Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.02.2025 11:42. Дата останніх змін - 21.03.2025 15:00

лісозаготівельні послуги (Осмолодське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»), у т.ч.: Лот 1 – об’єм заготівлі 1325 м3, Лот 2 – об’єм заготівлі 1000 м3, Лот 3 – об’єм заготівлі 1400 м3, Лот 4 – об’єм заготівлі 1877 м3, Лот 5 – об’єм заготівлі 1850 м3, Лот 6– об’єм заготівлі 1500 м3, Лот 7 – об’єм заготівлі 1400 м3,

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-21-002797-a  
ID 9bd33bf730144e2592d01f15460d4641  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-02-20-008339-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`075`414.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`075`414.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
21.02.25
Період уточнень
до 28.02.25
Період оскаржень
до 28.02.25
Подання пропозицій
до 03.03.25
Аукціон
03.03.25
Кваліфікація переможця
з 03.03.25
Пропозиції розглянуті
з 13.03.25
Завершена
21.03.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1 – об’єм заготівлі 1325 м3

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 668`551.67 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`342.76 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 03.03.2025 15:16 - 03.03.2025 15:39  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 90%  
Період 25 робочі дні  
Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 10%  
Період 25 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Лот 1 – об’єм заготівлі 1325 м3
Класифікація за ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 5233bc89b4304e1394e2cd34c59fd1d5
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 19bd0f715f5d4993ad9fe4387e3e1554
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Інформація про учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 795916a6a4364745b78369b9dcf1df8c
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: c25b70a38b0c4965a3a9eb738de36ead
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД Перелік документів для Учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: ccb29023b9084ec7b53580353eb9e02f
Тендерна документація
Додаток 8 до ТД Перелік документів для Переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 1a7963916a9a4e8b88c555aaaf1d5a07
Тендерна документація
Тендерна документація Лісозаготівельні послуги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: d42d5386c1114a0ebebf9b722374ae5c
Тендерна документація
Додаток 9 до ТД Калькуляція вартості послуг.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: cec7cf98773b4a45836708361395334f
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД Лист-згода.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: b3bc03ba3f654bd78efd96b6b2493940
Критерії прийнятності
Додаток 2 до ТД Критерії прийнятності.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: a18cad1a777b462a9305a53b0e92aff2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:43
Версія документу від: 21.02.2025 11:43
ID: ce6d39d688644c9eb3ccdc08e186a9c9
Нетипізований документ
audit_9bd33bf730144e2592d01f15460d4641_35e48dc395fb483b94140c9c4384a541.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 15:39
Версія документу від: 03.03.2025 15:39
ID: 39351699dc444f54b8fde60780ddb13e

Лот №2. Лот 2 – об’єм заготівлі 1000 м3

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 462`100.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`310.50 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 90%  
Період 25 робочі дні  
Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 10%  
Період 25 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Лот 2 – об’єм заготівлі 1000 м3
Класифікація за ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 5233bc89b4304e1394e2cd34c59fd1d5
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 19bd0f715f5d4993ad9fe4387e3e1554
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Інформація про учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 795916a6a4364745b78369b9dcf1df8c
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: c25b70a38b0c4965a3a9eb738de36ead
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД Перелік документів для Учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: ccb29023b9084ec7b53580353eb9e02f
Тендерна документація
Додаток 8 до ТД Перелік документів для Переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 1a7963916a9a4e8b88c555aaaf1d5a07
Тендерна документація
Тендерна документація Лісозаготівельні послуги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: d42d5386c1114a0ebebf9b722374ae5c
Тендерна документація
Додаток 9 до ТД Калькуляція вартості послуг.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: cec7cf98773b4a45836708361395334f
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД Лист-згода.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: b3bc03ba3f654bd78efd96b6b2493940
Критерії прийнятності
Додаток 2 до ТД Критерії прийнятності.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: a18cad1a777b462a9305a53b0e92aff2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:43
Версія документу від: 21.02.2025 11:43
ID: ce6d39d688644c9eb3ccdc08e186a9c9

Лот №3. Лот 3 – об’єм заготівлі 1400 м3

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 671`403.33 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`357.02 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 90%  
Період 25 робочі дні  
Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 10%  
Період 25 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Лот 3 – об’єм заготівлі 1400 м3
Класифікація за ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 5233bc89b4304e1394e2cd34c59fd1d5
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 19bd0f715f5d4993ad9fe4387e3e1554
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Інформація про учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 795916a6a4364745b78369b9dcf1df8c
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: c25b70a38b0c4965a3a9eb738de36ead
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД Перелік документів для Учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: ccb29023b9084ec7b53580353eb9e02f
Тендерна документація
Додаток 8 до ТД Перелік документів для Переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 1a7963916a9a4e8b88c555aaaf1d5a07
Тендерна документація
Тендерна документація Лісозаготівельні послуги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: d42d5386c1114a0ebebf9b722374ae5c
Тендерна документація
Додаток 9 до ТД Калькуляція вартості послуг.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: cec7cf98773b4a45836708361395334f
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД Лист-згода.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: b3bc03ba3f654bd78efd96b6b2493940
Критерії прийнятності
Додаток 2 до ТД Критерії прийнятності.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: a18cad1a777b462a9305a53b0e92aff2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:43
Версія документу від: 21.02.2025 11:43
ID: ce6d39d688644c9eb3ccdc08e186a9c9

Лот №4. Лот 4 – об’єм заготівлі 1877 м3

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 889`522.33 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`447.61 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 90%  
Період 25 робочі дні  
Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 10%  
Період 25 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Лот 4 – об’єм заготівлі 1877 м3
Класифікація за ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 5233bc89b4304e1394e2cd34c59fd1d5
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 19bd0f715f5d4993ad9fe4387e3e1554
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Інформація про учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 795916a6a4364745b78369b9dcf1df8c
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: c25b70a38b0c4965a3a9eb738de36ead
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД Перелік документів для Учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: ccb29023b9084ec7b53580353eb9e02f
Тендерна документація
Додаток 8 до ТД Перелік документів для Переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 1a7963916a9a4e8b88c555aaaf1d5a07
Тендерна документація
Тендерна документація Лісозаготівельні послуги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: d42d5386c1114a0ebebf9b722374ae5c
Тендерна документація
Додаток 9 до ТД Калькуляція вартості послуг.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: cec7cf98773b4a45836708361395334f
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД Лист-згода.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: b3bc03ba3f654bd78efd96b6b2493940
Критерії прийнятності
Додаток 2 до ТД Критерії прийнятності.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: a18cad1a777b462a9305a53b0e92aff2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:43
Версія документу від: 21.02.2025 11:43
ID: ce6d39d688644c9eb3ccdc08e186a9c9

Лот №5. Лот 5 – об’єм заготівлі 1850 м3

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 954`416.67 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`772.08 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 03.03.2025 12:22 - 03.03.2025 12:45  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 90%  
Період 25 робочі дні  
Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 10%  
Період 25 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Лот 5 – об’єм заготівлі 1850 м3
Класифікація за ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 5233bc89b4304e1394e2cd34c59fd1d5
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 19bd0f715f5d4993ad9fe4387e3e1554
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Інформація про учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 795916a6a4364745b78369b9dcf1df8c
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: c25b70a38b0c4965a3a9eb738de36ead
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД Перелік документів для Учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: ccb29023b9084ec7b53580353eb9e02f
Тендерна документація
Додаток 8 до ТД Перелік документів для Переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 1a7963916a9a4e8b88c555aaaf1d5a07
Тендерна документація
Тендерна документація Лісозаготівельні послуги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: d42d5386c1114a0ebebf9b722374ae5c
Тендерна документація
Додаток 9 до ТД Калькуляція вартості послуг.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: cec7cf98773b4a45836708361395334f
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД Лист-згода.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: b3bc03ba3f654bd78efd96b6b2493940
Критерії прийнятності
Додаток 2 до ТД Критерії прийнятності.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: a18cad1a777b462a9305a53b0e92aff2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:43
Версія документу від: 21.02.2025 11:43
ID: ce6d39d688644c9eb3ccdc08e186a9c9
Нетипізований документ
audit_9bd33bf730144e2592d01f15460d4641_32c84649a2484151bc499ca0a56ec88c.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 12:45
Версія документу від: 03.03.2025 12:45
ID: 4c8f48d488c145e68b310049e69a0eda

Лот №6. Лот 6 – об’єм заготівлі 1500 м3

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 752`500.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`762.50 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 03.03.2025 12:41 - 03.03.2025 13:04  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 90%  
Період 25 робочі дні  
Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 10%  
Період 25 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Лот 6 – об’єм заготівлі 1500 м3
Класифікація за ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 5233bc89b4304e1394e2cd34c59fd1d5
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 19bd0f715f5d4993ad9fe4387e3e1554
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Інформація про учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 795916a6a4364745b78369b9dcf1df8c
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: c25b70a38b0c4965a3a9eb738de36ead
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД Перелік документів для Учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: ccb29023b9084ec7b53580353eb9e02f
Тендерна документація
Додаток 8 до ТД Перелік документів для Переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 1a7963916a9a4e8b88c555aaaf1d5a07
Тендерна документація
Тендерна документація Лісозаготівельні послуги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: d42d5386c1114a0ebebf9b722374ae5c
Тендерна документація
Додаток 9 до ТД Калькуляція вартості послуг.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: cec7cf98773b4a45836708361395334f
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД Лист-згода.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: b3bc03ba3f654bd78efd96b6b2493940
Критерії прийнятності
Додаток 2 до ТД Критерії прийнятності.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: a18cad1a777b462a9305a53b0e92aff2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:43
Версія документу від: 21.02.2025 11:43
ID: ce6d39d688644c9eb3ccdc08e186a9c9
Нетипізований документ
audit_9bd33bf730144e2592d01f15460d4641_88e18a80f8ba4aefbedde8c70472ec72.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 13:04
Версія документу від: 03.03.2025 13:04
ID: 5f9d40bca32f493abf49c23bb2f5dca5

Лот №7. Лот 7 – об’єм заготівлі 1400 м3

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 676`920.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`384.60 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 03.03.2025 13:19 - 03.03.2025 13:42  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 90%  
Період 25 робочі дні  
Подія Надання послуг  
Опис Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 10%  
Період 25 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Лот 7 – об’єм заготівлі 1400 м3
Класифікація за ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 5233bc89b4304e1394e2cd34c59fd1d5
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 19bd0f715f5d4993ad9fe4387e3e1554
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД Інформація про учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 795916a6a4364745b78369b9dcf1df8c
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: c25b70a38b0c4965a3a9eb738de36ead
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД Перелік документів для Учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: ccb29023b9084ec7b53580353eb9e02f
Тендерна документація
Додаток 8 до ТД Перелік документів для Переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: 1a7963916a9a4e8b88c555aaaf1d5a07
Тендерна документація
Тендерна документація Лісозаготівельні послуги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: d42d5386c1114a0ebebf9b722374ae5c
Тендерна документація
Додаток 9 до ТД Калькуляція вартості послуг.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: cec7cf98773b4a45836708361395334f
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД Лист-згода.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: b3bc03ba3f654bd78efd96b6b2493940
Критерії прийнятності
Додаток 2 до ТД Критерії прийнятності.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:40
Версія документу від: 21.02.2025 11:40
ID: a18cad1a777b462a9305a53b0e92aff2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2025 11:43
Версія документу від: 21.02.2025 11:43
ID: ce6d39d688644c9eb3ccdc08e186a9c9
Нетипізований документ
audit_9bd33bf730144e2592d01f15460d4641_61c64a3446c84e809823b011dddb10ba.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 13:42
Версія документу від: 03.03.2025 13:42
ID: 3d287a1ed53747dfb4077fadb2d08442

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 1 – об’єм заготівлі 1325 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технології Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 2 – об’єм заготівлі 1000 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технології Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 3 – об’єм заготівлі 1400 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технології Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 4 – об’єм заготівлі 1877 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технології Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 5 – об’єм заготівлі 1850 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технології Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 6 – об’єм заготівлі 1500 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технології Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 7 – об’єм заготівлі 1400 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технології Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 1 – об’єм заготівлі 1325 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 2 – об’єм заготівлі 1000 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 3 – об’єм заготівлі 1400 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 4 – об’єм заготівлі 1877 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 5 – об’єм заготівлі 1850 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 6 – об’єм заготівлі 1500 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот 7 – об’єм заготівлі 1400 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот 1 – об’єм заготівлі 1325 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявний документально підтверджений досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот 2 – об’єм заготівлі 1000 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявний документально підтверджений досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот 3 – об’єм заготівлі 1400 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявний документально підтверджений досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот 4 – об’єм заготівлі 1877 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявний документально підтверджений досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот 5 – об’єм заготівлі 1850 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявний документально підтверджений досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот 6 – об’єм заготівлі 1500 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявний документально підтверджений досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот 7 – об’єм заготівлі 1400 м3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
В учасника наявний документально підтверджений досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.02.2025

Дати та строки

Дата публікації 21.02.2025 11:43  
Завершення періоду уточнень 28.02.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 21.02.2025 11:42  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.03.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44768034  
Юридична адреса 01601, Україна, м. Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 03.03.2025 15:39
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
599`651.67
Гривня без ПДВ
2
663`599.75
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
458`334.00
Гривня без ПДВ
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 12.03.2025 00:00
Причина відміни торгів: дискваліфікація всіх поданих пропозицій
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "ЄВРО-ПЛЮС"
ID: a9387f8cb3c349d785be044973935f31
671`403.33
Гривня без ПДВ
Лот 4 – об’єм заготівлі 1877 м3
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 03.03.2025 00:00
Причина відміни торгів: недостатня кількість поданий пропозицій
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
954`400.00
Гривня без ПДВ
2
858`216.67
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП " МББ "
ID: 5a723de5235c4cc099110715d0b04de6
645`000.00
Гривня без ПДВ
2
ФОП "ГЛУШКО НАЗАР ВАСИЛЬОВИЧ"
ID: 546134e6f0544f63b4b60e2f8d2dbc96
719`000.00
Гривня без ПДВ
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
655`782.40
Гривня без ПДВ
2
ФОП "ГЛУШКО НАЗАР ВАСИЛЬОВИЧ"
ID: 546134e6f0544f63b4b60e2f8d2dbc96
655`600.00
Гривня без ПДВ

Протокол розкриття

Лот 1 – об’єм заготівлі 1325 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
599`651.67
Гривня без ПДВ
Дискваліфіковано
06.03.2025 15:32
2
663`599.75
Гривня без ПДВ
Переможець
11.03.2025 17:56
Лот 2 – об’єм заготівлі 1000 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
458`334.00
Гривня без ПДВ
Дискваліфіковано
06.03.2025 15:34
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 12.03.2025 00:00
Причина відміни торгів: дискваліфікація всіх поданих пропозицій
Лот 3 – об’єм заготівлі 1400 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
671`403.33
Гривня без ПДВ
Переможець
06.03.2025 15:36
Лот 5 – об’єм заготівлі 1850 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
858`216.67
Гривня без ПДВ
Дискваліфіковано
06.03.2025 15:40
2
954`400.00
Гривня без ПДВ
Переможець
13.03.2025 17:14
Лот 6 – об’єм заготівлі 1500 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
645`000.00
Гривня без ПДВ
Переможець
10.03.2025 17:03
2
719`000.00
Гривня без ПДВ
Не розглядався
Лот 7 – об’єм заготівлі 1400 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
655`600.00
Гривня без ПДВ
Переможець
13.03.2025 17:16
2
655`782.40
Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Лот 1 – об’єм заготівлі 1325 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП "КРИВУН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
Код ЄДРПОУ: 2492813253
663`599.75
Гривня без ПДВ
11.03.2025
17:56
Лот 3 – об’єм заготівлі 1400 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "ЄВРО-ПЛЮС"
Код ЄДРПОУ: 37322788
671`403.33
Гривня без ПДВ
06.03.2025
15:36
Лот 5 – об’єм заготівлі 1850 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРІШАК БОГДАН МИРОНОВИЧ
Код ЄДРПОУ: 1993517753
954`400.00
Гривня без ПДВ
13.03.2025
17:14
Лот 6 – об’єм заготівлі 1500 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ПП " МББ "
Код ЄДРПОУ: 30760522
645`000.00
Гривня без ПДВ
10.03.2025
17:03
Лот 7 – об’єм заготівлі 1400 м3
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП "ГЛУШКО НАЗАР ВАСИЛЬОВИЧ"
Код ЄДРПОУ: 3011424852
655`600.00
Гривня без ПДВ
13.03.2025
17:16

Укладені договори

Лот 1 – об’єм заготівлі 1325 м3
Номер договору
17-03/12-2025-з
Дата підписання
17.03.2025
Дата початку дії
17.03.2025
Дата завершення дії
31.03.2025
Ціна договору
796`319.70 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
663`599.75 Гривня
Лот 3 – об’єм заготівлі 1400 м3
Номер договору
12-03/10-2025-з
Дата підписання
12.03.2025
Дата початку дії
12.03.2025
Дата завершення дії
31.03.2025
Ціна договору
805`684.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
671`403.33 Гривня
Лот 5 – об’єм заготівлі 1850 м3
Номер договору
19-03/12-2025-з
Дата підписання
19.03.2025
Дата початку дії
19.03.2025
Дата завершення дії
31.03.2025
Ціна договору
1`145`280.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
954`400.00 Гривня
Лот 6 – об’єм заготівлі 1500 м3
Номер договору
17-03/11-2025-з
Дата підписання
17.03.2025
Дата початку дії
17.03.2025
Дата завершення дії
31.03.2025
Ціна договору
774`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
645`000.00 Гривня
Лот 7 – об’єм заготівлі 1400 м3
Номер договору
19-03/13-2025-p
Дата підписання
19.03.2025
Дата початку дії
19.03.2025
Дата завершення дії
30.04.2025
Ціна договору
786`720.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
655`600.00 Гривня