Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.05.2024 14:01. Дата останніх змін - 25.05.2024 11:48

Папір для друку, А4, 80 г/м², 500 арк., білий

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-16-006780-a  
ID 5ee08bc38a774aafbac3002eaa5e982b  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-05-16-008581-a  
Очікувана вартість закупівлі
49`910.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.11.2024 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При прийманні товару за кількістю і якістю сторони керуються Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6, та Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 та іншими нормативними документами. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/некомплектність одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. При виявленні Покупцем невідповідності якості або кількості/комплектності отриманого Товару відвантажувальним документам (накладним) або документам про якість Товару, який поставляється, Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 2253  
Очікувана вартість закупівлі 49`910.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
16.05.24
Подання пропозицій
до 22.05.24
Кваліфікація переможця
з 22.05.24
Пропозиції розглянуті
з 22.05.24
Завершена
25.05.24

Специфікація закупівлі

1)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.11.2024 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При прийманні товару за кількістю і якістю сторони керуються Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6, та Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 та іншими нормативними документами. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/некомплектність одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. При виявленні Покупцем невідповідності якості або кількості/комплектності отриманого Товару відвантажувальним документам (накладним) або документам про якість Товару, який поставляється, Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 322 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору ПКМУ 1178 папір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2024 14:01
Версія документу від: 16.05.2024 14:01
ID: 7318edd21b5a4df193f7eea6e46279c3
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2024 14:01
Версія документу від: 16.05.2024 14:01
ID: 2c64db68f6f54de386df0a8260622c31

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%,
Технічні характеристики
Формат
Щільність паперу Очікуване значення: 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 165 - 180 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 105 - 110 мікрометр
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 98 відсоток
Кількість аркушів Очікуване значення: 500 штука
Колір
Recycling (з вторинной сировини)

Дати та строки

Дата публікації 16.05.2024 14:01  
Початок періоду прийому пропозицій 16.05.2024 14:01  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22.05.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 2253  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14321765  
Юридична адреса Україна, Чернігівська область, Чернігів  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 22.05.2024 00:02
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
ID: 949e92660b924aefa45aedd0773d4d7a
49`459.20
Гривня з ПДВ
2
49`910.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
49`459.20
Гривня з ПДВ
Переможець
22.05.2024 11:41
2
49`910.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Код ЄДРПОУ: 38295925
49`459.20
Гривня з ПДВ
22.05.2024
11:41

Укладені договори

Номер договору
240-24
Дата підписання
24.05.2024
Дата початку дії
24.05.2024
Дата завершення дії
30.11.2024
Ціна договору
49`459.20 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
41`216.00 Гривня