Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.04.2024 23:52. Дата останніх змін - 16.04.2024 23:52

Звіт про укладений Договір № 13-24 від 03.04.2024р. (ФОП Станинець В.М. Канцтовари всього 8 найменувань на 3 320,00 грн. у тому числі Конверт С5 із клейкою смужкою; Конверт С6 із клейкою смужкою; Конверт С4 із клейкою смужкою; Конверт DL Євро із клейкою стрічкою кольоровий - 4 найменування). Примітка: Відповідно до розяснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-013768-a  
ID ed71714f4dea4be3b147293870dba412  
Очікувана вартість закупівлі
360.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЇ  
Очікувана вартість закупівлі 360.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
16.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
16.04.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня