Процедура закупівлі оголошена 07.05.2025 17:36. Дата останніх змін - 13.05.2025 21:25
Нафта і дистиляти -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-05-07-012736-a | |
| ID | e04da891d44045deb63dbeaf21620470 |
Очікувана вартість закупівлі
79`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
1. Доставка скретч-карток: за рахунок Постачальника на адресу Замовника. м Шостка,вул. Свободи14, протягом 7 робочих днів з дати замовлення. 2.Розрахунок: Оплата вартості товару безготівковим шляхом на рахунок Постачальника протягом 5 банківських днів з моменту фактичного отримання товару. 3.Термін дії скретч-карт повинен бути не менше ніж 12 місяців від дати отримання або мати необмежений термін придатності. 4.Вимоги до скретч-карт: Обов’язково cкретч-карти повинні містити голограмний знак, назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск пального. У разі необхідності (обмін скретч-карт старого зразку на скретч-карти нового зразку, тощо) Учасник забезпечує протягом семи робочих днів безкоштовний обмін скретч-карт рівнозначного номіналу без врахування коливання ціни, як протягом дії Договору так і впродовж не менше одного року з дня постачання скретч-карт. 5.Наявність АЗС: Учасника повинен мати АЗС або АЗС партнерів, що розташовані в межах м. Шостка Сумської області – min.1. МережаАЗС в межах Сумської області та України. Територія дії талонів - територія України. 6. Фактичний відпуск пального здійснюється по талонах безпосередньо на автозаправних станціях АГЗП “ENERGY PLUS”.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШОСТКИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 79`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
07.05.25
Подання пропозицій
до 12.05.25
Кваліфікація переможця
з 12.05.25
Торги відмінено
13.05.25