Процедура закупівлі оголошена 13.07.2024 18:56. Дата останніх змін - 05.08.2024 16:20
охоронні послуги (послуги фізичної охорони - патрулювання територій кладовищ, утримання та обслуговування виконавцем ручної тривожної сигналізації, технічний контроль за патрулюванням християнського та єврейського кладовищ м. Чернівці) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-07-13-000435-a | |
| ID | 8fb7563980804a9c823214489807abad |
Загальна очікувана вартість закупівлі
940`032.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КП "Історико-культурний заповідник "Кладовища по вул. Зеленій" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 940`032.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 28`200.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
13.07.24
Період уточнень
до 19.07.24
Період оскаржень
до 19.07.24
Подання пропозицій
до 22.07.24
Аукціон
23.07.24
Кваліфікація переможця
з 23.07.24
Пропозиції розглянуті
з 30.07.24
Завершена
05.08.24
16.07.2024, 16:25
щодо формулювання вимог тендерної документації замовника
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, прохання уточнити наступні вимоги:
1) Відповідно до вимог ТД, До довідки додати документ на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наказ про прийняття кожного працівника на роботу 30 та повідомлення-квитанції від котролюючого органу про прийняття працівника (ів)на роботу (починаючи з 2015 року); сканкопії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу); або інші документи, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці. Поясніть будь-ласка, чи правильно ми розуміємо, що вимога є альтернативною і надати потрібно або наказ про прийняття кожного працівника на роботу 30 та повідомлення-квитанції від котролюючого органу про прийняття працівника (ів)на роботу, або сканкопії трудових книжок, або інші документи, які підтверджують наявність трудових відносин?
2) вимогами вашої тд передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю. При цьому, якщо таке забезпечення надається у вигляді банківської гарантії, то вона має бути видана банком, у якого рівень кредитного рейтингу не нижче ніж «uaАА+» зі стабільним прогнозом. Разом з електронною банківською гарантією надається документ, що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaАА+» (тобто «uaАА+» або «uaААА») зі стабільним прогнозом.
Доводимо до вашого відома, що кредитний рейтинг – це незалежна експертна оцінка спеціалізованого рейтингового агентства щодо ступеню кредитного ризику боргового зобов'язання, яка вказує на ймовірність невиконання (непогашення) цього зобов'язання (імовірність дефолту). Таким чином, кредитний рейтинг – це УМОВНЕ вираження кредитоспроможності позичальника в цілому (рейтинг позичальника) або його окремих боргових інструментів (рейтинг боргового зобов'язання).
Агентство не проводить аудиту чи інших перевірок інформації і може в разі потреби покладатися на неперевірені фінансові дані. Рівень кредитного рейтингу залежить від якості, однорідності та повноти інформації, що є у розпорядженні кредитно-рейтингового агентства.
Кредитний рейтинг може бути змінений, призупинений чи відкликаний у випадку появи нової суттєвої інформації, недостатності необхідної інформації для оновлення рейтингу або з інших причин, які агентство вважатиме достатніми для здійснення таких заходів.
Крім того, прогноз кредитного рейтингу (позитивний, стабільний чи
негативний) є коментарем стосовно переважних тенденцій, які
впливають на кредитний рейтинг, з точки зору його МОЖЛИВОЇ (але не
обов'язкової) зміни в подальшому (відповідно до розпорядження КМУ від 1 квітня 2004 р. N 208-р "Про схвалення Концепції створення системи рейтингової оцінки регіонів, галузей національної економіки, суб'єктів господарювання"). Стабільний прогноз вказує на відсутність на поточний момент передумов для зміни рейтингу протягом року, Позитивний прогноз вказує на можливість підвищення рейтингу протягом року при збереженні позитивних тенденцій і нівелюванні поточних ризиків, Негативний прогноз вказує на можливість зниження рейтингу протягом року при збереженні негативних тенденцій і реалізації поточних ризиків, Прогноз «у розвитку» - вказує на підвищену імовірність зміни рейтингу протягом року. Таким чином, із усіх прогнозів кредитного рейтингу, свідчити про ймовірне зниження кредитного рейтингу може свідчити лише негативний прогноз. Решта прогнозів – стабільний, позитивний і у розвитку навпаки свідчать про перспективу підвищення кредитного рейтингу установи.
Виставивши у своїй тендерній документації вимогу, щодо кредитного рейтингу не нижче ніж «uaАА+» ВИКЛЮЧНО зі стабільним прогнозом, ви значно зменшили коло банківських установ, які можуть задовольнити таку вимогу, оскільки банку може бути присвоєно відповідний рейтинг з «позитивним» прогнозом чи прогнозом «у розвитку». Даний фактор жодним чином не впливає на кредитоспроможність установи та ступінь кредитного ризику боргового зобов'язання.
Дана вимога за певних умов може створювати учасникам перешкоди в оформленні банківських гарантій, оскільки багато банківських установ не мають кредитний рейтинг не нижче ніж «uaАА+» ВИКЛЮЧНО зі стабільним прогнозом, тобто є дискримінаційною. Так, наприклад, Укргазбанк має кредитний рейтинг uaAA+, що відповідає вимогам замовника, проте прогноз рейтингу «у розвитку», тобто видана цим банком гарантія не відповідатиме вимогам Замовника.
Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині і виключити дискримінаційну умову. Заздалегідь вдячні.
1) Відповідно до вимог ТД, До довідки додати документ на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наказ про прийняття кожного працівника на роботу 30 та повідомлення-квитанції від котролюючого органу про прийняття працівника (ів)на роботу (починаючи з 2015 року); сканкопії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу); або інші документи, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці. Поясніть будь-ласка, чи правильно ми розуміємо, що вимога є альтернативною і надати потрібно або наказ про прийняття кожного працівника на роботу 30 та повідомлення-квитанції від котролюючого органу про прийняття працівника (ів)на роботу, або сканкопії трудових книжок, або інші документи, які підтверджують наявність трудових відносин?
2) вимогами вашої тд передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю. При цьому, якщо таке забезпечення надається у вигляді банківської гарантії, то вона має бути видана банком, у якого рівень кредитного рейтингу не нижче ніж «uaАА+» зі стабільним прогнозом. Разом з електронною банківською гарантією надається документ, що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaАА+» (тобто «uaАА+» або «uaААА») зі стабільним прогнозом.
Доводимо до вашого відома, що кредитний рейтинг – це незалежна експертна оцінка спеціалізованого рейтингового агентства щодо ступеню кредитного ризику боргового зобов'язання, яка вказує на ймовірність невиконання (непогашення) цього зобов'язання (імовірність дефолту). Таким чином, кредитний рейтинг – це УМОВНЕ вираження кредитоспроможності позичальника в цілому (рейтинг позичальника) або його окремих боргових інструментів (рейтинг боргового зобов'язання).
Агентство не проводить аудиту чи інших перевірок інформації і може в разі потреби покладатися на неперевірені фінансові дані. Рівень кредитного рейтингу залежить від якості, однорідності та повноти інформації, що є у розпорядженні кредитно-рейтингового агентства.
Кредитний рейтинг може бути змінений, призупинений чи відкликаний у випадку появи нової суттєвої інформації, недостатності необхідної інформації для оновлення рейтингу або з інших причин, які агентство вважатиме достатніми для здійснення таких заходів.
Крім того, прогноз кредитного рейтингу (позитивний, стабільний чи
негативний) є коментарем стосовно переважних тенденцій, які
впливають на кредитний рейтинг, з точки зору його МОЖЛИВОЇ (але не
обов'язкової) зміни в подальшому (відповідно до розпорядження КМУ від 1 квітня 2004 р. N 208-р "Про схвалення Концепції створення системи рейтингової оцінки регіонів, галузей національної економіки, суб'єктів господарювання"). Стабільний прогноз вказує на відсутність на поточний момент передумов для зміни рейтингу протягом року, Позитивний прогноз вказує на можливість підвищення рейтингу протягом року при збереженні позитивних тенденцій і нівелюванні поточних ризиків, Негативний прогноз вказує на можливість зниження рейтингу протягом року при збереженні негативних тенденцій і реалізації поточних ризиків, Прогноз «у розвитку» - вказує на підвищену імовірність зміни рейтингу протягом року. Таким чином, із усіх прогнозів кредитного рейтингу, свідчити про ймовірне зниження кредитного рейтингу може свідчити лише негативний прогноз. Решта прогнозів – стабільний, позитивний і у розвитку навпаки свідчать про перспективу підвищення кредитного рейтингу установи.
Виставивши у своїй тендерній документації вимогу, щодо кредитного рейтингу не нижче ніж «uaАА+» ВИКЛЮЧНО зі стабільним прогнозом, ви значно зменшили коло банківських установ, які можуть задовольнити таку вимогу, оскільки банку може бути присвоєно відповідний рейтинг з «позитивним» прогнозом чи прогнозом «у розвитку». Даний фактор жодним чином не впливає на кредитоспроможність установи та ступінь кредитного ризику боргового зобов'язання.
Дана вимога за певних умов може створювати учасникам перешкоди в оформленні банківських гарантій, оскільки багато банківських установ не мають кредитний рейтинг не нижче ніж «uaАА+» ВИКЛЮЧНО зі стабільним прогнозом, тобто є дискримінаційною. Так, наприклад, Укргазбанк має кредитний рейтинг uaAA+, що відповідає вимогам замовника, проте прогноз рейтингу «у розвитку», тобто видана цим банком гарантія не відповідатиме вимогам Замовника.
Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині і виключити дискримінаційну умову. Заздалегідь вдячні.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.07.2024, 20:06)
Доброго дня , шановний Учасник. Щиро дякуємо за проявлену зацікавленість до нашої закупівлі.
З приводу першого питання уточнюємо, що в додатку 1 до ТД щодо Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід п.2.2. передбачається, що до "довідки необхідно додати документ на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наказ про прийняття кожного працівника на роботу та повідомлення-квитанції від котролюючого органу про прийняття працівника (ів)на роботу (починаючи з 2015 року); сканкопії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інші документи, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці" тобто, до уваги буде прийнято один із документів, що підтверджує трудові відносини з працівником, а саме це може бути наказ про прийняття на роботу (в разі, якщо особа прийнята на роботу з 2015 року - ще й повідомлення-квитанції від котролюючого органу про прийняття працівника (ів)на роботу), або сканкопії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інші документи, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці.
2. По другому питанню повідомляємо, що встановлення Замовником вимог щодо банківської установи, яка видаватиме гарантії (забезпечення) обумовлене виключно з фінансовою нестабільністю, пов'язаною з ситуацією в країні. Рівні кредитоспроможності банківських установ, кредитні рейтинги яких, нижчі ніж
«uaАА+» - чутливі до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов або повністю залежні від них. Замовник, прописуючи дану вимогу у тендерній документації, керувався частиною третьою статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для Замовника важливо, щоб банківські гарантії були видані надійною установою. Одночасно повідомляємо, що Замовнику важливо, щоб усі бажаючі охоронні структури під час участі у закупівлі могли конкурувати на рівних умовах, тому стосовно вимоги щодо прогнозу кредитного рейтингу - Замовником найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до умов тендерної закупівлі.
З приводу першого питання уточнюємо, що в додатку 1 до ТД щодо Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід п.2.2. передбачається, що до "довідки необхідно додати документ на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наказ про прийняття кожного працівника на роботу та повідомлення-квитанції від котролюючого органу про прийняття працівника (ів)на роботу (починаючи з 2015 року); сканкопії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інші документи, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці" тобто, до уваги буде прийнято один із документів, що підтверджує трудові відносини з працівником, а саме це може бути наказ про прийняття на роботу (в разі, якщо особа прийнята на роботу з 2015 року - ще й повідомлення-квитанції від котролюючого органу про прийняття працівника (ів)на роботу), або сканкопії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інші документи, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці.
2. По другому питанню повідомляємо, що встановлення Замовником вимог щодо банківської установи, яка видаватиме гарантії (забезпечення) обумовлене виключно з фінансовою нестабільністю, пов'язаною з ситуацією в країні. Рівні кредитоспроможності банківських установ, кредитні рейтинги яких, нижчі ніж
«uaАА+» - чутливі до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов або повністю залежні від них. Замовник, прописуючи дану вимогу у тендерній документації, керувався частиною третьою статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для Замовника важливо, щоб банківські гарантії були видані надійною установою. Одночасно повідомляємо, що Замовнику важливо, щоб усі бажаючі охоронні структури під час участі у закупівлі могли конкурувати на рівних умовах, тому стосовно вимоги щодо прогнозу кредитного рейтингу - Замовником найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до умов тендерної закупівлі.