Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.03.2023 20:33. Дата останніх змін - 12.05.2023 00:01

ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-21-012813-a  
ID 30a92adee2ef48f2a2fbba703f95eda4  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-03-21-003166-b  
Загальна очікувана вартість закупівлі
424`560.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 424`560.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.03.23
Період уточнень
до 14.04.23
Період оскаржень
до 14.04.23
Подання пропозицій
до 17.04.23
Кваліфікація переможця
з 17.04.23
Пропозиції розглянуті
з 20.04.23
Торги відмінено
12.05.23
22.03.2023, 10:27. ID: UA-2023-03-21-012813-a.b1
Вимога (Скарга)
Кваліфікаційні критерії + технічне завдання.
Шановний, Замовник, поясніть нам та більшості Учасників, що це за крінж і як це переплітається із принципами здійснення піблічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них:
1.1.Учасник повинен мати склад на території м.Запоріжжя.
1.1.1. На підтвердження наявності у Учасника складу на території м.Запоріжжя, Учасник має надати:
-документ, що посвідчує право власності Учасника на вказане нерухоме майно, запис про яке міститься у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або -документ, що посвідчує право користування вказаним нерухомим майном.

При сучасному розвитку логістики на всій території держави (крім окупованих територій), поясність як наявність складу у Львові чи в будь-якому іншому місці країни негативно вплине на якість поставки товару в Запоріжжя?

1.2. Учасник повинен мати транспортний засіб для доставки товару.
1.2.1. На підтвердження наявності у Учасника транспортного засобу, Учасник має надати:
-документ, що посвідчує право власності Учасника на вказаний транспортний засіб, або
-свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу разом із документом, що посвідчує право користування вказаним транспортним засобом.

При наявній можливості в Учасника винаймати автотранспорт або користуватися послугами компаній-перевізників для чого потрібно йому мати власний транспорт для здійсненя поставки товару?

2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2.1.Учасник повинен мати наступних працівників:
-водій – не менше 1-ї особи;
-вантажник (різноробочий, тощо) – не менше 2-х осіб.

Поясніть, для чого Замовнику наявність водія і вантажника коли для проведення навантажувально-розвантажувальних робіт і поставки Учасник зможе скористатися послугами перевізника "під ключ".

2.1.1.На підтвердження наявності у Учасника працівників, Учасник повинен надати:
-документи, що підтверджують трудові відносини вказаних працівників з Учасником (накази, трудові книжки, правочини, тощо) зі строком дії не менш ніж до 31.12.2023;

Замовник, в особі уповноваженої особи, поясніть наявність наказів і трудових книжок з терміном дії???

-для водія додатково – документ на право керування транспортним засосбом відповідної категорії;
-на вказаних працівників надати докази (відмітку) про взяття їх на податковий облік (відповідно до вимог Податкового кодексу України).

Воді́й — особа, яка керує транспортним засобом і має при собі посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії.


3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів 3.1. Довідка, згідно встановленого зразка, що містить інформацію про виконання не менше десяти аналогічних договорів за предметом закупівлі відповідно коду CPV по ДК 021:2015 - 30190000-7 та/або паперу, які було укладено з підприємствами, установами, організаціями державного та/або комунального сектору та повністю виконано.
3.1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник має надати:
-договори, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), та
-первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів.

Поясніть Замовнику, для чого необхідна наявність 10! аналогічних договорів, увага, з підприємствами, установами, організаціями державного та/або комунального сектору? Як це вплине на закупівлю товару? Присутність такої кількості договорів, укладеними виключно з підприємствами, установами, організаціями державного та/або комунального сектору мають особливий (визначальний) статус по відношенню до підприємств приватного сектору?

Висновок: кваліфікаційні критерії обмежують коло учасників, порушують принципи публічних закупівель і виписані під конкретного учасника.

Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, скасувавши положення:
-документ, що посвідчує право власності Учасника на вказане нерухоме майно, запис про яке міститься у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або -документ, що посвідчує право користування вказаним нерухомим майном.
-документ, що посвідчує право власності Учасника на вказаний транспортний засіб, або
-свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу разом із документом, що посвідчує право користування вказаним транспортним засобом.
-водій – не менше 1-ї особи;
-вантажник (різноробочий, тощо) – не менше 2-х осіб.
-документи, що підтверджують трудові відносини вказаних працівників з Учасником (накази, трудові книжки, правочини, тощо) зі строком дії не менш ніж до 31.12.2023;
-для водія додатково – документ на право керування транспортним засосбом відповідної категорії;
-на вказаних працівників надати докази (відмітку) про взяття їх на податковий облік (відповідно до вимог Податкового кодексу України).
- аналогічних договорів, які було укладено з підприємствами, установами, організаціями державного та/або комунального сектору

Технічне завдання:
1.Папір формату А4 некрейдований без
вмісту деревної маси:
Щільність ISO 536 – не менше 80 г/м2
Білизна ISO 11475 - не менше 171%
Товщина ISO 534 - не менше 108 мкм
Непрозорість ISO 2471 - не менше 95%
Шорсткість ISO 8791-2- не більше 150 ml/min
Яскравість з UV ISO 2470 -не менше 114%
Вологість ISO 287 – не більше 4.5%
Жорсткість, ISO 2493 мінімум
md: 100-140
cd: 35-60
Ліміт міцності MH ISO 1924-2 - 4,7-5,2 kH/m
Зольність – не більше 24% від загальної маси
Пухлість-1,31 см3/г
2.Сфера застосування паперу – для друку
документів на високошвидкісних принтерах і
копірах як для одностороннього, так і для
двостороннього друку.
Кількість аркушів у пачці – 500 шт.

Технічне завдання прописане під конкретного виробника і конкретну марку паперу для звуження кола учасників закупівлі до 1-го!
викладено у протоколі від 24.03.2023 №20, що додається файлом.
Відповідь замовника: 24.03.2023 14:12
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
24.03.2023, 15:23. ID: UA-2023-03-21-012813-a.a2
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Скарга до АМКУ
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 24.03.2023 р. №90/юр/23.
Дата розгляду скарги04.04.2023, 11:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Рішення АМКУ №4191-р/пк-пз від 04.04.2023 виконано.
Дата виконання рішення замовником: 12.04.2023 00:20
Виконана замовником