Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.02.2024 12:40. Дата останніх змін - 28.03.2024 20:11

«Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-20-006142-a  
ID 08ac7446c7244b1c91cde96303223a28  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-02-20-002995-c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
15`744`499.90 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Інформація про замовника торгів Повне найменування Виконавчий комітет Пирятинської міської ради Місцезнаходження 37000, Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, 42 Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, Уповноважена особа з питань публічних закупівель, Сенчило Наталія Сергіївна, телефон: (095) 055-93-76. e-mail: senchilo1990@ukr.net Відповідальний по технічним питанням - начальник відділу управління комунальною власністю та житлово комунального господарства виконкому міської ради Кошова Євгенія Олегівна, тел.+380661973965 Процедура закупівлі відкриті торги з особливостями Інформація про предмет закупівлі Назва предмета закупівлі «Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за 021:2015 45454000-4 Реконструкція ) Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Вимогами даної тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Місце та обсяг виконання робіт Адреса Об’єкту: : пл.Героїв Майдану, 2, м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Обсяг: 1 робота; визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації. Строк виконання робіт До 31.12.2024 року, докладно встановлені у Додатках 3 «Технічне завдання».

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Пирятинської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 15`744`499.90 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 60`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
20.02.24
Період уточнень
до 01.03.24
Період оскаржень
до 01.03.24
Подання пропозицій
до 04.03.24
Аукціон
04.03.24
Кваліфікація переможця
з 04.03.24
Пропозиції розглянуті
з 15.03.24
Завершена
28.03.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. «Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 15`744`499.90 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 78`722.50 Гривня  
Електронна банківська гарантія 60`000.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 04.03.2024 14:46 - 04.03.2024 15:10  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше 90 календарних днів у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 30%  
Період 45 календарні дні  
Подія Виконання робіт  
Опис Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 65%  
Період 45 календарні дні  
Подія Виконання робіт  
Опис Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 5%  
Період 45 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
«Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м.Пирятин, пл. Героїв Майдану,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Тендерна документація

Тендерна документація
PL04A_04 Пирятин ТД на роботи.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: c258158a9031448b9a4fef1dba2fd282
Нетипізований документ
Оголошення.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: fc116fe9d3a3490e880661f00042ec00
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС2_02-01-06.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 3ce819a28db744cab72b6b44deb492b8
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_06-01-01.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: d79eaa3f2cb24a0c989c76503d1fcbfa
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-05.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 35f4ef0b89c645c3a079f5205382f81a
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-04.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 0cacc72de2294732bdfbb85241cc6d96
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-03.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: c0993f737d0a4e139b164ef634bc7dc9
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-07.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 1046fa229e0349b98c1e845966dc5110
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-02.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: e3e2483f401c4f9d9d12a221daea0ba4
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-01.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 2c1fa356182b45cab2784402b91494c0
Нетипізований документ
2-га-частина-П.З.-ЦНАП (1).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: eaa507c0a1214116adc79f65753779aa
Нетипізований документ
Звіт Т1401-АД ex01_1786-5562-7254-2905 (1) (1).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: e018e75304db42168a352e2856cabdc1
Нетипізований документ
10.СС_ЦНАП_Пирятин(08.10.2023).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: fc211ce68e644a6fa645ba59db229890
Нетипізований документ
9.ЕТР_ЦНАП_Пирятин(08.10.2023).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 832cdc84dfe748d69841954b8329536d
Нетипізований документ
8.БЗ_Пирятин(08.10.2023).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 49c75dc22b444867abc739b28af2c3aa
Нетипізований документ
фінал 11-23-СПС.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 2c536b00bddb4d4cb98b0a618223b194
Нетипізований документ
комплект креслень АР ОВ ВК.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 5589b7b2772f46be9e8ef86f5281cdd2
Нетипізований документ
PL04A_04 Пирятин ТД на роботи.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 391cc34d9da6440a991cd7465362241a
Нетипізований документ
Оголошення.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: ccaaf187310f4ad98b833bef36b48799
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС2_02-01-06.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: c37c795aff694b9087da5bf8d761420d
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_06-01-01.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: f1875c65adf34ab49ade20cf4cd2fd56
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-05.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: cd89604e5dc0474e95664753a1549138
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-04.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: c4049f8769b74f6d8364a9864dc0f070
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-03.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 2826207550c3433b9a824e6ffd90155c
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-07.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 328dfa0686de49fc97d5ff50fccca62b
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-02.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 58cfc01991c04fff9751475dfc77699b
Нетипізований документ
u_299_СД_ЛС1_02-01-01.rtf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 2cebd4d3ca174eeb804915c84498ff73
Нетипізований документ
2-га-частина-П.З.-ЦНАП (1).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: f5dee5b3c2824c60873291ccf0f96abc
Нетипізований документ
Звіт Т1401-АД ex01_1786-5562-7254-2905 (1) (1).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: e5a8c4c7298c4900b8117c3bf35811c0
Нетипізований документ
10.СС_ЦНАП_Пирятин(08.10.2023).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: d5b185e2694d43f0bd67d41ceb2e8d36
Нетипізований документ
9.ЕТР_ЦНАП_Пирятин(08.10.2023).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: bf0bc803d112497f8b9a85ce2fb4c9cf
Нетипізований документ
8.БЗ_Пирятин(08.10.2023).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 20d2f22cbb7e41a4bf0d99a55ec682b9
Нетипізований документ
фінал 11-23-СПС.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: bb09b02bb8634166bd93380672f0ddda
Нетипізований документ
комплект креслень АР ОВ ВК.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:43
Версія документу від: 20.02.2024 12:43
ID: 9bc9e4b7429546e19753b6d9c1a64d58
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.02.2024 12:46
Версія документу від: 20.02.2024 12:46
ID: 55eb0298551e453490e137dd11c3cb83
Нетипізований документ
audit_08ac7446c7244b1c91cde96303223a28_d8500d0309964ccaa9b36602c9ca5206.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.03.2024 15:10
Версія документу від: 04.03.2024 15:10
ID: c83880278ff14570a4bcb91d32dbce4b

Опис критеріїв

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту «Реконструкція гуртожитку під центр нада
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму ___% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р №_UA488201720355239001002019044 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, одержувач: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради, код ЄДРПОУ 04057296 У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA398999980314030544000016573 ЄДРПОУ 37959255 ККДБ: 24060300 Головне управління Держказначейської служби України у Полтавській області/Пирятинська міська рада ) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту «Реконструкція гуртожитку під центр нада
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 60 000 (шістдесят тисяч грн. 00 коп.) (якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. ) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.02.2024

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 01.03.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 20.02.2024 12:40  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.03.2024 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Пирятинської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04057296  
Юридична адреса 37000, Україна, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, буд. 42  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 04.03.2024 15:10
«Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
12`050`000.00
Гривня з ПДВ
2
13`238`127.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

«Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
2
13`238`127.00
Гривня з ПДВ
Переможець
15.03.2024 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

«Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ Українська будівнича компанія
Код ЄДРПОУ: 32764157
13`238`127.00
Гривня з ПДВ
15.03.2024
15:47

Укладені договори

«Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Номер договору
16
Дата підписання
28.03.2024
Дата початку дії
28.03.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
13`238`127.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
11`117`272.90 Гривня