Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.05.2024 11:38. Дата останніх змін - 13.05.2024 14:09

Крісла офісні

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-002481-a  
ID 251770a8b6934fdf9db93a78c6c11a73  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-05-06-002635-a  
Очікувана вартість закупівлі
275`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі пред’явленої Постачальником видаткової накладної підписаної двома сторонами. Крісла офісні повинні бути новими (такими, що не були у вжитку). Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару здійснюється Учасником за його власний рахунок. Поставка Товару здійснюється за заявкою Покупця до 14.06.2024. В заявці Покупець зазначає колір оббивки сидіння та спинки. Місце поставки Товару: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 25.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ  
Очікувана вартість закупівлі 275`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
06.05.24
Подання пропозицій
до 09.05.24
Кваліфікація переможця
з 09.05.24
Пропозиції розглянуті
з 09.05.24
Завершена
13.05.24

Специфікація закупівлі

1)
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 25
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.06.2024
Умови постаки: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі пред’явленої Постачальником видаткової накладної підписаної двома сторонами. Крісла офісні повинні бути новими (такими, що не були у вжитку). Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару здійснюється Учасником за його власний рахунок. Поставка Товару здійснюється за заявкою Покупця до 14.06.2024. В заявці Покупець зазначає колір оббивки сидіння та спинки. Місце поставки Товару: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 25.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 110 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору на закупівлю (Крісла офісні).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.05.2024 11:37
Версія документу від: 06.05.2024 11:37
ID: 3199ed2c81ec42ffb7341c61a84e9207
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.05.2024 11:38
Версія документу від: 06.05.2024 11:38
ID: 5a0f20a3511b4fff94dd1d6c1fabac1b

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Крісла офісні
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крісла офісні
Технічні характеристики
Бренд
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 670 - 670
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 590 - 590
Основний матеріал корпусу
Основа
Гойдання
Регулювання висоти спинки
Наявність підлокітників
Матеріал оббивки спинки
Матеріал оббивки сидіння
Регулювання висоти сидіння

Дати та строки

Дата публікації 06.05.2024 11:38  
Початок періоду прийому пропозицій 06.05.2024 11:38  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.05.2024 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42335958  
Юридична адреса 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, буд. 12  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 09.05.2024 09:02
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
ID: e0a40f48221842da986b0c316d15263a
239`800.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
ID: 4f8bdc0a860544758241e73324e94c9a
264`000.00
Гривня з ПДВ
3
ФОП Павлова Юлія Володимирівна
ID: c2aabee933654561a1deae1a653370f4
239`855.00
Гривня з ПДВ
4
242`000.00
Гривня з ПДВ
5
ТОВ "ЯНГ УКРАЇНА"
ID: adddf5af837a460398382e3500e78221
273`900.00
Гривня з ПДВ
6
ТОВ "КОРВЕТ"
ID: 6a5d0ad0910946b58f482f29969cde6f
259`459.20
Гривня з ПДВ
7
ФОП Кутенкова О.О.
ID: 107f06c3ec214941bfac11892bd590ce
271`111.00
Гривня з ПДВ
8
ТОВ "Епіцентр К"
ID: c751c081698e4886b38fb5def43e0da4
267`267.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
239`800.00
Гривня з ПДВ
Переможець
09.05.2024 12:45
2
239`855.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
242`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
259`459.20
Гривня з ПДВ
Не розглядався
5
264`000.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
6
267`267.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
7
271`111.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
8
273`900.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Код ЄДРПОУ: 3319305177
239`800.00
Гривня з ПДВ
09.05.2024
12:45

Укладені договори

Номер договору
106
Дата підписання
13.05.2024
Дата початку дії
13.05.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
239`800.00 Гривня без ПДВ