Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена . Дата останніх змін - 26.02.2020 13:22

гідрооксихлорид алюмінію -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-07-001838-b  
ID 06a12bd667314dceaa72c03c64748908  
Ідентифікатор плану UA-P-2019-10-07-004581-b  
Очікувана вартість закупівлі
13`602`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ОКВП "Дніпро - Кіровоград"  
Очікувана вартість закупівлі 13`602`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 275`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
30.11.-1
Період уточнень
до 04.12.19
Період оскаржень
до 10.12.19
Подання пропозицій
до 14.12.19
Прекваліфікація
з 28.12.2019
Оскарження прекваліфікації
до 16.01.2020
Аукціон
16.01.20
Кваліфікація переможця
з 16.01.20
Пропозиції розглянуті
21.01.20
Завершена
26.02.20
23.10.2019, 09:43. ID: UA-2019-10-07-001838-b.b1
Вимога (Скарга)
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО-КІРОВОГРАД»
25009, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А

ВИМОГА
щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з публікацією англійською мовою від 07.10.2019 р., ідентифікатор № UA-2019-10-07-001838-b (далі – Закупівля), ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: Код ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (гідрооксихлорид алюмінію).
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
В Додатку 1 до ТД, в п. 1 “Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” зазначено, що учасники повинні подати в складі тендерної пропозиції разом з довідкою про виконання аналогічного договору (або того, що перебуває у виконанні) “...нотаріально посвідченої копії договору та оригіналу позитивного відгуку від замовника про його виконання та з результатами посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10”.

Вважаємо, що вищезазначені вимоги ТД в частині вимог щодо надання саме нотаріально завіреної копії аналогічного договору та щодо надання оригіналів результатів посезонних лабораторних досліджень використання коагулянту дискримінаційними та такими, що встановлені Замовником виключно в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій нотаріально посвідчені копії договору та документи лабораторних досліджень коагулянту протягом всіх сезонів року.
Щодо надання нотаріально посвідчених копій аналогічного договору.
Відповідно до пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 22.02.12 р. № 296/5, не приймаються до вчинення нотаріальних дій, в тому числі для засвідчення копій, порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ.
Як свідчить ділова практика більшість суб'єктів господарювання укладають господарські договори на двох і більше окремих аркушах, які не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, та кожний окремий аркуш таких договорів не скріплений підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи.
За таких обставин більшість потенційних учасників, в тому числі наше підприємство, не мають змоги виконати умов ТД Замовника щодо надання нотаріаьно посвідченої копії аналогічного договору, оскільки аналогічні договори укладаються на шим підприємством на аркушах, не з’єднаних у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, та не скріплюють кожний аркуш договору підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи.
Тобто вищезазначена умова ТД є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію.

Щодо надання результатів посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10.
Наше підприємство вважає, що вимоги щодо надання результатів посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води також є дискримінаційними. По-перше, не з усіма замовниками потенційний учасник має відносини протягом всього року. По-друге, Замовник штучно звужує коло потенційних учасників, оскільки умови ТД вимагають від потенційного учасника постійного та безперервного протягом року постачання предмета закупівлі одному замовнику, що є майже неможливим. І, по-третє, умови ТД суперечать адна одній: Тендерною документацією передбачається можливість подання потенційним учасником копіїї аналогічного договору, що перебуває у виконанні, тобто такого, що може діяти місць або два, і в той же час умова щодо надання результатів лабораторних досліджень за рік, виключає таку можливість.
За таких обставин умови ТД щодо надання результатів посезонних лабораторних досліджень є дикримінаційними. Тим більше, що лабораторні дослідження коагулянту на відповідність предмета закупівлі вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 здійснюються лабораторіями Державної СЕС та відображаються у відповідному санітарно-гігієнічному висновку, подання якого передбачено умовами Додатку 2 до ТД.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі № UA-2019-10-07-001838-b шляхом виключення з Додатку 1 до ТД дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, умов щодо надання саме нотаріально завіреної копії аналогічного договору та щодо надання оригіналів результатів посезонних лабораторних досліджень використання коагулянту.
Протокол і відповідь на вимогу учасника.
Відповідь замовника: 25.10.2019 13:27
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
06.11.2019, 13:41. ID: UA-2019-10-07-001838-b.a2
Скарга до АМКУ
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
СКАРГА на порушення замовником процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
СКАРГА
на порушення замовником процедури закупівлі
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з публікацією англійською мовою від 07.10.2019 р., ідентифікатор № UA-2019-10-07-001838-b (далі – Закупівля), ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: Код ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (гідрооксихлорид алюмінію).
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
В Додатку 1 до ТД, в п. 1 “Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону”, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” зазначено, що учасники повинні подати в складі тендерної пропозиції разом з довідкою про виконання аналогічного договору (або того, що перебуває у виконанні) “...нотаріально посвідченої копії договору та оригіналу позитивного відгуку від замовника про його виконання та з результатами посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10”.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги ТД в частині вимог щодо надання саме нотаріально завіреної копії аналогічного договору та щодо надання оригіналів результатів посезонних лабораторних досліджень використання коагулянту дискримінаційними та такими, що встановлені Замовником виключно в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій нотаріально посвідчені копії договору та документи лабораторних досліджень коагулянту протягом всіх сезонів року.

Щодо надання нотаріально посвідчених копій аналогічного договору.
Відповідно до Розділу І “Загальні положення” пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 22.02.12 р. № 296/5, не приймаються до вчинення нотаріальних дій, в тому числі для засвідчення копій, порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ.
Як свідчить ділова практика більшість суб'єктів господарювання укладають господарські договори на двох і більше окремих аркушах, які не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, та кожний окремий аркуш таких договорів не скріплений підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи.
За таких обставин більшість потенційних учасників, в тому числі наше підприємство, не мають змоги виконати умов ТД Замовника щодо надання нотаріаьно посвідченої копії аналогічного договору, оскільки аналогічні договори укладаються на шим підприємством на аркушах, не з’єднаних у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, та не скріплюють кожний аркуш договору підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи.
Крім того, як вбачається з умов ТД, Замовником також вимагається (додатково до нотаріально посвідченої копії договору) надання оригіналу позитивного відгуку від замовника про виконання аналогічного договору. Якщо буде оригінал відгуку, то надання ще й нотаріально посвідченої копії договору з цим же замовником взагалі втрачає сенс, а крім того покладає на учасників додаткові витрати з оплати послуг нотаріусу.
Також, відповідно до вимог ч. 7 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тому вважаємо, що вищезазначена умова ТД щодо надання саме нотаріально посвідченої копіїї аналогічного договору є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію колом лише тих учасників, які мають аналогічні договори, оформлені відповідно до вимог Розділу І “Загальні положення” пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 22.02.12 р. № 296/5.

Щодо надання результатів посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10.
Наше підприємство вважає, що вимоги щодо надання результатів посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води також є дискримінаційними.
По-перше, не з усіма замовниками потенційний учасник має відносини протягом всього року.
По-друге, Замовник штучно звужує коло потенційних учасників, оскільки умови ТД вимагають від потенційного учасника постійного та безперервного протягом року постачання предмета закупівлі одному замовнику, що є майже неможливим.
І, по-третє, умови ТД суперечать адна одній: Тендерною документацією передбачається можливість подання потенційним учасником копіїї аналогічного договору, що перебуває у виконанні, тобто такого, що може діяти місяць або два, і в той же час умова щодо надання результатів лабораторних досліджень за рік, виключає таку можливість.
За таких обставин умови ТД щодо надання результатів посезонних лабораторних досліджень є дикримінаційними. Тим більше, що лабораторні дослідження коагулянту на відповідність предмета закупівлі вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 здійснюються лабораторіями Державної СЕС та відображаються у відповідному санітарно-гігієнічному висновку, подання якого передбачено умовами Додатку 2 до ТД.
Також хочемо зазначити, що вимога тендерної документації щодо надання результатів посезонних лабораторних досліджень, як і вимога надання результатів лабораторних досліджень саме у замовника, який здійснює закупівлю, є на думку органу оскарження відповідно до висновків рішення від 10.10.2019 р. № 14590-р/пк-пз дискпимінаційними.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язати Замовника усунути порушення проведення закупівлі № UA-2019-10-07-001838-b шляхом виключення з п. 1 “Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону” Додатку 1 до ТД, дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, умов, а саме :
- зі слів “...з наданням нотаріально посвідченої копії договору...” виключити слова “...нотаріально посвідченої...”;
- зі слів “...з результатами посезонного лабораторного дослідження...” виключити слово “...посезонного...”.
Додатки: Докази сплати збору за подання скарги до АМКУ.
ОКВП "Дніпро-Кіровоград" було виконано рішення Органу оскарження щодо внесення змін до тендерної документації до закупівлі. Нова редакція тендерної документації опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 03.12.2019 16:11
Виконана замовником
08.11.2019, 19:55. ID: UA-2019-10-07-001838-b.b3
Скарга до АМКУ
ТОВ Дезсистема
Оскарження умов тендерної документації
Оскарження умов тендерної документації
ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконано рішення Органу оскарження щодо внесення змін до тендерної документації до закупівлі. Нова редакція тендерної документації опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 03.12.2019 16:11
Виконана замовником
09.12.2019, 17:45. ID: UA-2019-10-07-001838-b.b4
Скарга до АМКУ
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
СКАРГА на порушення замовником процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з публікацією англійською мовою від 07.10.2019 р., ідентифікатор № UA-2019-10-07-001838-b (далі – Закупівля), ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: Код ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (гідрооксихлорид алюмінію).
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
В Додатку 2 до ТД, в п. 3 розділу “Обов'язкові умови” зазначено:
“Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, тобто учасник гарантує, що технчні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником копії сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в галузі виробництва і реалізації коагулянтів на основі солей алюмінію для водопідгтовки”.

ТОВ "НВП "Неосинтез" вважає умову ТД щодо надання сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 дискримінаційною, яку виконати можуть тільки ті учасники, які поставляють коагулянти виробників, що вже мають такий сертифікат. Хочемо звернути увагу на те, що сертифікації в даному випадку підлягає не сам товар, а процес його виробництва. При цьому сертифікат ISO 14001:2015 свідчить про вплив на навколишнє середовище не самого продукту, а саме процесів його виробництва: викидів, стоків, утилізації відходів. Тобто сертифікат ISO 14001:2015 не має жодного відношення до якості товару.
І крім того, як зазначалося вище, потенційний учасник, який не є виробником товару жодним чином не може виконати умови ТД, якщо закуповує товар у виробника, що не має сертифікату ISO 14001:2015.
Відповідно до міжнародного стандарту ISO 14001:2015 — це стандарт, що визначає порядок впровадження та функціонування ефективної системи екологічного менеджменту та дозволяє продемонструвати виробнику наміри зменшити вплив на навколишнє природне середовище; дотримуватись законодавчих норм у сфері охорони навколишнього середовища; зменшити шкідливі викии та споживання природних ресурсів.
Сертифікація в системі ISO є необов'язковою, і її метою є виключно впровадження новаційних систем управління і контролю. Виробники коагулянтів, в першу чергу мають дотримуватись вимог національного екологічного законодавства.
ТОВ "НВП "Неосинтез" має намір запропонувати до продажу коагулянт виробництва ТОВ “КСАНТ-ІНВЕСТ”, Республіка Білорусь, який не проводив сертифікацію свого виробництва, але здійснює виробництво коагулянтів відповідно до вимог свого національного законодавства у сфері охорони навколишнього середовища.
Крім того, хочемо зазначити, що екологічна безпечність використання коагулянтів підтверджується Державною СЕС та відображаються у відповідному санітарно-гігієнічному висновку, надання якого передбачено умовами ТД.
За таких обставин умови ТД щодо надання сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в галузі виробництва і реалізації коагулянтів на основі солей алюмінію для водопідгтовки ТОВ "НВП "Неосинтез" вважає дискримінаційними та такими, що включені в інтересах тих суб'єктів господарювання, які співпрацюють з виробниками, що мають сертифікат ISO 14001:2015. Наприклад ТДВ “Пологівський хімічний завод “Коагулянт”, який виробляє товар згідно з ТУ, що прямо зазначені в Додатку 2 до ТД.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язати Замовника усунути порушення проведення закупівлі № UA-2019-10-07-001838-b шляхом виключення з п. 3 розділу “Обов'язкові умови” Додатку 2 до ТД, дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, умов, а саме слів: “Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником копії сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в галузі виробництва і реалізації коагулянтів на основі солей алюмінію для водопідгтовки”.


Додатки:
Докази сплати збору за подання скарги до АМКУ.
Докази, що підтверджують безпеку та якість Товару, який має намір запропонувати ТОВ "НВП "Неосинтез".
Не задоволена