Процедура закупівлі оголошена 06.05.2024 14:33. Дата останніх змін - 13.05.2024 14:34
Стільці офісні
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-06-004678-a | |
ID | eaf4d9d553294a1187a1e027ac88dfd2 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-05-06-005851-a |
Очікувана вартість закупівлі
176`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі пред’явленої Постачальником видаткової накладної підписаної двома сторонами. Стільці офісні повинні бути новими (такими, що не були у вжитку). Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару здійснюється Учасником за його власний рахунок. Поставка Товару здійснюється за заявкою Покупця до 14.06.2024. В заявці Покупець зазначає колір оббивки сидіння та спинки. Місце поставки Товару: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ | |
Очікувана вартість закупівлі | 176`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
06.05.24
Подання пропозицій
до 09.05.24
Кваліфікація переможця
з 09.05.24
Пропозиції розглянуті
з 09.05.24
Завершена
13.05.24
Специфікація закупівлі
1) |
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.06.2024
Умови постаки: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі пред’явленої Постачальником видаткової накладної підписаної двома сторонами.
Стільці офісні повинні бути новими (такими, що не були у вжитку).
Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару здійснюється Учасником за його власний рахунок.
Поставка Товару здійснюється за заявкою Покупця до 14.06.2024. В заявці Покупець зазначає колір оббивки сидіння та спинки.
Місце поставки Товару: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 160 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договору на закупівлю (Стільці офісні).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.05.2024 14:31
Версія документу від: 06.05.2024 14:31
ID: 810bdaafcf1e4835a42de82b06feb6d5
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.05.2024 14:33
Версія документу від: 06.05.2024 14:33
ID: df98146f9b9f4248b26c6303c7b7a717
|
Опис критеріїв
Технічні характеристики предмета закупівлі
Стільці офісні
Технічні характеристики
Наявність спинки
Хромування
Тип ніжок
Наявність конференц-столика
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Матеріал оббивки спинки
Матеріал оббивки сидіння
Матеріал каркасу
Бренд
Наявність підлокітників
|
Дати та строки
Дата публікації | 06.05.2024 14:33 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 06.05.2024 14:33 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 09.05.2024 09:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42335958 |
Юридична адреса | 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, буд. 12 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 09.05.2024 09:02
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
2
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА
ID: b2a55e2d73614de38832dfa6de9e4213
115`440.00
Гривня з ПДВ
6
ФОП "ДАНИЛЕВСЬКИЙ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
ID: 712e7b3f30a84819b4a84b9fe3dad00f
128`000.00
Гривня з ПДВ
7
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
ID: dbf258287a3e436baa0e1d9a07181753
131`136.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Павлова Юлія Володимирівна
Код ЄДРПОУ: 2796411263
96`848.00
Гривня з ПДВ
09.05.2024
14:30
Укладені договори
Номер договору
105
Дата підписання
13.05.2024
Дата початку дії
13.05.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
96`848.00 Гривня без ПДВ