Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.04.2025 15:26. Дата останніх змін - 10.04.2025 15:26

Друкована продукція з елементами захисту (Бланк "Особовий рахунок", Інвентарна картка) (номенклатурна позиція предмету закупівлі Код ДК 021:2015-22458000-5 - Друкована продукція на замовлення)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-010941-a  
ID 461bc36d101e431f99b1a868dee5c2e7  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-10-013651-a  
Очікувана вартість закупівлі
432.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5 м.Вінниці"  
Очікувана вартість закупівлі 432.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.04.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.04.25

Специфікація закупівлі

1)
Бланк "Особовий рахунок"
Класифікація за ДК 021:2015: 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, будинок 49
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
2)
Інвентарна картка
Класифікація за ДК 021:2015: 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, будинок 49
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:26
Версія документу від: 10.04.2025 15:26
ID: f18b14e0c0d04df5be2382b0e3fbf30d

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5 м.Вінниці"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05484362  
Юридична адреса 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, будинок 49  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
432.00
Гривня з ПДВ
Переможець
10.04.2025 15:26

Укладені договори

Номер договору
52
Дата підписання
09.04.2025
Дата початку дії
09.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
432.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
360.00 Гривня