Процедура закупівлі оголошена 03.12.2021 18:30. Дата останніх змін - 04.01.2022 12:51
Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-12-03-007221-a | |
ID | d8b1254b3b514b35b5bd1f8d7372ca9a | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2021-12-03-003479-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`100`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДП «Центр оцінки та інформації» | |
Очікувана вартість закупівлі | 1`100`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 5`500.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
03.12.21
Період уточнень
до 09.12.21
Період оскаржень
до 15.12.21
Подання пропозицій
до 19.12.21
Аукціон
20.12.21
Кваліфікація переможця
з 20.12.21
Пропозиції розглянуті
з 21.12.21
Завершена
04.01.22
06.12.2021, 15:47. ID: UA-2021-12-03-007221-a.c1
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні умови
Доброго дня, відповідно до вимог п.7.3. Додатку 2 до ТД: "7.3. Водії ГШР та (ГКНСПП) перед виїздом повинні проходити медичний огляд медпрацівником у відповідності до (п.1.4, п.1.8 розділу І Положенні про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 №65/80), який має: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»). У разі відсутності в штаті Учасника медичного працівника він має право укласти договір з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має всі необхідні документи зазначені вище. Учасник повинен долучити до тендерної пропозиції сканкопії вищезазначених документів."
Вважаємо, що дану вимогу дискримінаційною, та такою що прямо порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Такі порушення виражені у наступному:
посилаючись на п.1.4. та.1.8. Наказу МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 №65/80(далі - Наказ 65/80) у вимогах тендерної документації, Замовник прямо суперечить цим же нормам. Адже відповідно до п.1.4. Наказу 65/80 щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник). Таким чином, Замовник встановлює явно дискримінаційну вимогу, яка передбачена саме для ТЗ, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
П. 1.8. Наказу № 65/80, передбачається що, щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (далі - медичні працівники). Тобто, дана норма повинна застосовуватись лише перед та після рейсів лікарями та/або молодшими мед. працівниками до водіїв, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
Таким чином, подальші вимоги цього пункту в частині вимог щодо наявності у штаті Учасника медичного працівника, який має відповідати необхідним вимогам також є дискримінаційною. Це зумовлено тим, що водіям ГШР та (ГКНСПП) не потрібно проходити медичний огляд перед виїздом, отже наявність таких працівників у штаті втрачає свою необхідність.
Вважаємо, що дану вимогу дискримінаційною, та такою що прямо порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Такі порушення виражені у наступному:
посилаючись на п.1.4. та.1.8. Наказу МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 №65/80(далі - Наказ 65/80) у вимогах тендерної документації, Замовник прямо суперечить цим же нормам. Адже відповідно до п.1.4. Наказу 65/80 щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник). Таким чином, Замовник встановлює явно дискримінаційну вимогу, яка передбачена саме для ТЗ, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
П. 1.8. Наказу № 65/80, передбачається що, щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (далі - медичні працівники). Тобто, дана норма повинна застосовуватись лише перед та після рейсів лікарями та/або молодшими мед. працівниками до водіїв, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
Таким чином, подальші вимоги цього пункту в частині вимог щодо наявності у штаті Учасника медичного працівника, який має відповідати необхідним вимогам також є дискримінаційною. Це зумовлено тим, що водіям ГШР та (ГКНСПП) не потрібно проходити медичний огляд перед виїздом, отже наявність таких працівників у штаті втрачає свою необхідність.
Внесено зміни до тендерної документації.
Пункт 7.3. Додатку 2 до тендерної документації вилучено.
Пункт 7.3. Додатку 2 до тендерної документації вилучено.
Відповідь замовника: 08.12.2021 16:41
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником