Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 21.10.2024 16:14. Дата останього редагування моніторингу 15.11.2024 10:15

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-10-21-000078  
ID 597d982e76054c9b972ce862baefac8e  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
21.10.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень до процедури закупівлі, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, - порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 12.11.2024 17:48  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тилігульського аграрного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.08.2024, ТД зі змінами, перелік змін, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.09.2024, звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель 02.09.2024, 05.09.2024, 09.09.2024, 14.09.2024, роз’яснення до процедури закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель 05.09.2024, 07.09.2024, 11.09.2024, 17.09.2024, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» (далі – ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД») та товариства з обмеженою відповідальністю «РАДАР-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.09.2024 та від 26.09.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.09.2024, договір підряду від 04.10.2024 № 1 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 30.10.2024 та 07.11.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 2 пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Замовник за результатами цієї процедури закупівлі уклав з ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» Договір, який оприлюднено в електронній системі закупівель 04.10.2024 не у повному обсязі, а саме: відсутня п’ята сторінка Договору. Отже, на порушення абзацу 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю Договір не у повному обсязі. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. У підпункті 2-1 пункту 2 Розділу 1 Додатка 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник зазначив, що наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – учасник повинен підтвердити наявність (право власності, або право користування згідно договору оренди/найму в тому числі наступних свердлильних електричних машин та механізмів: шуруповерт пневматичний – не менше 3 одиниці; пістолет монтажний – не менше 3 одиниці; дрилі електричні – не менше 3 одиниці; перфоратори електричні та/або електромагнітні – не менше 3 одиниці; додатково учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого транспортного засобу (засобів), (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом); документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого офісного та складського приміщення (копії документів, що підтверджують право власності або копії документів, що підтверджують право користування приміщенням). Учасник ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.09.2024 № 02, в якій міститься інформація про наявність в учасника процедури закупівлі, зокрема мегаомметра ЭС О210/1-Г. Варто зазначити, що учасником ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» у складі тендерної пропозиції надано видаткову накладну від 05.08.2020 № 1500-04467 на Мегаомметр ЭС 0210/1. Проте у складі тендерної пропозиції учасника не надано документи, які підтверджують право власності, або право користування згідно з договором оренди/найму на Мегаомметр ЭС 0210/1-Г, найменування якого зазначено у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.09.2024 № 02, чим не дотримано вимоги підпункту 2-1 пункту 2 Розділу 1 Додатка 3 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 04.11.2024 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» умовам ТД, Замовник 07.11.2024 надав пояснення, в якому зазначив, «Що в тендерній документації відсутня вимога про те, що назва обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинна співпадати із підтверджуючими документами щодо права володіння чи користування. Та додатково вимогами тендерної документації встановлено не було, що назва обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинна бути чітко зазначена, як написано замовником і містити таку ж назву в документах Учасника – довідці про наявність матеріально-технічної бази та технологій, документах підтверджуючих право власності або користування. Учасник ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» підтвердив наявність необхідного обладнання, у тому числі мегаомметра та шуруповерта пневматичного у необхідній кількості, підтвердивши наявність зазначеного обладнання на праві власності, що підтверджується відповідними видатковими накладними (файл «44. видаткові накладні.pdf»). Відтак, враховуючи відсутність чіткої вимоги в тендерній документації щодо зазначення в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та документах, підтверджуючих право власності чи користування однакової назви, а саме: як було зазначено замовником у п.п. 2-1 п. 2 Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації, ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» зазначив ту саме те обладнання, яке за своєю природою є ідентичним обладнанню, опублікованим Замовником, виконує ті ж самі функції та яке є необхідним для виконання робіт. Враховуючи зазначене, подані документи в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності. Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 26.09.2024). Проте вищезазначених невідповідностей в документах, що подані учасником ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 12.11.2024 17:48  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45310000-3 — Електромонтажні роботи «Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та блискавкозахисту в будівлях під літерами А,Е,З,Х,Ц Тилігульського аграрного фахового коледжу за адресою: Одеська область, Березівський р-н, с. Курісове, вул. Куриса, б. 9. Коригування.», а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Так, наказом директора Тилігульського аграрного фахового коледжу від 14.11.2024 року № 189 доведено до відома висновок Держаудитслужби України Уповноваженій особі Тилігульського аграрного фахового коледжу за проведення закупівель Дундєвій І.І. відповідальній за проведення закупівель та наголошено про недопущення подібних порушень в подальшому. Зобов’язано уповноважену особу Тилігульського аграрного фахового коледжу пройти підвищення кваліфікації з питань проведення публічних закупівель. Крім того, до уповноваженої особи, враховуючи подані нею пояснення та обставини справи, застосовано дисциплінарне стягнення у вигляді попередження та вказано про не допущення подібних порушень у подальшій роботі  
Дата редагування  
Дата створення 15.11.2024 10:00  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2024 Одеса № 210 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.10.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2024 № 210 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 9 UA-2024-08-30-009099-a 30.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 21.10.2024 00:00  
Дата публікації 21.10.2024 17:35  
Дата створення 21.10.2024 17:35  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
sgi820921@ukr.net 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 99) 533-17-31
ket211083@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
sgi820921@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 21.10.2024 17:35 - 11.11.2024 23:00  
Дата публікації висновку про результати 12.11.2024 17:48 - 27.11.2024 00:00