Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 06.06.2022 16:20. Дата останього редагування моніторингу 28.06.2022 18:20

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-06-06-000141  
ID 4d8b7efb681548f79364bc84afe443fa  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
06.06.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання стану виконання умов договору та своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору установлено порушення вимог частини 9 статті 41 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 23.06.2022 12:57  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік державного підприємства «Волиньвугілля» (далі – Замовник); оголошення про проведення переговорної процедури; повідомлення про намір укласти договір від 13.04.2021; договір від 26.04.2021 №9, додаткові угоди №1 від 09.06.2021 та №2 від 14.09.2021, пояснення Замовника від 10.06.2022 та від 14.06.2022. За результатами аналізу стану виконання умов договору та своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору установлено, що згідно умов Розділу 10 Договору про закупівлю товарів від 26.04.2021 №9, укладеного із ТОВ «Євромастила», цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками обома сторонами і діє до 31 грудня 2021р., а в частині зобов’язань – до повного і належного їх виконання. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області на пояснення Замовником надано документи (видаткові накладні) згідно з якими по договору від 26.04.2021 №9 здійснено поставку товару та оплату на суму 525 215,75 гривень. Також, Замовником зазначено, що всі зміни які вносилися до договору опубліковані в електронній системі закупівель, тобто зміни щодо строку дії договору не вносилися. Отож, поставка товару та оплата по договору від 26.04.2021 №9 після 23.12.2021 не здійснювалась, та зміни щодо строку дії договору не вносилися. Таким чином, Замовником в порушення частини 9 статті 41 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору, не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 23.06.2022 12:57  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання вимог висновку моніторингу (ID моніторингу - UA-М-2022-06-06-000141) протоколом уповноваженої особи ДП "Волиньвугілля" виявлені порушення - усунені. Вказано про недопущення в подальшому аналогічних порушень законодавства в сфері публічних закупівель.  
Дата редагування  
Дата створення 28.06.2022 18:18  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.06.2022 № 10-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 06.06.2022 № 10-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-13-005734-c від 13.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 06.06.2022 00:00  
Дата публікації 07.06.2022 09:01  
Дата створення 07.06.2022 09:01  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) 
+38 (0 50) 554-51-87
igor.girko@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) 
+38 (0 95) 646-15-30
vitalik_priymatchuk@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 07.06.2022 09:01 - 02.07.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 23.06.2022 12:57 - 12.07.2022 00:00