Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 05.05.2025 14:27. Дата останього редагування моніторингу 03.06.2025 15:54

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2025-05-05-000098  
ID ee4f568d09d84068a3e9cd8dba3a39ed  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
05.05.25
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України та пункту 84 Загальних умов. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», товариства з обмеженою відповідальністю «НВП БМК», товариства з обмеженою відповідальністю «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІЕЛЬНА ГРУПА» та приватного підприємства «ЕФФЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель додатків до договору від 30.04.2025 № 289, в тому числі інформації про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі та приведення умов договору від 30.04.2025 № 289 у відповідність до вимог пункту 84 Загальних умов шляхом внесення змін. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 26.05.2025 17:58  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Приватного акціонерного товариства «Миколаївська теплоелектроцентраль» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.02.2025 № 30 зі змінами, оприлюдненими в електронній системі закупівель від 13.03.2025 (далі – Тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», товариства з обмеженою відповідальністю «НВП БМК», товариства з обмеженою відповідальністю «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІЕЛЬНА ГРУПА» та приватного підприємства «ЕФФЕКТ»; протоколи уповноваженої особи від 28.03.2025 № 53, від 07.04.2025 № 58, від 09.04.2025 № 62 та від 21.04.2025 № 77; повідомлення про намір укласти договір; договір від 30.04.2025 № 289 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 05.05.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 05.05.2025 в електронній системі закупівель; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Замовник 01.05.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та додатки до нього, в тому числі Додаток № 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Разом з цим, зазначена інформація про ціни на матеріальні ресурси оприлюднена у форматі PDF, який не має властивостей машинозчитувального формату. Таким чином, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до договору, в тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси не у машинозчитувальному форматі. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону також визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. При цьому, відповідно до пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, Замовник на порушення вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України та пункту 84 Загальних умов, уклав Договір про закупівлю, в якому відсутній план фінансування з зазначенням найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 26.05.2025 17:58  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Замовник на виконання висновку Державної аудіторської служби України за результатом проведенного моніторінгу за UA-M-2025-05-05-000098 оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель додатків до договору від 30.04.2025 № 289, в тому числі інформації про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі та відповідно до вимог пункту 84 Загальних умов та шляхом публікації Додаткової угоди №2 до договору від 30.04.2025 № 289 із додатком №7 до договору «План фінансування будівництва», (додається). З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, № UA-M-2025-05-05-000098 від 05.05.2025 , Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть. На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію та документи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку (Додаток № 2 до догвору №289 від 30.04.2025, договір №289 від 30.04.2025 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі) . На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію та документи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку (Додаток № 2 до догвору №289 від 30.04.2025, договір №289 від 30.04.2025 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі).  
Дата редагування  
Дата створення 30.05.2025 16:26  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис -  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: Підтверджено  
Дата створення 03.06.2025 15:54  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 № 50-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.05.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.05.2025 № 50-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-02-27-004460-a 27.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 05.05.2025 00:00  
Дата публікації 05.05.2025 15:51  
Дата створення 05.05.2025 15:51  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168670  
Адреса організації Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 065-88-20
i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 05.05.2025 15:51 - 27.05.2025 00:00  
Дата публікації висновку про результати 26.05.2025 17:58 - 10.06.2025 00:00