Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 22.02.2023 10:49. Дата последнего редактирования мониторинга 03.03.2025 11:43

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-02-22-000051  
ID 720b45798c6641e49b24b955d53b8f38  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
22.02.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог статті 22, частини 11 та 16 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 20.03.2023 15:12  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.02.2021 № 5 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ВБК «КИЇВБУД», (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 18.03.2021 №2, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2021, договір від 15.04.2021 № 15, додаткову угоду від 26.10.2021 №1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.02.2023. Аналізом тендерної документації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до пункту 5 Додатку 1 до ТД, переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статті 17 Закону № 922. Враховуючи вищевказане, тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922, оскільки згідно з частиною 6 статті 17, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, що підтверджують відсутність підстав визначених статті 17 Закону № 922, чим порушено статтю 22 Закону № 922. Крім того, відповідно до пункту 10 Додатку 1 до ТД Замовник установлює вимогу щодо надання копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або інший рівнозначний документ (станом на 2021 рік). Однак, Переможцем не надано копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або інший рівнозначний документ (станом на 2021 рік), чим не виконано вимоги пункту 10 Додатку 1 до ТД. Згідно з пунктом 11 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати розрахунок твердої договірної ціни та кошторис, який повинен відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку до 7 тендерної документації. Відповідно до пункту 12 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати конкурсну форму «Пропозиція», що подається згідно форми Додатку 6. Так, на виконання зазначених вимог у пунктах 11-12 Додатку 1 до ТД, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок твердої договірної ціни та конкурсну форму «Пропозиція» згідно форми Додатку 6 із зазначенням ціни, яка не відповідає остаточній пропозиції аукціону, а саме, договірна ціна відповідає 2 раунду аукціону 2430091,56 грн з ПДВ, але не відповідає остаточній пропозиції 216904,05 грн з ПДВ. З огляду на вищезазначене, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Тож, на виконання вимоги Замовника щодо усунення невідповідностей відповідно до пунктів 10-12 Додатку 1 до ТД, Учасник 16.03.2021 надав через електронну систему закупівель відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) та відкориговані договірну ціну, а також конкурсну форму «Пропозиція» згідно форми Додатку 6. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922 у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, Замовник безпідставно розмістив повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону № 922, без застосування механізму 24 годин. При цьому, Замовник установив учаснику ТОВ «ВБК «КИЇВБУД» вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВБК «КИЇВБУД» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а уклав з ним договір від 15.04.2021 № 15 на суму 2 416 904,05 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 20.03.2023 15:12  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Квитанція про спрату адміністративного стягнення від 10.05.2023  
Дата редактирования  
Дата создания 27.06.2023 09:11  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.02.2023 № 53 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 21.02.2023 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-02-23-007580-b 23.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 21.02.2023 00:00  
Дата публикации 22.02.2023 16:18  
Дата создания 22.02.2023 16:18  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 548-46-23
dkfc1817@ukr.net 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 548-46-23
o.v.zhytnyk@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 22.02.2023 16:18 - 16.03.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 20.03.2023 15:12 - 04.04.2023 01:00