Процедура закупівлі оголошена 22.04.2025 01:55. Дата останніх змін - 25.04.2025 22:30
Знаряддя
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-22-000013-a | |
| ID | 2473b31854e74396996d7cf76400f7d0 |
Очікувана вартість закупівлі
14`516.27 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15 травня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина А1872 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 14`516.27 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.04.25
Подання пропозицій
до 25.04.25
Кваліфікація переможця
з 25.04.25
Закупівля не відбулась
25.04.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Пиляльні диски
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.05.2025
Умови поставки: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15 травня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 2) |
Бури
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.05.2025
Умови поставки: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15 травня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 3) |
Бури
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.05.2025
Умови поставки: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15 травня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 4) |
Бури
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.05.2025
Умови поставки: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15 травня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 5) |
Бури
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.05.2025
Умови поставки: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15 травня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 6) |
Бури
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.05.2025
Умови поставки: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15 травня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 7) |
Електроди
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.05.2025
Умови поставки: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15 травня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
ДОГОВІР__ Проект ЗНАРЯДДЯ . 2025 ..doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 01:54
Версія документу від: 22.04.2025 01:54
ID: f548b748616e43e9ae7d79ddc23e7e84
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 01:55
Версія документу від: 22.04.2025 01:55
ID: 20788e7a8bec449a91e3dab68dd775a4
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: polax
Діаметр зовнішній від: 125 - 125 міліметр
Діаметр посадочний від: 22.2 - 22.2 міліметр
Кількість зубців від: 24 - 30 штука
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Діаметр від: 4 - 4 міліметр
Довжина робоча від: 50 - 50 міліметр
Довжина загальна від: 110 - 110 міліметр
Призначення: бетон, камінь, цегла
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Діаметр від: 6 - 6 міліметр
Довжина загальна від: 160 - 160 міліметр
Призначення: бетон, камінь, цегла
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Діаметр від: 8 - 8 міліметр
Довжина загальна від: 165 - 165 міліметр
Призначення: бетон, камінь, цегла
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Діаметр від: 10 - 10 міліметр
Довжина робоча від: 100 - 100 міліметр
Довжина загальна від: 160 - 160 міліметр
Призначення: бетон, камінь, цегла
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Діаметр від: 12 - 12 міліметр
Довжина загальна від: 215 - 215 міліметр
Призначення: бетон, камінь, цегла
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид струму: для змінного струму (АС), для постійного струму (dc)
Зварювальний матеріал: вуглецева сталь
Тип електрода: наплавочний
Діаметр від: 3 - 3 міліметр
|
Дати та строки
| Дата публікації | 22.04.2025 01:55 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 22.04.2025 01:55 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.04.2025 00:01 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина А1872 |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26615182 |
| Юридична адреса | Україна |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 25.04.2025 00:01
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"
ID: f8ead0f96673451f94a4446a03f2cede
13`162.80
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
13`162.80
Гривня з ПДВ
Диск по деревині із твердосплавними напайками 125 x 22.2/20, 30Т, Polax
92.50 Гривня без ПДВ
Бур DEWALT EXTREME2 SDS-plus 4x50 мм 110 мм 1 шт. DT9502
44.65 Гривня без ПДВ
Бур HAISSER SDS-plus 6x160 мм 102005
57.85 Гривня без ПДВ
Бур BOSCH 7 SDS-plus 8x165 мм 2608585039
64.95 Гривня без ПДВ
Бур STANLEY SDS-plus 10x100 мм 160 мм STA54042
72.60 Гривня без ПДВ
Бур BOSCH SDS-Plus-7X SDS-plus 12x150 мм 215 мм 2608576188
117.35 Гривня без ПДВ
Електроди зварювальні PLASMATEC Моноліт РЦ 3 мм 2,5 кг
135.65 Гривня без ПДВ
Пропозиція відхилена
25.04.2025 22:30
