Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 16.02.2021 09:11. Дата последних изменений - 15.03.2021 16:28

«Виготовлення науково-проектної документації «Історико-архітектурний опорний план м. Краматорська Донецької області з визначенням меж і режимів використання історичного ареалу та зон охорони пам’яток, код ДК 021-2015: 71410000-5 – Послуги у сфері містобудування» -

Идентификатор закупки UA-2021-02-16-000989-a  
ID 3cd9c9da6df948a9b584bd6eb766d7b5  
Ожидаемая стоимость
1`251`970.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що «для населених пунктів, занесених до Списку історичних населених місць України, в межах визначених історичних ареалів у складі генерального плану населеного пункту визначаються режими регулювання забудови та розробляється історико-архітектурний опорний план, в якому зазначається інформація про об’єкти культурної спадщини. (ч.3 ст.17 Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»). Опорний план є частиною генерального плану населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту (п.2 ч. ст. Закону). Містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій (п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону). Ч. 3, 4 ст. 17 Закону України «Про основи містобудування» встановлено, що розробка містобудівної документації здійснюється проектними організаціями, іншими юридичними особами, які мають ліцензії на виконання відповідних робіт, що видаються в порядку, встановленому законодавством. Згідно п. 27 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. При цьому в ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (діючий з 2016 року) відсутнє поняття – проектування або проектні роботи, закупівельний словник містить визначення 71410000-5 – послуги у сфері містобудування, що протирічить ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», ЗУ «Про основи містобудування» та Цивільному кодексу України. Цивільним кодексом України впорядковано порядок укладання та дії договору на проектні та пошукові роботи – глава 61 параграф 4 ст.ст. 887-890, які свідчать, про те, що законодавцем визначено проектування саме як роботи, а не послуги. Таким чином, відповідно до п.27 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» розроблення історико-архітектурного опорного плану можливо віднести відноситься до визначення «робіт» у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 1`251`970.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 12`519.70 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Закупка объявлена
16.02.21
Период уточнений
до 22.02.21
Прием предложений
до 01.03.21
Аукцион
02.03.21
Квалификация
с02.03.21
Предложения рассмотрены
с03.03.21
Завершен
15.03.21
16.02.2021, 17:07
Щодо вимог Замовника
Общий вопрос о закупке
В п.п. 12.4 п. 12. Вимоги до виконавця розробки:
вказано, що виконавець повинен мати у своєму складі працівника з кваліфікацією архітектор-реставратор, який має кваліфікаційній сертифікат, дійсний на момент подання пропозиції Учасником та на момент виконання робіт Виконавцем.

Відповідно до положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 02.06.2011 № 64 «Про затвердження Порядку розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту», історико-архітектурний опорний план є містобудівною документацією та розробляється на замовлення виконавчих органів місцевого самоврядування суб'єктами господарювання, спеціалізованими у сфері вивчення, охорони і використання культурної спадщини, які мають у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат з розроблення містобудівної документації.
Таким чином, вимога, що учасник Повинен мати у своєму складі працівника з кваліфікацією архітектор-реставратор (спеціаліст з реставрації будівель, споруд тощо), який має кваліфікаційній сертифікат, дійсний на момент подання пропозиції Учасником та на момент виконання робіт Виконавцем є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству.
Вимога – з вимог до виконавця вилучити дискримінаційний критерій.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.02.2021, 09:36)
Доброго дня, дякуємо за запитання, ми врахуємо ваше зауваження.
19.02.2021, 12:40
Відповідність чинним ДБН
Общий вопрос о закупке
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині посилання на чинні нормативні документи, а саме ДБН Б.2.2-2-2008 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження науково-проектної документації щодо визначення меж та режимів використання зон охорони пам’яток архітектури та містобудування» - цей ДБН втратив чинність; ДБН Б.2.2-12:2019 “Планування і забудова територій”.- сфера застосування поширюється на розробку ІАОП опосередковано, а положення відповідного розділу цього ДБН суперечать положенням базового ДБН Б.2.2-3:2012, тому він не може бути обов’язковим для використання в розробці.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.02.2021, 23:27)
Ваше зауваження прийнято до уваги, в оголошення про закупівлю внесено зміни.
19.02.2021, 12:48
Кошторис
Общий вопрос о закупке
Для розрахунку вартості пропозиції просимо вказати кількість об'єктів культурної спадщини, які перебувають на обліку
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.02.2021, 23:28)
Відповідно до п. 12.4 Оголошення до завдання Виконавця входить провести збір вихідних даних для розроблення історико-архітектурного опорного плану:
- копії облікових карток об’єктів культурної спадщини;
- копії паспортів об’єктів культурної спадщини;
- кадастрову документацію об’єктів культурної спадщини та інші.
19.02.2021, 13:17
Уточнення до тендерної документації і
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! Просимо врахувати Уточнення до тендерної документації :

1) Не є діючими ДБН Б.2.2-2-2008 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження науково-проектної документації щодо визначення меж та режимів використання зон охорони пам’яток архітектури та містобудування», які згадуються в пп. 10, 12.1 Технічного завдання.
2016 року на заміну ДБН Б.2.2-2-2008 розроблено ДСТУ Б Б.2.2-10:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації щодо визначення меж і режимів використання зон охорони пам’яток архітектури та містобудування».
Розробники: Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування", ТК 314 "Планування територій та населених пунктів": ПК 3 "Планування історико-архітектурних та курортно-рекреаційних територій".

2) Наразі є діючими ДБН Б.2.2-12:2019 “Планування та забудова територій”,
а не ДБН Б.2.2-12:2019 “Планування і забудова територій”.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.02.2021, 23:29)
Ваше зауваження прийнято до уваги, в оголошення про закупівлю внесено зміни.
19.02.2021, 14:23
Вихідні дані
Общий вопрос о закупке
Пунктом 12.5 тендерної документації (ТД) проведення збору вихідних даних для розроблення історико-архітектурного опорного плану віднесено до функцій виконавця. Чинними ДБН та ДСТУ встановлений склад вихідних даних, які надаються Замовником для розроблення науково-проектної документації щодо предмету закупівлі. Крім того, в п. 13 ТД вказано, що Замовник надає топографічні плани М1:5000 в електронній формі. Вимогами чинних ДБН та ДСТУ встановлено, що Замовник в складі вихідних даних повинен надати цифрову картографічну основу (М 1:2000) в місцевій системі координат (що має зв'язок зДержавною геодезичною референційною системою координат УСК-2000). Просимо відкоригувати ТД відповідно до умов чинних ДБН та ДСТУ
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.02.2021, 23:29)
Ваше зауваження прийнято до уваги, в оголошення про закупівлю внесено зміни.
19.02.2021, 14:38
Погодження
Общий вопрос о закупке
Умовою тендерної документації є погодження розробленої науково-проектної документації з Управлінням містобудування та архітектури Донецької ОДА. На місцевому рівні документація погоджується органами охорони культурної спадщини, Управління містобудування та архітектури Донецької ОДА не має цих повноважень. Процедура погодження не унормована, терміни не визначені, тому вимагати від розробника передачі замовнику погодженої документації у визначений термін є корупційною вимогою. Просимо залишити в складі робіт/послуг тільки участь розробника в процедурі погодження розробленої документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.02.2021, 23:31)
Замовник бажає в найкоротший термін отримати Опорний план від Виконанаця, тому має право встановити строки, будь - яка робота є нормовоною.
19.02.2021, 14:53
Стаж роботи виконавців
Общий вопрос о закупке
Просимо відкоригувати назву графи "Стаж роботи на підприємстві" в Прикладі 2 тому, що це дискримінаційна вимога. Кваліфікація підтверджується сертифікатом на розроблення містобудівної документації та досвідом роботи в сфері охорони культурної спадщини
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.02.2021, 23:34)
Надання інформації про стажу роботи не є дискримінаційною вимогою, Замовник бажає знати скільки років працює спеціаліст. Замовник не встановлював вимог щодо стажу роботи, а лише хоче знати скільки років працюють працівники.
19.02.2021, 17:20
Технічне завдання
Общий вопрос о закупке
Згідно п.13 ТЗ замовник надає топографічні плани М1:5000 в електронній формі у програмі ArkGIS?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.02.2021, 23:38)
До п.13 внесено зміни в Оголошення про спрощену закупівлю.