| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.12.2024; зміни до тендерної документації, внесені згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.12.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АМІД АВТО» (далі – ТОВ «АМІД АВТО»); тендерну пропозицію приватного підприємства «ПОДІЛЛЯАГРО-ПРЕМІУМ» (далі – ПП «ПОДІЛЛЯАГРО-ПРЕМІУМ»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» (далі - ТОВ «НФ АГРО»); протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 06.01.2025 №06-01-1, від 09.01.2025 №09-01-1, від 10.01.2025 №10-01-2; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «НФ АГРО» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 21.01.2025 №13 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане 05.02.2025 в електронній системі закупівель; додаткову угоду від 07.02.2025 №1 до Договору; звіт про виконання договору.
Згідно із пунктом 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «НФ АГРО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно із підпунктом 3.1 пункту 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим в Додатку 3 до тендерної документації (далі – Технічна специфікація), учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (технічна специфікація) за формою, яка містить позиції: № з/п (стовпець 1), найменування товару (стовпець 2), каталоговий номер (стовпець 3), кількість, шт. (стовпець 4), виробник (стовпець 5), країна походження товару (стовпець 6).
Згідно з Технічною специфікацією за позицією №4 Замовник придбаває запасну частину «Замок двері правий в зборі (81Ю-6105012)» із каталоговим номером 81Ю-6105012-Б, проте учасником ТОВ «НФ АГРО» в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (технічна специфікація) від 30.12.2024 № 4150 (далі – Інформація) за позицією №4 запропоновано запасну частину «Механізм замку дверей ГАЗ 53 (прав.) <ДК>, каталоговий номер 81-6105012-Б», що не відповідає вимогам тендерної документації. Також за позицією №116 Технічної специфікації Замовником передбачено закупівлю «Р/к кулака поротного (1шворень+2втулки), каталоговий номер 53А-300101612/13 (53-3000100)» до автомобіля ГАЗ-53, проте учасником ТОВ «НФ АГРО» запропоновано «Шкворень у компл. (Повний на а/м) ГАЗ 3307 D=30,0 (RIDER), каталоговий номер RD/3307-3000100», що не відповідає вимогам тендерної документації. Аналогічна ситуація має місце за позиціями №№3, 23, 51 Технічної специфікації - учасником не надано пропозицію відповідних запасних частин.
Окрім цього, учасником ТОВ «НФ АГРО» в Інформацію включено запасні частини з каталоговими номерами, що відрізняються від визначених Замовником в Технічній специфікації, та не надано повідомлення про пропозицію еквіваленту запасних частин за позиціями №№ 6, 7, 19, 37, 66, 74, 86, 89, 92, 97, 101, 103, 104, 106, 109, 111, 118, 120, 122, 124, 125, 127, 130, 136, 138, 139, 142, 147, 150, 156, 157, 158, 159, 161, 162, 163.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також, відповідно до підпункту 2 пункту 4.1 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже тендерна пропозиція ТОВ «НФ АГРО» мала бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. |
|