a5edac79b4a8ffff
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:46
Версія документу від: 07.05.2025 17:46
ID: 1460e033ae7d4e8c85a31a42b7fdb97e
Нетипізований документ
audit_4050149daa09450fb2da058d57a204dc_ee6c57793aa544248bff45fa301ff4bc.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2025 16:22
Версія документу від: 16.05.2025 16:22
ID: 5526d3023f1c48039ee8a5765d0fd498

Лот №3. Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 482`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`411.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 16.05.2025 12:07 - 16.05.2025 12:30  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Запорізька область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 комплект

Тендерна документація

Проект договору
1.1 Проект договору вечеря 2.0.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: 6fd336f7687049ec981550503ea902d2
Тендерна документація
1. Оголошення вечеря.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: cba5d6d6f78f4ef4a5edac79b4a8ffff
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:46
Версія документу від: 07.05.2025 17:46
ID: 1460e033ae7d4e8c85a31a42b7fdb97e
Нетипізований документ
audit_4050149daa09450fb2da058d57a204dc_8610f7c2fff24bdeb90f1229a2a3f857.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2025 12:30
Версія документу від: 16.05.2025 12:30
ID: 3dc44eb182804c0d8f98899b50c0c5b4

Лот №4. Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 964`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`822.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 16.05.2025 15:44 - 16.05.2025 16:07  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10000 комплект

Тендерна документація

Проект договору
1.1 Проект договору вечеря 2.0.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: 6fd336f7687049ec981550503ea902d2
Тендерна документація
1. Оголошення вечеря.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: cba5d6d6f78f4ef4a5edac79b4a8ffff
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:46
Версія документу від: 07.05.2025 17:46
ID: 1460e033ae7d4e8c85a31a42b7fdb97e
Нетипізований документ
audit_4050149daa09450fb2da058d57a204dc_e36e4e8980c9437b82b9e959db2e5797.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2025 16:07
Версія документу від: 16.05.2025 16:07
ID: 8e5280746c2c4574affe8667d8a147ef

Лот №5. Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 964`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`822.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 16.05.2025 15:37 - 16.05.2025 16:00  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10000 комплект

Тендерна документація

Проект договору
1.1 Проект договору вечеря 2.0.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: 6fd336f7687049ec981550503ea902d2
Тендерна документація
1. Оголошення вечеря.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: cba5d6d6f78f4ef4a5edac79b4a8ffff
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:46
Версія документу від: 07.05.2025 17:46
ID: 1460e033ae7d4e8c85a31a42b7fdb97e
Нетипізований документ
audit_4050149daa09450fb2da058d57a204dc_0c33b47293434ba398f38f60f07fdbd5.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2025 16:00
Версія документу від: 16.05.2025 16:00
ID: 69647cd8baf34a62884377881d49906a

Лот №6. Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 482`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`411.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 16.05.2025 12:09 - 16.05.2025 12:32  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 комплект

Тендерна документація

Проект договору
1.1 Проект договору вечеря 2.0.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: 6fd336f7687049ec981550503ea902d2
Тендерна документація
1. Оголошення вечеря.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: cba5d6d6f78f4ef4a5edac79b4a8ffff
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:46
Версія документу від: 07.05.2025 17:46
ID: 1460e033ae7d4e8c85a31a42b7fdb97e
Нетипізований документ
audit_4050149daa09450fb2da058d57a204dc_12d583dd8fa748c9ac2b1b0ea647f39c.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2025 12:32
Версія документу від: 16.05.2025 12:32
ID: aede5da35a6f49c79155c86e7a1306a7

Лот №7. Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 482`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`411.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 16.05.2025 15:28 - 16.05.2025 15:51  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 комплект

Тендерна документація

Проект договору
1.1 Проект договору вечеря 2.0.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: 6fd336f7687049ec981550503ea902d2
Тендерна документація
1. Оголошення вечеря.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: cba5d6d6f78f4ef4a5edac79b4a8ffff
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:46
Версія документу від: 07.05.2025 17:46
ID: 1460e033ae7d4e8c85a31a42b7fdb97e
Нетипізований документ
audit_4050149daa09450fb2da058d57a204dc_cf0dcbe764a34710a594c7202f230a96.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2025 15:51
Версія документу від: 16.05.2025 15:51
ID: ce8e9c10eddd4e8f9078570e19a7355a

Лот №8. Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 482`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`411.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 16.05.2025 13:32 - 16.05.2025 13:55  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Детально визначено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №3 до оголошення).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.08.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 комплект

Тендерна документація

Проект договору
1.1 Проект договору вечеря 2.0.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: 6fd336f7687049ec981550503ea902d2
Тендерна документація
1. Оголошення вечеря.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:45
Версія документу від: 07.05.2025 17:45
ID: cba5d6d6f78f4ef4a5edac79b4a8ffff
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:46
Версія документу від: 07.05.2025 17:46
ID: 1460e033ae7d4e8c85a31a42b7fdb97e
Нетипізований документ
audit_4050149daa09450fb2da058d57a204dc_9587342c1d74472e861af146c3013be1.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2025 13:55
Версія документу від: 16.05.2025 13:55
ID: 1fd61f8f8d454cbe9531595b06a825c3

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Добовий польовий набір продуктів «раціон
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Добовий польовий набір продуктів «раціон
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Добовий польовий набір продуктів «раціон
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Добовий польовий набір продуктів «раціон
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Добовий польовий набір продуктів «раціон
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Добовий польовий набір продуктів «раціон
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Добовий польовий набір продуктів «раціон
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до лоту Добовий польовий набір продуктів «раціон
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.05.2025

Дати та строки

Дата публікації 07.05.2025 17:46  
Завершення періоду уточнень 13.05.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 13.05.2025 00:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.05.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 45134733  
Юридична адреса Україна  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 16.05.2025 16:22
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
1`413`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
ID: 6b3e6bcf36124f57b9216102ffafb1a5
1`290`600.00
Гривня з ПДВ
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
471`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
ID: 6b3e6bcf36124f57b9216102ffafb1a5
430`200.00
Гривня з ПДВ
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
471`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
ID: 6b3e6bcf36124f57b9216102ffafb1a5
430`200.00
Гривня з ПДВ
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
942`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
ID: 6b3e6bcf36124f57b9216102ffafb1a5
860`400.00
Гривня з ПДВ
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
942`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
ID: 6b3e6bcf36124f57b9216102ffafb1a5
860`400.00
Гривня з ПДВ
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
471`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
ID: 6b3e6bcf36124f57b9216102ffafb1a5
430`200.00
Гривня з ПДВ
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
471`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
ID: 6b3e6bcf36124f57b9216102ffafb1a5
430`200.00
Гривня з ПДВ
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
471`000.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
ID: 6b3e6bcf36124f57b9216102ffafb1a5
430`200.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`290`600.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
22.05.2025 12:09
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
430`200.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
22.05.2025 12:10
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
430`200.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
22.05.2025 12:12
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
860`400.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
22.05.2025 12:14
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
860`400.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
22.05.2025 12:18
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
430`200.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
22.05.2025 12:19
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
430`200.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
22.05.2025 12:20
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
430`200.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
22.05.2025 12:21

Повідомлення про намір укласти договір

Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 44009091
1`413`000.00
Гривня з ПДВ
22.05.2025
17:26
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 44009091
471`000.00
Гривня з ПДВ
22.05.2025
17:30
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 44009091
471`000.00
Гривня з ПДВ
22.05.2025
17:31
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 44009091
942`000.00
Гривня з ПДВ
22.05.2025
17:33
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 44009091
942`000.00
Гривня з ПДВ
22.05.2025
17:35
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 44009091
471`000.00
Гривня з ПДВ
22.05.2025
17:36
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 44009091
471`000.00
Гривня з ПДВ
22.05.2025
17:39
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 44009091
471`000.00
Гривня з ПДВ
22.05.2025
17:40

Укладені договори

Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Номер договору
№ 287-ПЗ
Дата підписання
27.05.2025
Дата початку дії
27.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`413`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`177`500.00 Гривня
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Номер договору
№287-ПЗ
Дата підписання
27.05.2025
Дата початку дії
27.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
471`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
392`500.00 Гривня
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Номер договору
№ 287-ПЗ
Дата підписання
27.05.2025
Дата початку дії
27.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
471`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
392`500.00 Гривня
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Номер договору
№ 287-ПЗ
Дата підписання
27.05.2025
Дата початку дії
27.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
942`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
785`000.00 Гривня
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Номер договору
№ 287-ПЗ
Дата підписання
27.05.2025
Дата початку дії
27.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
942`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
785`000.00 Гривня
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Номер договору
№ 287-ПЗ
Дата підписання
27.05.2025
Дата початку дії
27.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
471`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
392`500.00 Гривня
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Номер договору
№ 287-ПЗ
Дата підписання
27.05.2025
Дата початку дії
27.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
471`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
392`500.00 Гривня
Добовий польовий набір продуктів «раціон вечеря»
Номер договору
№ 287-ПЗ
Дата підписання
27.05.2025
Дата початку дії
27.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
471`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
392`500.00 Гривня