Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.04.2024 20:59. Дата останніх змін - 29.07.2024 12:57

ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Адміністративний будинок № 2 Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-24-015635-a  
ID 3a0d301d23c747bfae19e896bbc9fdad  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-24-016383-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
16`630`533.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЦІЛІСНОГО МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ- АДМІНІСТРАТИВНОГО БУДИНКУ № 2"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 16`630`533.80 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 83`152.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
24.04.24
Період уточнень
до 03.07.24
Період оскаржень
до 03.07.24
Подання пропозицій
до 06.07.24
Аукціон
08.07.24
Кваліфікація переможця
з 08.07.24
Пропозиції розглянуті
з 16.07.24
Завершена
29.07.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Адміністративний будинок № 2 Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 16`630`533.80 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 83`152.67 Гривня  
Електронна банківська гарантія 83`152.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 08.07.2024 13:58 - 08.07.2024 14:27  

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Розрахунки проводяться наступним шляхом: - поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються з урахуванням Загальних умов на підставі актів типових форм КБ-3, КБ-2в, розрахованих згідно з програмним комплексом АВК-5, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника, протягом 10 робочих днів з дня підписання акту виконаних робіт; - оплата обладнання здійснюється на підставі акту приймання-передачі обладнання та накладних протягом 10 робочих днів з дня підписання акту приймання-передачі обладнання.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Адміністративний будинок № 2 Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83
Класифікація за ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, Канатна 83
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація в новій редакції 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.07.2024 12:36
Версія документу від: 01.07.2024 12:36
ID: f00ccf0687cc4f47a09e2f809c9257c3
Тендерна документація
Тендерна документація в новій редакції 3 (2).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2024 16:58
Версія документу від: 31.05.2024 16:58
ID: f00ccf0687cc4f47a09e2f809c9257c3
Тендерна документація
Тендерна документація в новій редакції 3 (2).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2024 16:54
Версія документу від: 31.05.2024 16:54
ID: f00ccf0687cc4f47a09e2f809c9257c3
Тендерна документація
Тендерна документація в новій редакції 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.05.2024 17:19
Версія документу від: 28.05.2024 17:19
ID: f00ccf0687cc4f47a09e2f809c9257c3
Тендерна документація
Тендерна документація в новій редакції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.04.2024 14:06
Версія документу від: 25.04.2024 14:06
ID: f00ccf0687cc4f47a09e2f809c9257c3
Тендерна документація
Тендерна документація (1).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2024 20:59
Версія документу від: 24.04.2024 20:59
ID: f00ccf0687cc4f47a09e2f809c9257c3
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.07.2024 12:41
Версія документу від: 01.07.2024 12:41
ID: 055a1a1bfbaa4e8d9a83eb11b640fde6
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2024 17:47
Версія документу від: 31.05.2024 17:47
ID: 055a1a1bfbaa4e8d9a83eb11b640fde6
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2024 17:00
Версія документу від: 31.05.2024 17:00
ID: 055a1a1bfbaa4e8d9a83eb11b640fde6
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.05.2024 17:24
Версія документу від: 28.05.2024 17:24
ID: 055a1a1bfbaa4e8d9a83eb11b640fde6
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.04.2024 14:08
Версія документу від: 25.04.2024 14:08
ID: 055a1a1bfbaa4e8d9a83eb11b640fde6
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2024 21:00
Версія документу від: 24.04.2024 21:00
ID: 055a1a1bfbaa4e8d9a83eb11b640fde6
Нетипізований документ
Перелік змін до тендерної документації 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.07.2024 12:36
Версія документу від: 01.07.2024 12:36
ID: 74e60e2765a2414688222ae2ac6de01a
Нетипізований документ
Перелік змін до тендерної документації 3 (2).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.05.2024 16:54
Версія документу від: 31.05.2024 16:54
ID: 74e60e2765a2414688222ae2ac6de01a
Нетипізований документ
Перелік змін до тендерної документації 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.05.2024 17:19
Версія документу від: 28.05.2024 17:19
ID: 74e60e2765a2414688222ae2ac6de01a
Нетипізований документ
Перелік_змін_до_тендерної_документації.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.04.2024 14:06
Версія документу від: 25.04.2024 14:06
ID: 74e60e2765a2414688222ae2ac6de01a
Нетипізований документ
audit_3a0d301d23c747bfae19e896bbc9fdad_992f8db84d2d4db1b0897c563ec94a8d.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.07.2024 14:27
Версія документу від: 08.07.2024 14:27
ID: a779440891ee4b0eb6f6baf26dede976

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтаж
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2024
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтаж
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Переможець надає Замовнику забезпечення виконання Договору про закупівлю (далі – Договір) не пізніше дати укладання Договору. Забезпечення виконання Договору надається у вигляді безумовної і безвідкличної банківської гарантії (далі – Банківська гарантія). Розмір забезпечення виконання Договору (розмір Банківської гарантії) становить 5% від загальної ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі та протягом строку, на який вона видана. Строк дії Банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше, ніж через 7 (сім) робочих днів після закінчення строку дії Договору, в забезпечення якого її видано.) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 28.05.2024

Дата публікації вимоги: 28.05.2024
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Переможець надає Замовнику забезпечення виконання Договору про закупівлю (далі – Договір) не пізніше дати укладання Договору. Забезпечення виконання Договору надається у вигляді безумовної і безвідкличної банківської гарантії (далі – Банківська гарантія). Розмір забезпечення виконання Договору (розмір Банківської гарантії) становить 5% від загальної ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі та протягом строку, на який вона видана. Строк дії Банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше, ніж через 7 (сім) робочих днів після закінчення строку дії Договору, в забезпечення якого її видано.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія. Переможець надає Замовнику забезпечення виконання Договору про закупівлю (далі – Договір) не пізніше дати укладання Договору. Забезпечення виконання Договору надається у вигляді безумовної і безвідкличної банківської гарантії (далі – Банківська гарантія). Розмір забезпечення виконання Договору (розмір Банківської гарантії) становить 5% від загальної ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі та протягом строку, на який вона видана. Строк дії Банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше, ніж через 7 (сім) робочих днів після закінчення строку дії Договору, в забезпечення якого її видано.
Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 28.05.2024

Дата публікації вимоги: 28.05.2024
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Переможець надає Замовнику забезпечення виконання Договору про закупівлю (далі – Договір) не пізніше дати укладання Договору. Забезпечення виконання Договору надається у вигляді безумовної і безвідкличної банківської гарантії (далі – Банківська гарантія). Розмір забезпечення виконання Договору (розмір Банківської гарантії) становить 5% від загальної ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі та протягом строку, на який вона видана. Строк дії Банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше, ніж через 7 (сім) робочих днів після закінчення строку дії Договору, в забезпечення якого її видано.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія.
Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 31.05.2024

Дата публікації вимоги: 28.05.2024
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Переможець надає Замовнику забезпечення виконання Договору про закупівлю (далі – Договір) не пізніше дати укладання Договору. Забезпечення виконання Договору надається у вигляді безумовної і безвідкличної банківської гарантії (далі – Банківська гарантія). Розмір забезпечення виконання Договору (розмір Банківської гарантії) становить 5% від загальної ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі та протягом строку, на який вона видана. Строк дії Банківської гарантії повинен закінчуватися після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. У випадку продовження строку дії Договору, Переможець зобов’язується надати Замовнику зміни до Банківської гарантії або нову банківську гарантію протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання додаткової угоди, якою продовжується строк дії Договору. При цьому, зміни до банківської гарантії або нова банківська гарантія повинні закінчуватись не раніше ніж через 7 (сім) робочих днів після закінчення строку дії Договору, на який Договір продовжено. Умови Банківської гарантії не можуть бути змінені без попереднього узгодження із Замовником. Замовник повертає Переможцю Банківську гарантію: - після належного (без порушень) виконання Переможцем умов Договору або у разі дострокового розірвання Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушення виконання Переможцем зобов’язань за Договором); - визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, але не пізніше ніж протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківська гарантія не повертається Переможцю в разі порушення (невиконання/ неналежне виконання) Переможцем умов Договору. У такому випадку Замовник направляє банку-гаранту вимогу платежу за Банківською гарантією. У випадку введення тимчасової адміністрації у Банку, який видав гарантію за Договором, віднесення його до категорії проблемних чи неплатоспроможних, відкликання Банківської ліцензії та ліквідації банку Переможець зобов’язаний надати Замовнику банківську гарантію іншого банку протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту настання вищезазначених обставин, яка повинна відповідати умовам Договору. Замовник має право відмовитись від прийняття Банківської гарантії у разі, якщо Банк, що видав Банківську гарантію, належить до категорії проблемних чи неплатоспроможних. Замовник повертає Банківську гарантію, видану Банком, у якому введено тимчасову адміністрацію та віднесено до категорії проблемних чи неплатоспроможних і відкликано банківську ліцензію, після отримання від Переможця нової банківської гарантії.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія.
Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 01.07.2024

Дата публікації вимоги: 31.05.2024
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Забезпечення виконання цього Договору надається у вигляді банківської гарантії (далі – Банківська гарантія). Розмір забезпечення виконання цього Договору (розмір Банківської гарантії) становить 5% (п’ять) від загальної ціни цього Договору. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі та протягом строку, на який вона видана. Строк дії Банківської гарантії повинен закінчуватися після виконання Генпідрядником договору про закупівлю. У випадку продовження строку дії цього Договору, Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику зміни до Банківської гарантії або нову банківську гарантію протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання додаткової угоди, якою продовжується строк дії цього Договору. При цьому, зміни до банківської гарантії або нова банківська гарантія повинні закінчуватись після виконання Генпідрядником договору про закупівлю. Умови Банківської гарантії не можуть бути змінені без попереднього узгодження із Замовником.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 01.07.2024

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 03.07.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 24.04.2024 20:59  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.07.2024 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЦІЛІСНОГО МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ- АДМІНІСТРАТИВНОГО БУДИНКУ № 2"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05384577  
Юридична адреса 65107, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛ. КАНАТНА, будинок 83.  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 08.07.2024 14:27
ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Адміністративний будинок № 2 Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
ID: 572b098cfabe4ebc8872354e71d1b163
16`375`427.87
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"
ID: 0e0e3c1ce29947cdb483df8cc5641bdb
16`629`450.17
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
ID: b2eb247bb52641df8677c21ef7170bae
13`137`006.58
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Адміністративний будинок № 2 Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
13`137`006.58
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
11.07.2024 15:53
2
16`375`427.87
Гривня з ПДВ
Переможець
16.07.2024 09:44
3
16`629`450.17
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Адміністративний будинок № 2 Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
Код ЄДРПОУ: 41397479
16`375`427.87
Гривня з ПДВ
16.07.2024
09:44

Укладені договори

ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Адміністративний будинок № 2 Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83)
Номер договору
26/07
Дата підписання
26.07.2024
Дата початку дії
26.07.2024
Дата завершення дії
15.01.2025
Ціна договору
16`375`427.87 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
13`646`189.89 Гривня