Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 02.08.2022 12:55. Дата останього редагування моніторингу 30.08.2022 11:20

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-08-02-000015  
ID 294bf34e8672462d810fb39d1a72818b  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
02.08.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону в частині не розміщення англійською мовою інформації, передбаченої пунктами 5, 7, 8, 9 частини другої статті 21 Закону, в оголошенні про проведення відкритих торгів. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог законодавства в частинні внесення змін до договору про закупівлю– порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 23.08.2022 11:35  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 23.08.2022. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог законодавства в частинні внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оприлюднений 06.10.2021 (ідентифікатор - UA-P-2021-10-06-006907-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 06.10.2021 зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.11.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-10-06-009647-b; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» (далі – ТОВ «АВАКС ПРОФ»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 24.11.2021; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.11.2021; договір про закупівлю від 13.12.2021 № 391, оприлюднений в електронній системі закупівель 14.12.2021; додаткова угода № 1 (до договору від 13.12.2021 № 391) від 31.12.2021; повідомлення про внесення змін до договору, розміщене в електронній системі закупівель 04.01.2022; пояснення Замовника, розміщені в електронній системі закупівель 08.08.2022 та 17.08.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднене Замовником у відповідності до частини третьої статті 10 Закону (англійською мовою), на порушення вимог частини другої статті 21 Закону не містить інформації, передбаченої пунктами 5, 7, 8, 9 частини другої статті 21 Закону, а саме: строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; умови оплати; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 23.08.2022 11:35  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Надання інформації щодо усунення порушень на висновок ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЮ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 23.08.2022 року Відповідно до положень частини восьмої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надати інформацію на висновок від 23.08.2022 року наступного змісту: На виконання вимог частини третьої статті 10 Закону Замовником при публікації оголошення про закупівлю UA-2021-10-06-009647-b відповідно до рекомендацій заповнено усі необхідні поля про інформацію, яка вимагається відповідно до вимог частини 2 статті 21 Закону проте на майданчику немає полів для внесення на англійській: місцезнаходження Замовника, обсяг і місце надання послуг, строк надання послуг, умови оплати, мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників, що підтверджено при консультуванні із фахівцями електронного майданчику E-TENDER через який вноситься інформація про закупівлю оскільки ДП «ПРОЗОРРО» не ставило вимог щодо наявності даних полів. Замовником направлено лист №418/10-13 від 24.08.2022 року ДП «ПРОЗОРРО» для отримання підтвердження щодо відсутності полів для внесення англійською мовою: місцезнаходження Замовника, обсяг і місце надання послуг, строк надання послуг, умови оплати, мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників; на лист отримано відповідь від ДП «ПРОЗОРРО» зміст якого підтверджує які поля заповнюються англійською. (Додається) Зважаючи на вимогу УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, Замовником проведено роз’яснювальна робота із уповноваженими особами Департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, щодо не допущення у подальшому порушення вимог частини 2 статті 21 Закону, при оприлюдненні оголошення про закупівлю у разі публікації відповідно до частини 3 статті 10 Закону.  
Дата редагування  
Дата створення 30.08.2022 11:16  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.08.2022 №14-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2,15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.08.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02.08.2022 №14-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель №4 UA-2021-10-06-009647-b 06.10.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 02.08.2022 00:00  
Дата публікації 02.08.2022 19:35  
Дата створення 02.08.2022 19:35  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168670  
Адреса організації Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 225-36-47
tatyanasirotkina23@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 02.08.2022 19:35 - 24.08.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 23.08.2022 11:35 - 07.09.2022 00:00