Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.05.2025 13:33. Дата останніх змін - 06.05.2025 13:33

Столи

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-007627-a  
ID a9fade7211ab47d6b29027e1093a4aee  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-05-06-009279-a  
Очікувана вартість закупівлі
48`520.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Очікувана вартість закупівлі 48`520.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
06.05.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
06.05.25

Специфікація закупівлі

1)
Стіл однотумбовий 1200х700х750
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05.05.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
2)
Стіл 1500х700х750
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05.05.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
3)
Стіл приставний елемент 120х60
Класифікація за ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05.05.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.05.2025 13:33
Версія документу від: 06.05.2025 13:33
ID: 91625f9f5bf144eea04cac843dc0b904

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 45184648  
Юридична адреса 01024, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 36  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
48`520.00
Гривня без ПДВ
Переможець
06.05.2025 13:33

Укладені договори

Номер договору
12/2025
Дата підписання
05.05.2025
Дата початку дії
05.05.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
48`520.00 Гривня без ПДВ