Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.04.2024 16:42. Дата останніх змін - 07.05.2024 00:00

Поточний ремонт мосту № 6 через р. Саксагань (с. Божедарівка) у місті Кривому Розі Дніпропетровської області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-12-010866-a  
ID e2273df66ef845efa6090fa4df057e8a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
7`110`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 7`110`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
12.04.24
Період уточнень
до 26.04.24
Період оскаржень
до 26.04.24
Подання пропозицій
до 29.04.24
Торги відмінено
07.05.24
15.04.2024, 17:42
Загальні звернення по закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Після огляду об’єкта та аналізу технічної специфікації закупівлі виникли питання:
1) чи є результати обстеження, які свідчать про достатню міцність бетону конструкцій для нанесення ремонтних сумішей
2) чи буде проведення робіт з відновлення захисного шару бетону буде достатнім для відновлення несучої здатності мосту;
3) технічною специфікацією закупівлі не передбачено улаштування посилення дефективних прогонових будов та улаштування розподільчої плити по всьому мосту;
4) Виникнення дефектів прогонових будов зумовлене порушенням гідроізоляції проїзної частини, чи не призведе виконання робіт із відновлення захисного шару марним витрачанням коштів без відновлення плити та гідроізоляції проїзної частини;
5) п. 50 технічної специфікації закупівлі передбачено « Улаштування металевої бар'єрної огорожі під час забивання стояків в ґрунт, за відстані між стояками 2 м», просимо уточнити, дане огородження встановлюється на підходах чи все таки на мосту;
6) в технічній специфікації відсутні роботи із організації дорожнього руху при виконанні робіт, тому просимо підтвердити що заходи із організації дорожнього руху при виконанні робіт виконуються замовником.
Фотографії виконані при огляді направлено на електронну адресу відповідальної особи
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2024, 15:34)
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваші питання повідомляємо наступне:
1) чи є результати обстеження, які свідчать про достатню міцність бетону конструкцій для нанесення ремонтних сумішей

Експертне обстеження зазначеного мосту не проводилось.
Було проведено візуальний огляд стану конструкцій мосту, після чого складено дефектний акт.

2) чи буде проведення робіт з відновлення захисного шару бетону буде достатнім для відновлення несучої здатності мосту

Несуча здатність забезпечується нормальним функціонуванням арматурних каркасів бетонних конструкцій. З метою захисту від подальшої корозії, на основі візуального огляду, було прийнято рішення виконати відновлення захисного шару бетону, що дозволить запобігти подальшому руйнуванню бетону в конструкції та недопущенню зниження або втрати несучої здатності балок, дозволить збільшити їх ресурс міцності та продовжити період експлуатації споруди до проведення капітального ремонту. Якісний та своєчасний ремонт бетону дозволяє збільшити ресурс міцності бетонних конструкцій та продовжити період експлуатації будівлі чи споруди.

3) технічною специфікацією закупівлі не передбачено улаштування посилення дефективних прогонових будов та улаштування розподільчої плити по всьому мосту

Відповідно до Номенклатури робіт з капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженої діючим Наказом від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (зі змінами), роботи з улаштування посилення дефективних прогонових будов та улаштування розподільчої плити по всьому мосту за видом робіт відносяться до капітального ремонту.
На теперішній час розпочата процедура на надання послуг із поточного ремонту мосту №6 через р. Саксагань (с. Божедарівка) у місті Кривому Розі Дніпропетровської області, тому технічним завданням не передбачено вид робіт, зазначений у запитанні.

4) Виникнення дефектів прогонових будов зумовлене порушенням гідроізоляції проїзної частини, чи не призведе виконання робіт із відновлення захисного шару марним витрачанням коштів без відновлення плити та гідроізоляції проїзної частини

З метою запобігання, у подальшому, пошкодження прогонових будов мосту планується улаштування водовідведення з поверхні споруди.
У Додатку 1 передбачено улаштування водоскидних споруд з проїжджої частини з лотків відкритих на узбіччях.
5) п. 50 технічної специфікації закупівлі передбачено «Улаштування металевої бар'єрної огорожі під час забивання стояків в ґрунт, за відстані між стояками 2 м», просимо уточнити, дане огородження встановлюється на підходах чи все таки на мосту

Огородження улаштовується на мосту та на підходах до нього.

6) в технічній специфікації відсутні роботи із організації дорожнього руху при виконанні робіт, тому просимо підтвердити що заходи із організації дорожнього руху при виконанні робіт виконуються замовником

На час надання послуг із поточного ремонту мосту Виконавцем розроблюється тимчасова схема організації дорожнього руху, яка погоджується з полком патрульної поліції в місті Кривий Ріг Департаменту патрульної поліції управління патрульної поліції в Дніпропетровській області.
Витрати на організацію дорожнього руху надання послуг із поточного ремонту мосту враховуються у кошторисі Виконавцем у складі загальновиробничих витрат.
18.04.2024, 17:08
Загальне звернення по закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Ознайомившись з відповіддю на запитання просимо додати уточнення до наступних відповідей:
Стосовно відповіді на питання №1: відповідно до п.4.2 ДБН В.2.3-6-2009 «Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження та випробування» власник зобов’язаний проводити обстеження споруди з періодичністю відповідно до табл. 4.1 ДБН В.2.3-6-2009 та подальшу експлуатацію споруди виконувати основі результатів обстеження, тому вважаємо за необхідне спочатку провести обстеження споруди та визначити мінімально необхідні перелік та обсяги робіт за результатами обстеження.

Стосовно відповіді на питання №3: Замовник посилається на «Номенклатуру робіт з капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженої діючим Наказом від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (зі змінами)…», проте Додатком 1 тендерної документації встановлено, що якість послуг повинна відповідати п 6.3.3.1 ГБНГ.1-218-182:2011 («6.3.3.1 Мости – ремонт, підсилення, відновлення або заміна:
- захисних, укріплюючи і регуляційних споруд;
- упору в основі конусів дамб;
- укріплень укосів, сходів;
- перехідних плит;
- тіла опор влаштування “оболонок” опор, “поясів балок” укісних та шафових стінок;
- деформаційних швів;
- монолітної плити, гідроізоляції проїзної частини та тротуарів;
- покриття проїзної частини та тротуарів;
- водовідвідних систем, водовідвідних трубок;
- пошкоджених елементів металевих прогонових будов;
- балок та плит залізобетонних прогонових будов;
- опорних частин; - влаштування шару зносу проїзної частини з ремонтом деформаційних швів;
- торкретування поверхні елементів мостів;
- перевлаштування водопропускних труб, що зруйновані повінню чи з метою попередження таких руйнувань.»), що не заперечує проведення робіт із влаштування плити та гідроізоляції проїзної частини, посилення прогонових будов, і тому підкреслюємо, що виконання робіт із відновлення захисного шару без улаштування гідроізоляції та плити проїзної частини є марним витрачанням коштів.

Стосовно відповіді на питання №4: яким чином улаштування водоскидних лотків на підходах зможе не пропустити воду через пошкоджену гідроізоляцію проїзної частини.

Стосовно відповіді на питання №5: яким чином можливо улаштувати бар’єрне огородження на мості шляхом занурення стійок у грунт, якщо конструктивно міст складається із шару асфальту та залізобетону.

Також просимо надати уточнення чи є точка під’єднання до загальної електромережі, або електроживлення при наданні послуги має відбуватися від бензинових(дизельних) генераторів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.04.2024, 16:20)
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваші питання повідомляємо наступне: задля всебічного розгляду даних питань, з метою недопущення порушень чинного Законодавства, Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, в частині подовження строку подання тендерних пропозицій.