Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.12.2024 14:54. Дата останніх змін - 21.01.2025 15:23

ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та офісне канцелярське приладдя) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-20-015233-a  
ID a6c5740068b140529844005dd08371d5  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-20-016139-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
190`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП Черкаська служба чистоти"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 190`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
20.12.24
Період уточнень
до 03.01.25
Період оскаржень
до 03.01.25
Подання пропозицій
до 06.01.25
Аукціон
06.01.25
Кваліфікація переможця
з 06.01.25
Пропозиції розглянуті
з 09.01.25
Завершена
21.01.25
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано