Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.02.2022 15:32. Дата останніх змін - 28.02.2022 16:44

Запчастини для ремонту агрегатів

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-10-002374-a  
ID 5677be9904fa4f28b72844610a561550  
Загальна очікувана вартість закупівлі
880`500.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 880`500.40 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.02.22
Період уточнень
до 16.02.22
Подання пропозицій
до 23.02.22
Кваліфікація переможця
з 23.02.22
Пропозиції розглянуті
з 28.02.22

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1. 2185.01.107-1-04 Пружина

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 7`630.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 38.15 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.01.107-1-04 Пружина
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.03.2022 - 10.06.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5% 8 поз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: 3bd626263257478c857a1be203740a58
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: c7b6ca1ffa1a46f4810fdc88ee1b93e4

Лот №2. Лот 2. 2185.01.107-1-05 Пружина

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 7`630.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 38.15 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.01.107-1-05 Пружина
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.03.2022 - 10.06.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5% 8 поз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: 3bd626263257478c857a1be203740a58
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: c7b6ca1ffa1a46f4810fdc88ee1b93e4

Лот №3. Лот 3. 2185.01.370-01 Втулка со штоком

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 317`560.40 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`587.80 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.01.370-01 Втулка со штоком
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.03.2022 - 10.06.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 24 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5% 8 поз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: 3bd626263257478c857a1be203740a58
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: c7b6ca1ffa1a46f4810fdc88ee1b93e4

Лот №4. Лот 4. 2185.02.100-3 Рычаг управления

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 84`672.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 423.36 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.02.100-3 Рычаг управления
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.03.2022 - 10.06.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5% 8 поз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: 3bd626263257478c857a1be203740a58
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: c7b6ca1ffa1a46f4810fdc88ee1b93e4

Лот №5. Лот 5. 2185.02.1270-1 Золотниковая пара

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 129`360.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 646.80 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.02.1270-1 Золотниковая пара
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.03.2022 - 10.06.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5% 8 поз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: 3bd626263257478c857a1be203740a58
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: c7b6ca1ffa1a46f4810fdc88ee1b93e4

Лот №6. Лот 6. 2185.02.190-01 Корпус с втулками

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 224`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`120.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.02.190-01 Корпус с втулками
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.03.2022 - 10.06.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5% 8 поз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: 3bd626263257478c857a1be203740a58
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: c7b6ca1ffa1a46f4810fdc88ee1b93e4

Лот №7. Лот 7. 2185.02.200-7 Валик

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 95`480.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 477.40 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.02.200-7 Валик
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.03.2022 - 10.06.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5% 8 поз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: 3bd626263257478c857a1be203740a58
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: c7b6ca1ffa1a46f4810fdc88ee1b93e4

Лот №8. Лот 8. 2185.02.511 Скоба

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 14`168.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 70.84 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Оплата кондиційної Продукції (партії Продукції) Покупцем здійснюється шляхом перерахування 80% вартості Продукції (партії Продукції) протягом 15-ти банківських днів на підставі виставлених рахунків Постачальником після проходження Продукцією 100% вхідного контролю на підприємстві Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 банківські дні  
Подія Інша подія  
Опис Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів після отримання Покупцем зареєстрованої Постачальником податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлені податковим законодавством терміни або отриманні рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної Покупець остаточний розрахунок у розмірі 20% від вартості партії Продукції не здійснює.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
2185.02.511 Скоба
Класифікація за ДК 021:2015: 34730000-3 - Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.03.2022 - 10.06.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
Конкурсна докментація нова редакція +5% 8 поз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: 3bd626263257478c857a1be203740a58
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.02.2022 15:31
Версія документу від: 10.02.2022 15:31
ID: c7b6ca1ffa1a46f4810fdc88ee1b93e4

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 16.02.2022 09:00  
Початок періоду прийому пропозицій 16.02.2022 10:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.02.2022 11:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08029701  
Юридична адреса 43006, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 23.02.2022 11:02
Лот 1. 2185.01.107-1-04 Пружина
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 23.02.2022 11:02
Причина відміни торгів: недостатня кількість поданий пропозицій
Лот 2. 2185.01.107-1-05 Пружина
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 23.02.2022 11:02
Причина відміни торгів: недостатня кількість поданий пропозицій
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
316`000.00
Гривня без ПДВ
Лот 4. 2185.02.100-3 Рычаг управления
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 23.02.2022 11:02
Причина відміни торгів: недостатня кількість поданий пропозицій
Лот 5. 2185.02.1270-1 Золотниковая пара
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 23.02.2022 11:02
Причина відміни торгів: недостатня кількість поданий пропозицій
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
222`000.00
Гривня без ПДВ
Лот 7. 2185.02.200-7 Валик
Статус лоту: торги не відбулись
Дата відміни: 23.02.2022 11:02
Причина відміни торгів: недостатня кількість поданий пропозицій
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
13`700.00
Гривня без ПДВ

Протокол розкриття

Лот 3. 2185.01.370-01 Втулка со штоком
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 6. 2185.02.190-01 Корпус с втулками
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Лот 8. 2185.02.511 Скоба
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Лот 3. 2185.01.370-01 Втулка со штоком
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
316`000.00
Гривня без ПДВ
28.02.2022
16:43
Лот 6. 2185.02.190-01 Корпус с втулками
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
222`000.00
Гривня без ПДВ
28.02.2022
16:44
Лот 8. 2185.02.511 Скоба
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Код ЄДРПОУ: 41071921
13`700.00
Гривня без ПДВ
28.02.2022
16:44