Процедура закупівлі оголошена 16.04.2024 23:52. Дата останніх змін - 16.04.2024 23:52
Звіт про укладений Договір № 13-24 від 03.04.2024р. (ФОП Станинець В.М. Канцтовари всього 8 найменувань на 3 320,00 грн. у тому числі Клей ПВА - 1 найменування). Примітка: Відповідно до розяснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору. -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-04-16-013772-a | |
ID | 2ec89e089e2c4980bb2d359aa05848b3 |
Очікувана вартість закупівлі
140.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЇ | |
Очікувана вартість закупівлі | 140.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
Закупівля оголошена
16.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
16.04.24