Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.04.2024 11:25. Дата останніх змін - 09.05.2024 16:50

44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-20-000113-a  
ID 682ae18ed0564edc9993046c8ca43f7c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`609`923.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`609`923.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.04.24
Період уточнень
до 25.04.24
Період оскаржень
до 25.04.24
Подання пропозицій
до 28.04.24
Аукціон
29.04.24
Кваліфікація переможця
з 29.04.24
Пропозиції розглянуті
з 09.05.24
22.04.2024, 13:41
уточнення технічних харатеристик
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день, шановний Замовник! Для більш точного прорахунку цінової пропозиції,вкажіть, будь ласка, глибину підвіконня та відлива. Дякую.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.04.2024, 16:24)
Добрий день. Дякую за запитання. У тендерній документації Замовником зазанчено, що розміри, представлені в технічній специфікації, приблизні. Для більш точного прорахунку цінової пропозиції рекомендуємо Вам здійснити виїзди на обєкти та здійснити заміри (з приводу конкретних адрес для замірів можна звертатися за телефоном +380957034595). Водночас повідомляю, що заміна вікон буде здійснюватися на різних обєктах, відповідно до чого, стіни будівель матимуть різні розміри по товщині тому, можемо зазначити приблизну глибину підвіконня та відлива, а саме підвіконня - 400 мм та відлив - 200 мм.
22.04.2024, 20:06
Роз'яснення
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник. Надайте будь-ласка відповідь, чи потрібно робити укоси після монтажу? Чи достатня наявність КВЕДів учасника 43.34 та 43.32 для участі в даній закупівлі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.04.2024, 10:01)
Доброго дня. Дякую за запитання. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником не зазначалися роботи по укосам після монтажу. Також повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації Замовником не вимагається підтвердження щодо наявність в Учасника КВЕДів. Водночас Замовником встановлена вимога, що Виконавець відповідає за достовірність та відповідність заявленим характеристикам матеріалів і комплектуючих, своєчасне прибирання робочих місць і вивезення будівельного сміття, збереження цілісності металопластикових вікон, що встановлюються, збереження цілісності іншого обладнання, яке знаходиться в зоні виконання монтажних робіт.
23.04.2024, 00:05
щодо аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
чи буде відповідати умовами Документації аналогічний договір на капітальний чи поточний ремонт або реконструкцію об'єктів, під час якого виконані роботи, у тому числі, з монтажу металопластикових вікон/ дверей?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.04.2024, 08:45)
Доброго дня. Дякую за запитання. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку 1, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (із зазначенням номеру, дати та вартості договору (договорів))". На підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії вказаного(их) в довідці договору (договорів) та видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. Предметом даної закупівлі є "Товар". Аналогічні договори на капітальний чи поточний ремонт або реконструкцію об'єктів, предметом закупівлі в таких договорах є "Послучи" та/або "Роботи". Враховуючи зазначене, аналогічні договори на капітальний чи поточний ремонт або реконструкцію об'єктів не будуть відповідати умовами Тендерної документації.
23.04.2024, 13:00
характеристики профілю
Загальне запитання щодо оголошення
чи буде вважатись аналогом 5-камерний профіль, при тому, що сертифікаційні випробування підтверджують що опір теплопередачі конструкції більше ніж 0,9м2·оС/Вт
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.04.2024, 14:24)
Відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 2 Замовником встановлено вимогу "Профіль: не менше 6-ти камер, монтажна ширина не менше 70 мм". Тому, тендерна пропозиція де пропонований товар буде мати характеристики "5-камерний профіль" буде відхилена.
23.04.2024, 15:01
характеристики комплектуючих Додаток 2
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Вкажіть будь-ласка нормативно-правові документи, згідно яких Вами було визначено технічні характеристики до предмету закупівлі, а сама:
1. Профіль: не менше 6-ти камер, монтажна ширина не менше 70 мм;
2. Склопакет: двокамерний, не менше 40 мм (4і-14Ar - 4 - 14Ar х 4і R≥ 0,9м2·оС/Вт);
3. Фурнітура має бути якісною, металевою, корозієстійкою, витримувати експлуатаційні та вітрові навантаження. Кількість петель - по розрахунку;
4. Армуючий профіль не менше 1,5 мм;
5. Товщина зовнішньої стінки ПВХ профілю не менше 2,5 мм;
6. Зовнішні відливи – з оцинкованного листа, вкритого захисною плівкою;
7. Підвіконня внутрішні – з профілю ПВХ.

Вказуючи безпосердньо камерність профілю, його товщину, конкреті формули склопакету, товщину армуючого профілю а також товщину зовнішньої стінки профілю Ви звужуєте коло потенційних учасників. На законодавчому рівні предмет закупівлі, який Ви плануєте придбати має бути виготовлений згідно норм ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT); а в частині опору теплопередачі у відповідності до ДБН В.2.6- 31-2021, що Ви прописалаи в Розділі 2. Металопластикові конструкції повинні відповідати вимогам чинного законодавства (Додаток 2). По факту ці нормативні документи не містять ніяких обмежень щодо камерністі та товщина профілю, формули склопакетів, товщину армуючого профілю, а також товщину зовнішньої стінки профілю!
Зважаючи на вищезезанчене просимо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації і керуватись при закупівлі лише діючими норамми законодавства і будівельними стандартами.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.04.2024, 15:46)
Дякуємо за звернення шановний Учасник, з приводу заданих питань повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708). Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто прерогатива визначення предмету закупівлі та його технічних характеристик належить Замовнику, в той же час п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної докуемнтації передбачена можливість надання еквіваленту предмету закупівлі, зокрема - вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в (Додатку 2) до цієї тендерної документації, в тендерній документації всі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні "…. "або еквівалент". Враховуючи, що технічні характеристики предмета закупівлі жодним чином не суперечать нормам чинного законодавства України, та тендерною документацією надано право Учасникам надання «еквіваленту» вказаного у тендерній документації товару, підстави для внесення змін до Додатку 2 тендерної документації відсутні.