Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 05.07.2022 10:15. Дата останього редагування моніторингу 29.09.2022 16:40

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-07-05-000028  
ID e839401f348a4e2bb2475dd5ff7f32f6  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
05.07.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором на закупівлю послуг від 06.04.2022 №03-24/22-30 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 07.07.2022 15:15  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області», (далі – Замовник) на 2022 рік, інформацію про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, протоколи уповноваженої особи від 08.02.2022 №6-Л та від 25.02.2022 №9/1-Л, повідомлення про намір укласти договір від 09 лютого 2022 року, укладений договір на закупівлю послуг від 06 квітня 2022 року № 03-24/22-30. У ході проведення моніторингу встановлено, що за результатами проведеної переговорної процедури закупівлі Замовником укладено договір на закупівлю послуг від 06 квітня 2022 року № 03-24/22-30 (далі – Договір) з порушенням термінів, визначених пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону, а саме непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Зокрема, пунктом 5 частини 8 статті 40 Закону передбачено, що переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі, непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів — у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та /або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У протоколі уповноваженої особи щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю від 25.02.2022 № 9/1-Л зазначено, що відповідно до частини 6 статті 33 Закону виникла необхідність у продовженні строку для укладання договору з ПП «Дорсервіс КПК» у переговорній процедурі на закупівлю додаткових послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» до 10.04.2022 року. Однак, частиною 6 статті 33 Закону не передбачена можливість продовження строку укладання договору про закупівлю з учасником переговорної процедури. Отже, на порушення пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону, Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі та укладено Договір з порушенням термінів.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 07.07.2022 15:15  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі. Справа № 440/6216/22 від 26.07.2022 року.  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 27.07.2022 13:58  
Дата створення 27.07.2022 13:58  
Дата відкриття провадження 26.07.2022  
Номер відкриття провадження 440/6216/22  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Надано аргументовані заперечення, висновок буде оскаржено до суду  
Дата редагування  
Дата створення 11.07.2022 13:18  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.07.2022 №31-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.07.2022 №31-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2022-02-09-004630-b 09.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 05.07.2022 00:00  
Дата публікації 05.07.2022 11:13  
Дата створення 05.07.2022 11:13  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
baranvov@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
vosvvo@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 05.07.2022 11:13 - 27.07.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 07.07.2022 15:15 - 22.07.2022 00:00