Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 15.09.2023 10:41. Дата останього редагування моніторингу 26.09.2024 11:04

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-09-15-000001  
ID 51e2c402e61742ba8f512e0ee78da631  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.

Моніторинг опубліковано
15.09.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами дослідження питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено порушення пункту 10 Особливостей. За результатами дослідження питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення), в частині (не)зазначення методу закупівлі замовником, встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: відмінити торги керуючись статтею 32 Закону та пунктом 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 15.09.2023 10:55  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: « 15 » вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Запорізький електротехнічний фаховий коледж Національного університету «Запорізька політехніка» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.09.2023 № 30. Моніторингом встановлено, що Замовником обрано та застосовано процедуру закупівлі – відкриті торги, без урахування вимог Особливостей. Так, пунктом 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. У свою чергу, Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» прийнятою відповідно до пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 10 Особливостей, Замовники у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Проте, Замовником не додержано порядку проведення відкритих торгів, визначеному Особливостями, чим порушено вимоги пункту 10 Особливостей, а також тендерна документація до проведення даних торгів сформована Замовником без урахування вимог Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей. Відповідно до пункту 5 Особливостей, забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 15.09.2023 10:55  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення), в частині (не)зазначення методу закупівлі замовником: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Механізм відсутній  
Дата створення 26.09.2024 11:04  

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу Н А К А З 13.09.2023 № 78-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 13.09.2023 №78-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 15. UA-2023-09-12-006541-a, яку проводить Відокремлений структурний підрозділ" Запорізький електротехнічний фаховий коледж Національного університету "Запорізька політехніка";  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 13.09.2023 00:00  
Дата публікації 15.09.2023 10:48  
Дата створення 15.09.2023 10:48  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127371  
Адреса організації Ukraine, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 61) 764-86-75
oksana_uglova@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 15.09.2023 10:48 - 07.10.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 15.09.2023 10:55 - 30.09.2023 00:00