Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 08.05.2025 12:49. Дата останього редагування моніторингу 28.05.2025 16:38

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2025-05-08-000069  
ID 257075d8db52444486597d567e81c19d  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
08.05.25
Порушення не виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Емпайр Буд Індастрі», ПП "Нова", відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 28.05.2025 16:38  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2025-03-25-004202-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № б/н від 14.04.2025 року, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Емпайр Буд Індастрі», ПП "Нова", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 02.05.2025, договір від 15.05.2025 №215Т з ПП "Нова", пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.05.2025, 19.05.2025 та 27.05.2025 року на запит про надання пояснень від 13.05.2025, 14.05.2025 та 22.05.2025 року.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 28.05.2025 16:38  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу 08.05.2025 № 119 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 119 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2025-03-25-004626-a 25.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 08.05.2025 00:00  
Дата публікації 08.05.2025 17:19  
Дата створення 08.05.2025 17:19  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477689  
Адреса організації Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 97) 020-65-67
v.h.polovynko@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 08.05.2025 17:19 - 30.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 28.05.2025 16:38 - 03.06.2025 00:00