Процедура закупівлі оголошена 15.10.2024 15:07. Дата останніх змін - 05.12.2024 15:07
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100мм) або еквівалент -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-10-15-010845-a | |
| ID | 08cadfe02cfe40b7b324c8d09a1e5729 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-10-15-012292-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`263`767.98 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Оберіг" Запорізької обласної ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 2`263`767.98 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
15.10.24
Період уточнень
до 06.11.24
Період оскаржень
до 06.11.24
Подання пропозицій
до 09.11.24
Аукціон
11.11.24
Кваліфікація переможця
з 11.11.24
Пропозиції розглянуті
з 13.11.24
Завершена
05.12.24
19.10.2024, 14:32. ID: UA-2024-10-15-010845-a.c1
Скарга до АМКУ
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС"
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
15 жовтня 2024 року Замовником було розміщено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Порядковий номер пункту скарги: 1
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис суті пункту скарги
15 жовтня 2024 року Замовником було розміщено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Класифікація порушення
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Доказ
Документи фінансової звітності
Документи фінансової звітності
Дата розгляду скарги30.10.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Замовником були внесені зміни до тендерної документації та до оголошення про проведення відкритих торгів та оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині Рішення №17644-р/пк-пз від 30.10.2024
Дата виконання рішення замовником: 04.11.2024 16:41
Виконана замовником