Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.05.2024 14:33. Дата останніх змін - 13.05.2024 14:34

Стільці офісні

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-004678-a  
ID eaf4d9d553294a1187a1e027ac88dfd2  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-05-06-005851-a  
Очікувана вартість закупівлі
176`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі пред’явленої Постачальником видаткової накладної підписаної двома сторонами. Стільці офісні повинні бути новими (такими, що не були у вжитку). Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару здійснюється Учасником за його власний рахунок. Поставка Товару здійснюється за заявкою Покупця до 14.06.2024. В заявці Покупець зазначає колір оббивки сидіння та спинки. Місце поставки Товару: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ  
Очікувана вартість закупівлі 176`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
06.05.24
Подання пропозицій
до 09.05.24
Кваліфікація переможця
з 09.05.24
Пропозиції розглянуті
з 09.05.24
Завершена
13.05.24

Специфікація закупівлі

1)
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.06.2024
Умови постаки: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі пред’явленої Постачальником видаткової накладної підписаної двома сторонами. Стільці офісні повинні бути новими (такими, що не були у вжитку). Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару здійснюється Учасником за його власний рахунок. Поставка Товару здійснюється за заявкою Покупця до 14.06.2024. В заявці Покупець зазначає колір оббивки сидіння та спинки. Місце поставки Товару: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 160 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору на закупівлю (Стільці офісні).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.05.2024 14:31
Версія документу від: 06.05.2024 14:31
ID: 810bdaafcf1e4835a42de82b06feb6d5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.05.2024 14:33
Версія документу від: 06.05.2024 14:33
ID: df98146f9b9f4248b26c6303c7b7a717

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Стільці офісні
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні
Технічні характеристики
Наявність спинки
Хромування
Тип ніжок
Наявність конференц-столика
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Матеріал оббивки спинки
Матеріал оббивки сидіння
Матеріал каркасу
Бренд
Наявність підлокітників

Дати та строки

Дата публікації 06.05.2024 14:33  
Початок періоду прийому пропозицій 06.05.2024 14:33  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.05.2024 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42335958  
Юридична адреса 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, буд. 12  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 09.05.2024 09:02
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
ID: 17b4711d1ebd4cbe9bff467334d6309f
144`000.00
Гривня з ПДВ
2
115`440.00
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "Епіцентр К"
ID: 2c571be213b0405dabfd34914e24a0df
150`499.20
Гривня з ПДВ
4
ФОП Павлова Юлія Володимирівна
ID: feb06ef5508447349af15fc555532318
96`848.00
Гривня з ПДВ
5
100`800.00
Гривня з ПДВ
6
128`000.00
Гривня з ПДВ
7
131`136.00
Гривня з ПДВ
8
ТОВ "КОРВЕТ"
ID: 6a10c85a35f848feaac8ba7783c1fbc8
150`528.00
Гривня з ПДВ
9
ФОП Кутенкова О.О.
ID: b557698f75aa4cea901da82583606322
171`110.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
96`848.00
Гривня з ПДВ
Переможець
09.05.2024 14:30
2
100`800.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
115`440.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
128`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
5
131`136.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
6
144`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
7
150`499.20
Гривня з ПДВ
Не розглядався
8
150`528.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
9
171`110.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Павлова Юлія Володимирівна
Код ЄДРПОУ: 2796411263
96`848.00
Гривня з ПДВ
09.05.2024
14:30

Укладені договори

Номер договору
105
Дата підписання
13.05.2024
Дата початку дії
13.05.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
96`848.00 Гривня без ПДВ