Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.03.2021 17:07. Дата последних изменений - 16.03.2021 18:10

Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради

Идентификатор закупки UA-2021-03-04-002903-b  
ID bc6a5c5aec734f17b0bd69238d2fc07a  
Идентификатор плана UA-P-2021-02-17-002836-b  
Ожидаемая стоимость
249`436.49 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Коломацька селищна рада  
Ожидаемая стоимость 249`436.49 Гривна (с НДС)  
Основание Дважды отменено процедуру открытых торгов, в том числе частично (по лоту), из-за отсутствия достаточного количества тендерных предложений, определенной настоящим Законом  
Обоснование Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UA-P-2021-01-11-002544-a Оголошення закупівлі: UA-2021-01-11-002054-a На участь у процедурі отримано одну пропозицію від КП "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" Відповідно до п.1 ч.2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. У Замовника залишилась необхідність придбати Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UA-P-2020-12-21-005638-a Оголошення закупівлі: UA-2020-12-21-005506-a На участь у процедурі отримано одну пропозицію від КП "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" Відповідно до п.1 ч.2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. У Замовника залишилась необхідність придбати Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником двічі було відмінено відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 98370000-7: Поховальні та супутні послуги Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради. Під час проведення переговорів Учасник надав уповноваженій особі свою пропозицію відповідно до умов тендерної документації та підтвердження про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі." На підставі вищезазначеного після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі, прийнято рішення щодо укладення договору про закупівлю.  
Процедура закупки
Переговорная процедура
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
04.03.21
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
16.03.21

Заказчик в интересах которого закупку объявлено

Наименование заказчика Коломацька селищна рада  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04398117  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Допускається відтермінування платежу за фактично надані Послуги протягом 30 календарних днів з дня надання Послуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради
ДК 021:2015: 98371111-5 - Послуги з обслуговування кладовищ
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 63101, Україна, Харківська область, смт. Коломак, вулиця Гетьмана І.Мазепи, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 посл.

Тендерная документация

Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.03.2021 17:06
Версия документа от: 04.03.2021 17:06
ID: ad10c26d95d44bee8ede66694152daf7

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Коломацька селищна рада  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04398117  
Юридический адрес 63101, Україна, Харківська область, смт. Коломак, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА І.МАЗЕПИ, будинок 2  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
Код ЕГРПОУ:03358895
249`436.49
Гривна с НДС
04.03.2021
17:07

Заключенные договоры

Номер договора
9837
Дата подписания
16.03.2021
Дата начала действия
16.03.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
249`436.49 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
207`863.74 Гривна