Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 28.05.2025 11:04. Дата останього редагування моніторингу 12.09.2025 10:06

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-05-28-000002  
ID 59cd48528c8c413a88313a384553b044  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
28.05.25
Завершено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасниками у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель  
Дата публікації 11.06.2025 16:30  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасниками у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025 № 2, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025 № 3, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.04.2025, рішення Комісії як органу оскарження від 11.04.2025 № 5789-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Феодал Проект», консорціуму «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ», товариства з обмеженою відповідальністю «Одеський інститут землеустрою», протокольні рішення уповноваженої особи від 28.04.2025 № 5, від 05.05.2025 № 8, від 12.05.2025 № 9, від 14.05.2025 № 11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 14.05.2025 в електронній системі закупівель, договір від 21.05.2025 № 02-2105/25 (далі – Договір), пояснення та документи, отримані 04.06.2025 та 10.06.2025 через електронну систему закупівель.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 11.06.2025 16:30  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.05.2025 Одеса № 104 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 22.05.2025 № 003100-18/6322-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2025 № 104 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 9 UA-2025-03-28-005448-a 28.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 28.05.2025 00:00  
Дата публікації 28.05.2025 12:01  
Дата створення 28.05.2025 12:01  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
sgi820921@ukr.net 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 66) 719-35-16
d.o.morozov@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 28.05.2025 12:01 - 19.06.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 11.06.2025 16:30 - 17.06.2025 00:00