Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 17.01.2024 12:07. Дата останього редагування моніторингу 14.02.2024 18:57

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-01-17-000006  
ID 1342d410b44b43b281f67b7e53b9c32e  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
17.01.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника МПП «Беркут» встановлено порушення вимог пункту 3, пункту 40 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення пункту 3 та підпункту 2 пункту 41 Закону - шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до МПП «Беркут» щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів пунктів 3 та 43 чинної редакції Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 30.01.2024 14:20  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-04-28-004602-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 12.05.2023 №34 та від 17.05.2023 №36; тендерну пропозицію Малого приватного підприємства «Беркут» (далі – МПП «Беркут»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції МПП «Беркут» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані МПП «Беркут» як переможцем тендеру документи; договір підряду від 23.05.2023 №87, додаткові угоди №1 без дати, №2 від 23.10.203 та №3 від 27.12.2023 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. У пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). У частині першій статті 25 Закону визначено, що у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частиною третьою статті 25 Закону визначено підстави, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, за чинними на час проведення досліджуваної процедури закупівлі нормами Особливостей №1178 перелік підстав, відсутність яких повинен документально підтвердити переможець тендеру, та строк надання таких документів визначалися у пункті 44 Особливостей №1178, та відрізнялися від вимог, визначених у частині шостій статті 17 Закону. Норма частини шостої статті 17 Закону у період дії Особливостей №1178 не застосовувалася. Так, у пункті 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Моніторингом встановлено, що у підпункті 2.1. пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі 200 000,00 гривень. У підпункті 3.2. пункту 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації наведено перелік підстав, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (п.44 Особливостей №1178). Таким чином, Замовником враховано чинні норми Особливостей №1178 при формуванні тендерної документації, а саме застосовано норми пункту 44 Особливостей №1178 при визначенні підстав для неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Водночас, моніторингом встановлено, що учасником МПП «Беркут» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №71.00.0000000571, видану 04.05.2023 АТ «А-БАНК», яка містить умову її неповернення «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону». Отже, надання забезпечення тендерної пропозиції учасником МПП «Беркут» здійснено без урахування чинних норм Особливостей №1178, вищевказана банківська гарантія містить умову неповернення забезпечення тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам підпункту 3.2. пункту 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, зазначеним учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до норм підпункту 2 пункту 41 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника МПП «Беркут», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю від 23.05.2023 №87. Слід зазначити також, що у разі надання МПП «Беркут», як переможцем тендеру, документального підтвердження відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції згідно з пунктом 44 Особливостей №1178 у строк, що не перевищує 10 днів (відповідно до частини шостої статті 17 Закону), однак перевищує 4 дні (встановлений пунктом 44 Особливостей №1178 строк) з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник втратив би можливість стягнути (не повернути) забезпечення тендерної пропозиції в сумі 200 000,00 гривень. Також, відповідно до умов Додатку №3 до тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку №3), зокрема: на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник повинен надати: кошторисну документацію, що має бути сформована відповідно до Кошторисних норм України з визначення вартості будівництва, засвідчену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника, а також підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у складі: розрахунок договірної ціни; зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; розрахунок загальновиробничих витрат; календарний графік виконання робіт. Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281). Так, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому, у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5 відсотка. Таким чином, у Настанові №281 визначено граничний розмір обсягу витрат (коштів) на покриття ризиків, що враховується при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) за твердої договірної ціни. Моніторингом встановлено, що учасником МПП «Беркут» у наданій у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни враховано кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, які пропонуються учасником, в сумі 593 374,51 грн, що складає 2,5 відсотка від підсумку витрат за відповідними главами і розділами (23 734 980,77 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, що відповідно до абзацу 4 пункту 4.40 Настанови №281 розмір коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва, що призначені на відшкодування, визначаються на підставі показників, які наведено в додатку 28, при розгляді тендерної пропозиції учасника включення до розрахунку цінової пропозиції коштів на покриття ризиків для розрахунку розмірів таких ризиків бралися показники передбачені п.3 (житлові будинки) таблиці 1 Показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва для врахування в інвесторській кошторисній документації додатку 28 Настанови №281, оскільки гуртожитки відносяться до житлового фонду у розумінні статей 4 та 127 Житлового кодексу України. Проте, як зазначено вище, Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281 (в тому числі у пункті 5.31), а у Додатку 28 Настанови №281 (на який посилається Замовник у поясненні) визначено показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва для врахування в інвесторській кошторисній документації (а не розміру коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються учасником). З врахуванням вищенаведеного, учасником МПП «Беркут» розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) надано з недотриманням вимог пункту 5.31 розділу V Настанови №281 та, відповідно, з недотриманням вимог Додатку №3 до тендерної документації Замовника. Крім того моніторингом встановлено, що підпис і печатка сертифікованого інженера-проектувальника (Дерев’янко Т.В.) міститься на зведеному кошторисному розрахунку з пояснювальною запискою, локальних кошторисах, підсумкових відомостях ресурсів та розрахунках загальновиробничих витрат, проте відсутні на розрахунку договірної ціни та календарному графіку виконання робіт, чим недотримано вимог Додатку №3 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника МПП «Беркут», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю від 23.05.2023 №87. Згідно з вимогами пункту 1 таблиці Додатку №1 до тендерної документації Замовника на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, а для підтвердження підстави володіння та / або користування - надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі пропозиції), або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. При цьому, у пункті 1 таблиці Додатку №1 до тендерної документації визначено, зокрема, що у разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. Моніторингом встановлено, що учасником МПП «Беркут» у складі тендерної пропозиції надано Довідку №41 від 04.05.2023 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, у якій, зокрема, вказано про наявність у МПП «Беркут» екскаватора KOMATSU PW30 №19274АТ – на підставі договору №22/03 від 22.03.2023 про передачу в тимчасове користування транспортних засобів та автомобіля КРАЗ №ВС1615ОІ – на підставі договору №22/03/01 від 22.03.2023 про передачу в тимчасове користування транспортних засобів. Також, у складі тендерної пропозиції МПП «Беркут» міститься договір №22/03 від 22.03.2023 (укладений учасником з гр.Марухняком Т.М. щодо надання у тимчасове платне користування екскаватора KOMATSU PW30 №19274АТ) та договір №22/03/01 від 22.03.2023 (укладений учасником з гр.Хоминим В.Я. щодо надання у тимчасове платне користування автомобіля КАМАЗ-самоскид №ВС9077СО, автомобіля ЗІЛ-ММЗ самоскид №ВС3933СН та автомобіля КРАЗ №ВС1615ОІ), за умовами яких транспортний засіб передається по акту приймання-передачі, засвідченому підписами обох сторін, в якому зазначається технічний стан транспорту. Проте, відповідних актів приймання-передачі (з підписами сторін та із зазначенням технічного стану транспорту), які засвідчують фактичну передачу техніки в користування учаснику, МПП «Беркут» у складі пропозиції не надано. Крім того, відповідно до норм статті 799 Цивільного кодексу України, договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню, а відповідно до статті 220 Цивільного кодексу України – у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Надані учасником МПП «Беркут» договори найму транспорту №22/03 від 22.03.2023 та №22/03/01 від 22.03.2023, стороною у яких є фізична особа (Марухняк Т.М. та Хомин В.Я.) не містять відмітки щодо їх нотаріального підтвердження, будь-яких документів на підтвердження нотаріального посвідчення таких договорів учасником у складі тендерної пропозиції не надано. З врахуванням вищенаведеного, учасником МПП «Беркут» не підтверджено його відповідність встановленому Замовником у тендерній документації кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» у спосіб, визначений у пункті 1 таблиці Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до норм пункту 40 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Моніторингом встановлено, що Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника МПП «Беркут» розміщувалося в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у його тендерній пропозиції. Однак, за наявності вищенаведених невідповідностей у документах учасника МПП «Беркут» щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (не надання їх у спосіб, визначений у тендерній документації), вимога щодо усунення таких невідповідностей Замовником не виставлялася, чим порушено норми пункту 40 Особливостей №1178.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 30.01.2024 14:20  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Ознайомившись із висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-28-009750-a Замовник дотримуючись вимог зобов'язань встановлених Західним офісом Держаудитслужби щодо здійснення заходів на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення пункту 3 та підпункту 2 пункту 41 Закону - шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до МПП «Беркут» щодо розірвання договору, надіслав лист МПП «Беркут» з пропозицією розірвати договір підряду №87 від 23.05.2023 ( додається). Підрядник МПП «Беркут» надав відмову та повідомив, що розірвання договору Замовником, в односторонньому порядку, на даному етапі призведе до збитків МПП «Беркут» тому, залишає за собою право, звернутися до суду з позовом про стягнення їх з Замовника ( додається). Відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме шляхом припинення зобов`язань, призведе до порушення майнових прав та інтересів переможця торгів. Тому, зважаючи на викладене, висновок не відповідає принципу пропорційності, оскільки вимога усунути порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, укладеним з переможцем публічної закупівлі, який належно виконується сторонами, призведе до безпідставного порушення майнових прав суб`єктів господарювання. Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка має намір оскаржити висновок моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-28-009750-a у суді. Додатково повідомляємо, що Замовником проведено роз’яснювальну роботу, економічні навчанння щодо недопущення в подальшому порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р.  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 06.02.2024 18:42  
Дата створення 06.02.2024 18:42  
Дата відкриття провадження 13.02.2024  
Номер відкриття провадження 380/3351/24  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.01.2024 № 7 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.01.2024 № 7. Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-28-009750-a, 28.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 17.01.2024 00:00  
Дата публікації 17.01.2024 14:49  
Дата створення 17.01.2024 14:49  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
irenya08@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
yarema.zakup@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 17.01.2024 14:49 - 08.02.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 30.01.2024 14:20 - 14.02.2024 00:00